Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
  • Formáty
  • Jak na venkovní reklamu
  • Výhody venkovní reklamy
  • Inspirace
  • Měření
  • Udržitelnost
  • Inovace & data
  • O nás
  • Kontakty
Formáty
Jak na venkovní reklamu
Výhody venkovní reklamy
Inspirace
Měření
Udržitelnost
Inovace & data
O nás
Kontakty
  • Blog
  • Kariéra
  • FAQ
  • Specifikace
  • Jak na motiv
  • Vizualizér
  • Pro klienty
  • Úvodní stránka
  • Inspirativní kampaně
  • Metro
  • Citylighty v metru
  • DM drogerie & showcase clv

DM drogerie
& showcase clv

Hned v šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich mohli vidět skutečné produkty privátní značky alverde, doplněné o byliny, které tyto produkty obsahují.


3 novinky

V každém citylightu byly vystaveny 3 nové produkty z řady alverde

3 byliny

Produkty byly doplněny levandulí, meduňkou a měsíčkem lékařským

6 stanic

Produkty byly vystaveny v šesti stanicích na všech trasách metra

DM drogerie & showcase clv
O kampani
Doplněno o byliny

Doplněno o byliny

Plochu oboustranného citylightu doplňují plakáty s heslem kampaně „Věřím v sílu přírody“, pod kterým byly na podstavcích vystaveny sprchový gel, šampon a dětská mycí emulze. To vše bylo doplněno levandulí, meduňkou a měsíčkem lékařským. Toto kreativní řešení komunikační kampaně bylo připraveno ve spolupráci s agenturou Wavemaker a dm drogerií.

Produkt na dosah ruky

Produkt na dosah ruky

Showcase CLV je finančně nenáročné a produkčně velmi jednoduché řešení komunikace, které ale značně posouvá možnosti reklamního sdělení, a ještě více zvyšuje jeho účinnost. Vystavení skutečných produktů vytváří z klasického CLV prodlouženou ruku obchodů či e-shopů, a kolemjdoucí tak mají konkrétní produkty téměř hmatatelně na dosah.

Galerie

Výloha uprostřed
nástupiště

Vystavením produktu vytvoříte z CLV skutečnou výlohu přímo mezi cestujícími.

alt
alt
alt
alt
alt
alt
Kampaň v číslech
V 6 stanicích

V 6 stanicích

S prezentací produktů dm drogerie značky alverde se mohli cestující setkat ve stanicích metra Budějovická, Chodov, Florenc, Náměstí Republiky, Karlovo náměstí a Letňany

  • Sprchový gel, šampon a dětská mycí emulze byly vystaveny v každém CLV
  • Produkty byly vystaveny v šesti stanicích metra
“
Chtěli jsme využít i tuto možnost, kterou nosiče citylighty nabízí, a vytvořit z nich doslova naše předsunuté výlohy. Díky navrženému konceptu showcases můžeme kolemjdoucím představit vybrané reálné produkty z řady certifikované přírodní kosmetiky alverde podobně jako v celé síti dm prodejen a našim zákazníkům odvyprávět příběh, který ožívá v účincích příslušných produktů ze světa výživy, krásy a péče o tělo.
„

Jiří Peroutka

Manažer komunikace | dm drogerie markt

Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Vyzkoušet ve vizualizéru Vyzkoušet ve vizualizéru
Doporučujeme

Mohlo by se
vám líbit

dm drogerie & lentikular tisk

dm drogerie & lentikular tisk

Efektivní komunikaci více produktů na jednom CLV využila ve své kampani síť drogerií dm. Na CLV v metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima cestujících vizuály na plakátu dle toho, z jakého úhlu se na reklamu dívali.

Více informací Více informací
Sportobchod & showcase clv

Sportobchod & showcase clv

Antuku, písek, štěrk, asfalt a třeba i umělý led našli kolemjdoucí uvnitř šesti CLV v rámci kampaně prodejce sportovních potřeb společnosti SportObchod.cz, která probíhala v pražském metru.

Více informací Více informací
NAPIŠTE NÁM

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

+420 246 085 192 Rádi vám se vším poradíme
info@bigmedia.cz Nejlepší cesta, jak nás co nejrychleji kontaktovat

Ať vám nic neuteče

Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.

Big Media

Jsme součástí skupiny BigBoard

  • BigBoard
  • Metrozoom
  • City zoom
  • Czech outdoor
  • Outdoor akzent
  • Rail reklam
  • Plakátov
© 2023 BigMedia