- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Metro
- Citylighty v metru
- dm drogerie & lentikular tisk
dm drogerie
& lentikular tisk
Efektivní komunikaci více produktů na jednom CLV využila ve své kampani síť drogerií dm. Na CLV v metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima cestujících vizuály na plakátu dle toho, z jakého úhlu se na reklamu dívali.
Dva vánoční vizuály se měnily přímo před očima cestujících
Lentikulární plocha na jednom citylightu měla rozměr přes dva metry čtvereční
![dm drogerie & lentikular tisk](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_615x960_crop_center-center_none/1_HLAVN%C3%8D-FOTO_upr_2022-08-23-235341_sjho.jpg)
![Přímo před očima](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_775x450_crop_center-center_none/PuOMO-PuED-OZIMA.jpg)
Přímo před očima
Dm drogerie v komunikaci své značky Balea měnila vizuály přímo před očima cestujících díky lentikulárnímu tisku. Technika lentikulárního tisku, která se používá pro vytvoření iluze pohybu nebo změny obrazu pohledem z různých úhlů, tak v tomto případě umožnila jednoduchou, ale zároveň velmi efektní příležitost na jednom CLV odkomunikovat dvě limitované edice značky Balea.
![Efektivní o dostupné](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_775x450_crop_center-center_none/EFEKTNO-A-DOSTUPN.jpg)
Efektivní o dostupné
Lentikulární tisk je velmi efektivním a zároveň cenově dostupným kreativním řešením komunikace na CLV v metru. Kampaň dm drogerie tím nejlepším možným způsobem ukázala, jak toto řešení kreativně uchopit a maximálně využít.
![Neskutečné číslo](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_775x775_crop_center-center_none/neskutocne-cislo.jpg)
Neskutečné číslo
Díky lentikulárnímu tisku vám citylighty přímo před očima představí neskutečná kouzelná čísla. A vy se pak můžete radovat z čísel prodejů.
- 10 citylightů s lentikulárním tiskem v deseti stanicích metra
- 2 vánoční vizuály mohla dm drogerie měnit na jednom CLV
“Chtěli jsme cestující zaujmout a zároveň jim představit obě naše aktuální limitované edice, které s sebou opět přináší výbornou kvalitu za nízkou cenu. Díky lentikulárnímu tisku jsme mohli vánoční design obou limitek odprezentovat najednou na stejném místě, a maximálně tak využít každé jednotlivé CLV.„Jiří Peroutka
Manažer komunikace | DM drogerie markt
Mohlo by se
vám líbit
DM drogerie & showcase clv
Hned v šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich mohli vidět skutečné produkty privátní značky alverde, doplněné o byliny, které tyto produkty obsahují.
Wolt & spoty podle počasí
Sluníčko, déšť, bouřku nebo třeba konkrétní teplotu využila ve své kampani rozvážková společnost Wolt jako spouštěč pro dynamické nasazování různých motivů na digitálních CLV v metru.
![](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_615x800_crop_center-center_none/KONTAKTY_2022-08-24-150836_qfdy.jpg)
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.