Inspirativní kampaně
Inspirujte se úspěšnými kampaněmi našich klientů. Prohlédněte si case study a ukázky kampaní využívající různé formáty, kreativní řešení, data a inovativní technologie, a inspirujte se, jak realizovat tu nejefektivnější venkovní komunikaci.
Samsung & double bigboardy
Jak kreativně využít monumentální double bigboardy ukazuje ve svých kampaních společnost Samsung. Ta na plochy instalovala i několikametrové detailní makety svých telefonů.
Coca-cola & led
Vánoční kamion Coca-Coly se objevil i na našich double bigboardech a bigboardech. Obrovská 2D nástavba kamionu obtažena desítkami metrů LED pásky a k tomu pro dokonalý efekt ještě prosvětlená přední světla.
Jameson & ooh a online
Jameson ve své kampani propojil venkovní a online komunikaci. Toto propojení offline a online kanálů značce zafungovalo skvěle, výsledky předčily očekávání.
Hollandia & teaser
Všichni pocházíme z př…. Částečně zakrytým a trochu tajemným sloganem úvodní části venkovní kampaně mlékárenská společnost Hollandia předznamenala a nalákala zákazníky k něčemu ještě většímu…
CLV & lentikular tisk
Měňte jednoduše motiv přímo před očima cestujících jen podle toho, z jakého úhlu se na něj dívají. Díky lentikulárnímu tisku můžete na jedné statické ploše komunikovat více vizuálů, které se mění přímo před pohybujícím se cestujícím.
Semtex & lentikular tisk
Na citylightech v pražském metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima procházejících cestujících neonové vizuály kampaně energetických nápojů SEMTEX podle toho, z jakého úhlu se na plakát lidé dívali.
DM drogerie & showcase clv
Hned v šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich mohli vidět skutečné produkty privátní značky alverde, doplněné o byliny, které tyto produkty obsahují.
Aquamarine spa & metro
Aquamarine SPA, prodejce exkluzivních saun, bazénu a vířivek, si poprvé vyzkoušel komunikaci v metru. Výsledek sledovaných hodnot byl ve většině z nich dokonce nejlepší v historii společnosti.
Sportobchod & showcase clv
Antuku, písek, štěrk, asfalt a třeba i umělý led našli kolemjdoucí uvnitř šesti CLV v rámci kampaně prodejce sportovních potřeb společnosti SportObchod.cz, která probíhala v pražském metru.
Kooperativa & spoty podle počasí
Kooperativa si v metru na digitálních CLV vyzkoušela dynamickou změnu obsahu podle počasí. Tuto novou technologii příznačně využila v kampani na podporu nové služby, která klienty upozorní na blížící se nepříjemné projevy počasí.
dm drogerie & lentikular tisk
Efektivní komunikaci více produktů na jednom CLV využila ve své kampani síť drogerií dm. Na CLV v metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima cestujících vizuály na plakátu dle toho, z jakého úhlu se na reklamu dívali.
CLV & showcase
Skutečný produkt ještě více přitáhne pozornost. Vystavením reálného produktu vytvoříte z klasického CLV vaši předsunutou výlohu přímo mezi cestujícími. Představíte tak svůj produkt i těm, kteří by se s ním jinak třeba nesetkali.
Air bank & tramvaj
V tramvaji Air Bank, kterou jsme pro klienta komplet polepili jak zvenku tak zevnitř, jste si díky free WI-FI mohli jednoduše založit účet z mobilu.
Horalky & polep stolků
Společnost I.D.C. Praha, a.s. si pro komunikaci oblíbených Horalek vybrala polep stolků v příměstských vlacích CityElefant s cílem přiblížit tyto oplatky mladší věkové kategorii.
Liftago & bigboardy
Liftago, český technologický startup propojující taxi a rozvoz zásilek, si historicky poprvé vyzkoušelo venkovní reklamu. Výsledek měsíční kampaně předčil veškerá očekávání jeho marketingového týmu.
Sazkabet & real-time data
Live přenos fotbalového nebo hokejového zápasu, času, skóre a hlavně kurzu – to vše v reálném čase mohli cestující sledovat na digitálních CLV v pražském metru.
Wolt & spoty podle počasí
Sluníčko, déšť, bouřku nebo třeba konkrétní teplotu využila ve své kampani rozvážková společnost Wolt jako spouštěč pro dynamické nasazování různých motivů na digitálních CLV v metru.