- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Metro
- Citylighty v metru
- DM drogerie & showcase clv
DM drogerie
& showcase clv
Hned v šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich mohli vidět skutečné produkty privátní značky alverde, doplněné o byliny, které tyto produkty obsahují.
V každém citylightu byly vystaveny 3 nové produkty z řady alverde
Produkty byly doplněny levandulí, meduňkou a měsíčkem lékařským
Produkty byly vystaveny v šesti stanicích na všech trasách metra
Doplněno o byliny
Plochu oboustranného citylightu doplňují plakáty s heslem kampaně „Věřím v sílu přírody“, pod kterým byly na podstavcích vystaveny sprchový gel, šampon a dětská mycí emulze. To vše bylo doplněno levandulí, meduňkou a měsíčkem lékařským. Toto kreativní řešení komunikační kampaně bylo připraveno ve spolupráci s agenturou Wavemaker a dm drogerií.
Produkt na dosah ruky
Showcase CLV je finančně nenáročné a produkčně velmi jednoduché řešení komunikace, které ale značně posouvá možnosti reklamního sdělení, a ještě více zvyšuje jeho účinnost. Vystavení skutečných produktů vytváří z klasického CLV prodlouženou ruku obchodů či e-shopů, a kolemjdoucí tak mají konkrétní produkty téměř hmatatelně na dosah.
V 6 stanicích
S prezentací produktů dm drogerie značky alverde se mohli cestující setkat ve stanicích metra Budějovická, Chodov, Florenc, Náměstí Republiky, Karlovo náměstí a Letňany
- Sprchový gel, šampon a dětská mycí emulze byly vystaveny v každém CLV
- Produkty byly vystaveny v šesti stanicích metra
“Chtěli jsme využít i tuto možnost, kterou nosiče citylighty nabízí, a vytvořit z nich doslova naše předsunuté výlohy. Díky navrženému konceptu showcases můžeme kolemjdoucím představit vybrané reálné produkty z řady certifikované přírodní kosmetiky alverde podobně jako v celé síti dm prodejen a našim zákazníkům odvyprávět příběh, který ožívá v účincích příslušných produktů ze světa výživy, krásy a péče o tělo.„Jiří Peroutka
Manažer komunikace | dm drogerie markt
Mohlo by se
vám líbit
dm drogerie & lentikular tisk
Efektivní komunikaci více produktů na jednom CLV využila ve své kampani síť drogerií dm. Na CLV v metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima cestujících vizuály na plakátu dle toho, z jakého úhlu se na reklamu dívali.
Sportobchod & showcase clv
Antuku, písek, štěrk, asfalt a třeba i umělý led našli kolemjdoucí uvnitř šesti CLV v rámci kampaně prodejce sportovních potřeb společnosti SportObchod.cz, která probíhala v pražském metru.
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.