- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Transport
- Tramvaje
- Cirque du Soleil & celopolep tramvaje
Cirque du Soleil
& celopolep tramvaje
Do pražských ulic nedávno vyjela zcela nově polepená tramvaj typu 15T, která poutá pozornost svým výrazným celopolepem věnovaným světově proslulé show Kurious od Cirque du Soleil. Jedná se o jeden z vizuálně nejvýraznějších reklamních polepů na tramvaji v letošním roce – a rozhodně nepřehlédnutelný.
Nejmodernější tramvaje T15 ForCity křižující celou Prahu včetně centra města.
Polep celé tramvaje rozměru 144 metrů čtverečních.


Tramvaj 15T v celopolepu Cirque du Soleil
Celopolep, který pokrývá tramvaj od střechy až po podvozky, ztvárňuje bohatý vizuální svět představení Kurious – snový, technický, steampunkový. Silný grafický styl, výrazné barvy a ikonické postavy přímo ze show proměnily tramvaj v pojízdné umělecké dílo a zároveň efektivní médium outdoorové reklamy. V rámci městského provozu tak polep nejen přitahuje pohledy kolemjdoucích, ale i účinně komunikuje příchod jedné z nejočekávanějších kulturních událostí letošního roku.
Tento konkrétní polep je výsledkem spolupráce mezi promotéry Cirque du Soleil, BigMedia a Dopravním podnikem hl. m. Prahy, který v posledních letech čím dál více podporuje kreativní využití svých vozidel pro kulturní i komerční projekty.




Převlékněte tramvaj do svého brandu
Převlékněte nejmodernější pražskou tramvaj T15 ForCity kompletně do vašich barev. Celopolep tramvaje ještě více podpoří vaši image a stane se nepřehlédnutelnou součástí pražské dopravy minimálně na šest měsíců.
“Tramvaj 15T nabízí velkou plochu a díky svému modernímu designu je ideální pro tento typ nápadné kreativní kampaně. Celopolep využívá maximálně její tvar i délku, což umožňuje dynamické zobrazení vizuálů ze show. Výsledek působí jako pojízdný plakát, který má obrovský dosah. Polepená tramvaj bude jezdit na běžných linkách po Praze až do konce září.„Lukáš Šebek
Vedoucí divize TRAM/BUS, BigMedia
Mohlo by se
vám líbit
Rauch převlékl tramvaj do svých barev
Rauch převlékl kompletně do svých barev jednu z pražských tramvají.
L´Oréal & CLV jako výdejní automat
Klient L'Oréal Česká republika s.r.o. nás ve spolupráci s mediální agenturou WAVEMAKER Czech s.r.o. oslovil s nápadem, zda bychom dokázali náš reklamní nosič citylight proměnit ve výdejní automat na vzorky jejich séra proti vráskám Revitalift Laser.

Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.