- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Plochy OOH
- Bigboardy
- Hollandia & teaser
Hollandia & teaser
Všichni pocházíme z př…. Částečně zakrytým a trochu tajemným sloganem úvodní části venkovní kampaně mlékárenská společnost Hollandia předznamenala a nalákala zákazníky k něčemu ještě většímu…
První teaser část kampaně trvala 8 dní. Poté začala druhá část kampaně
V kampani byly využity bigboardy, double bigboardy a CLV u Tesco a Kaufland
Teaser
Světle zelený motiv krajiny bez jakéhokoliv loga nebo kontaktu, kterému záměrně dominuje trochu tajemný a částečně zakrytý velký slogan VŠICHNI POCHÁZÍME Z PŘ…, se objevil na začátku června 2023 na bigboardech, double bigboardech a CLV u marketů Tesco a Kaufland. Cílem této teaser části kampaně, neboli části, jejímž cílem je nejdříve upoutat pozornost a vyvolat zvědavost, bylo…
odhalení novinky
… odhalení úplně nových produktů z portfolia společnosti Hollandia, které VŠECHNY POCHÁZEJÍ Z PŘÍRODY. Po několika dnech tajemství se na stejných venkovních reklamních plochách, na kterých byl doposud jen tajemný a částečně zakrytý nápis, objevily odhalené úplně nové produkty. Společnost Hollandia, takto kreativně a ve dvou na sebe navazujících fázích, maximálně využila pro tento typ kampaně nenahraditelného potenciálu venkovní reklamy a představila milionům zákazníků rozšíření své nabídky.
maximální zásah
Cílem takové kampaně je vždy maximální zásah potenciálních zákazníků a co největší a nejrychlejší rozšíření povědomí o novém produktu. Z tohoto důvodu byla kampaň složena z bigboardů a double bigboardů na nejvytíženějších komunikacích v největších městech ČR a z CLV u marketů Tesco a Kaufland, tedy na plochách téměř v místě prodeje, kde si zákazníci odhalený produkt mohou ihned zakoupit.
efektní 2d nástavba
Pro ještě větší vizuální efekt kampaně a zvýraznění nově odhalených mléčných produktů byly bigboardové formáty doplněny ještě o 2D nástavbu jogurtu a jogurtové zmrzliny, díky kterým se obě komunikované novinky staly naprosto dominantním prvkem kampaně.
- Nástavba o velikosti 5 m²
- Produkční cena jedné nástavby byla pouze 9 500 Kč
“Hollandia ve své kampani perfektně ukázala, jak efektně a zároveň efektivně pracovat s motivem teaseru a následným odhalením, a maximálně tak využila potenciál venkovní komunikace k propagaci nového produktu.„Michal Tichý
BigMedia
Mohlo by se
vám líbit
Jameson & ooh a online
Jameson ve své kampani propojil venkovní a online komunikaci. Toto propojení offline a online kanálů značce zafungovalo skvěle, výsledky předčily očekávání.
Liftago & bigboardy
Liftago, český technologický startup propojující taxi a rozvoz zásilek, si historicky poprvé vyzkoušelo venkovní reklamu. Výsledek měsíční kampaně předčil veškerá očekávání jeho marketingového týmu.
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.