Inspirativní kampaně
Inspirujte se úspěšnými kampaněmi našich klientů. Prohlédněte si case study a ukázky kampaní využívající různé formáty, kreativní řešení, data a inovativní technologie, a inspirujte se, jak realizovat tu nejefektivnější venkovní komunikaci.
CLV & lentikular tisk
Měňte jednoduše motiv přímo před očima cestujících jen podle toho, z jakého úhlu se na něj dívají. Díky lentikulárnímu tisku můžete na jedné statické ploše komunikovat více vizuálů, které se mění přímo před pohybujícím se cestujícím.
Semtex & lentikular tisk
Na citylightech v pražském metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima procházejících cestujících neonové vizuály kampaně energetických nápojů SEMTEX podle toho, z jakého úhlu se na plakát lidé dívali.
DM drogerie & showcase clv
Hned v šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich mohli vidět skutečné produkty privátní značky alverde, doplněné o byliny, které tyto produkty obsahují.
Aquamarine spa & metro
Aquamarine SPA, prodejce exkluzivních saun, bazénu a vířivek, si poprvé vyzkoušel komunikaci v metru. Výsledek sledovaných hodnot byl ve většině z nich dokonce nejlepší v historii společnosti.
Sportobchod & showcase clv
Antuku, písek, štěrk, asfalt a třeba i umělý led našli kolemjdoucí uvnitř šesti CLV v rámci kampaně prodejce sportovních potřeb společnosti SportObchod.cz, která probíhala v pražském metru.
dm drogerie & lentikular tisk
Efektivní komunikaci více produktů na jednom CLV využila ve své kampani síť drogerií dm. Na CLV v metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima cestujících vizuály na plakátu dle toho, z jakého úhlu se na reklamu dívali.
CLV & showcase
Skutečný produkt ještě více přitáhne pozornost. Vystavením reálného produktu vytvoříte z klasického CLV vaši předsunutou výlohu přímo mezi cestujícími. Představíte tak svůj produkt i těm, kteří by se s ním jinak třeba nesetkali.