Inspirativní kampaně
Inspirujte se úspěšnými kampaněmi našich klientů. Prohlédněte si case study a ukázky kampaní využívající různé formáty, kreativní řešení, data a inovativní technologie, a inspirujte se, jak realizovat tu nejefektivnější venkovní komunikaci.

Pilsner & OOH a Metro
PILSNER URQUELL je HLAVNÍ PARTNER ČESKÉHO HOKEJE. Sdělení, které perfektně vynikne a zafunguje na prémiových venkovních plochách. V dějišti hokejového mistrovství v Praze a Ostravě jsme proto připravili velkou venkovní hokejovou kampaň, která po celý květen tímto sdělením oslovovala fanoušky českého hokeje. Kampaň, která propojila tu nejlepší tradiční venkovní reklamu s tou nejmodernější digitální venkovní komunikací.
Kooperativa & Nárůst nabídek pojištění
Kooperativa využila sílu OOH reklamy k posílení své pozice na trhu. Kampaň zdůrazňovala nepředvídatelnost života a potřebu mít spolehlivého partnera v nejistých chvílích. Díky konzistentnímu vizuálnímu stylu a využití jedinečnosti českého jazyka v reklamních sděleních se podařilo vytvořit autentickou komunikaci, která rezonovala s veřejností.
Samsung & double bigboardy
Jak kreativně využít monumentální double bigboardy ukazuje ve svých kampaních společnost Samsung. Ta na plochy instalovala i několikametrové detailní makety svých telefonů.
Coca-cola & led
Vánoční kamion Coca-Coly se objevil i na našich double bigboardech a bigboardech. Obrovská 2D nástavba kamionu obtažena desítkami metrů LED pásky a k tomu pro dokonalý efekt ještě prosvětlená přední světla.
Jameson & ooh a online
Jameson ve své kampani propojil venkovní a online komunikaci. Toto propojení offline a online kanálů značce zafungovalo skvěle, výsledky předčily očekávání.
Hollandia & teaser
Všichni pocházíme z př…. Částečně zakrytým a trochu tajemným sloganem úvodní části venkovní kampaně mlékárenská společnost Hollandia předznamenala a nalákala zákazníky k něčemu ještě většímu…
Liftago & bigboardy
Liftago, český technologický startup propojující taxi a rozvoz zásilek, si historicky poprvé vyzkoušelo venkovní reklamu. Výsledek měsíční kampaně předčil veškerá očekávání jeho marketingového týmu.