Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
  • Formáty
  • Jak na venkovní reklamu
  • Výhody venkovní reklamy
  • Inspirace
  • Měření
  • Udržitelnost
  • Inovace & data
  • O nás
  • Kontakty
Formáty
Jak na venkovní reklamu
Výhody venkovní reklamy
Inspirace
Měření
Udržitelnost
Inovace & data
O nás
Kontakty
  • Blog
  • Kariéra
  • FAQ
  • Specifikace
  • Jak na motiv
  • Vizualizér
  • Pro klienty
  • Úvodní stránka
  • Inspirativní kampaně
  • Plochy OOH
  • Bigboardy
  • Hollandia & teaser

Hollandia & teaser

Všichni pocházíme z př…. Částečně zakrytým a trochu tajemným sloganem úvodní části venkovní kampaně mlékárenská společnost Hollandia předznamenala a nalákala zákazníky k něčemu ještě většímu…


8 dní

První teaser část kampaně trvala 8 dní. Poté začala druhá část kampaně

3

V kampani byly využity bigboardy, double bigboardy a CLV u Tesco a Kaufland

Hollandia & teaser
O kampani
Teaser

Teaser

Světle zelený motiv krajiny bez jakéhokoliv loga nebo kontaktu, kterému záměrně dominuje trochu tajemný a částečně zakrytý velký slogan VŠICHNI POCHÁZÍME Z PŘ…, se objevil na začátku června 2023 na bigboardech, double bigboardech a CLV u marketů Tesco a Kaufland. Cílem této teaser části kampaně, neboli části, jejímž cílem je nejdříve upoutat pozornost a vyvolat zvědavost, bylo…

odhalení novinky

odhalení novinky

… odhalení úplně nových produktů z portfolia společnosti Hollandia, které VŠECHNY POCHÁZEJÍ Z PŘÍRODY. Po několika dnech tajemství se na stejných venkovních reklamních plochách, na kterých byl doposud jen tajemný a částečně zakrytý nápis, objevily odhalené úplně nové produkty. Společnost Hollandia, takto kreativně a ve dvou na sebe navazujících fázích, maximálně využila pro tento typ kampaně nenahraditelného potenciálu venkovní reklamy a představila milionům zákazníků rozšíření své nabídky.

Galerie

maximální zásah

Cílem takové kampaně je vždy maximální zásah potenciálních zákazníků a co největší a nejrychlejší rozšíření povědomí o novém produktu. Z tohoto důvodu byla kampaň složena z bigboardů a double bigboardů na nejvytíženějších komunikacích v největších městech ČR a z CLV u marketů Tesco a Kaufland, tedy na plochách téměř v místě prodeje, kde si zákazníci odhalený produkt mohou ihned zakoupit.

alt
alt
alt
Kampaň v číslech
efektní 2d nástavba

efektní 2d nástavba

Pro ještě větší vizuální efekt kampaně a zvýraznění nově odhalených mléčných produktů byly bigboardové formáty doplněny ještě o 2D nástavbu jogurtu a jogurtové zmrzliny, díky kterým se obě komunikované novinky staly naprosto dominantním prvkem kampaně.

  • Nástavba o velikosti 5 m²
  • Produkční cena jedné nástavby byla pouze 9 500 Kč
“
Hollandia ve své kampani perfektně ukázala, jak efektně a zároveň efektivně pracovat s motivem teaseru a následným odhalením, a maximálně tak využila potenciál venkovní komunikace k propagaci nového produktu.
„

Michal Tichý

BigMedia

Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Vyzkoušet ve vizualizéru Vyzkoušet ve vizualizéru
Doporučujeme

Mohlo by se
vám líbit

Jameson & ooh a online

Jameson & ooh a online

Jameson ve své kampani propojil venkovní a online komunikaci. Toto propojení offline a online kanálů značce zafungovalo skvěle, výsledky předčily očekávání.

Více informací Více informací
Liftago & bigboardy

Liftago & bigboardy

Liftago, český technologický startup propojující taxi a rozvoz zásilek, si historicky poprvé vyzkoušelo venkovní reklamu. Výsledek měsíční kampaně předčil veškerá očekávání jeho marketingového týmu.

Více informací Více informací
NAPIŠTE NÁM

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

+420 246 085 192 Rádi vám se vším poradíme
info@bigmedia.cz Nejlepší cesta, jak nás co nejrychleji kontaktovat

Ať vám nic neuteče

Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.

Big Media

Jsme součástí skupiny BigBoard

  • BigBoard
  • Metrozoom
  • City zoom
  • Czech outdoor
  • Outdoor akzent
  • Rail reklam
  • Plakátov
© 2023 BigMedia