- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Metro
- Citylighty v metru
- dm drogerie & lentikular tisk
dm drogerie
& lentikular tisk
Efektivní komunikaci více produktů na jednom CLV využila ve své kampani síť drogerií dm. Na CLV v metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima cestujících vizuály na plakátu dle toho, z jakého úhlu se na reklamu dívali.
Dva vánoční vizuály se měnily přímo před očima cestujících
Lentikulární plocha na jednom citylightu měla rozměr přes dva metry čtvereční
Přímo před očima
Dm drogerie v komunikaci své značky Balea měnila vizuály přímo před očima cestujících díky lentikulárnímu tisku. Technika lentikulárního tisku, která se používá pro vytvoření iluze pohybu nebo změny obrazu pohledem z různých úhlů, tak v tomto případě umožnila jednoduchou, ale zároveň velmi efektní příležitost na jednom CLV odkomunikovat dvě limitované edice značky Balea.
Efektivní o dostupné
Lentikulární tisk je velmi efektivním a zároveň cenově dostupným kreativním řešením komunikace na CLV v metru. Kampaň dm drogerie tím nejlepším možným způsobem ukázala, jak toto řešení kreativně uchopit a maximálně využít.
Neskutečné číslo
Díky lentikulárnímu tisku vám citylighty přímo před očima představí neskutečná kouzelná čísla. A vy se pak můžete radovat z čísel prodejů.
- 10 citylightů s lentikulárním tiskem v deseti stanicích metra
- 2 vánoční vizuály mohla dm drogerie měnit na jednom CLV
“Chtěli jsme cestující zaujmout a zároveň jim představit obě naše aktuální limitované edice, které s sebou opět přináší výbornou kvalitu za nízkou cenu. Díky lentikulárnímu tisku jsme mohli vánoční design obou limitek odprezentovat najednou na stejném místě, a maximálně tak využít každé jednotlivé CLV.„Jiří Peroutka
Manažer komunikace | DM drogerie markt
Mohlo by se
vám líbit
DM drogerie & showcase clv
Hned v šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich mohli vidět skutečné produkty privátní značky alverde, doplněné o byliny, které tyto produkty obsahují.
Wolt & spoty podle počasí
Sluníčko, déšť, bouřku nebo třeba konkrétní teplotu využila ve své kampani rozvážková společnost Wolt jako spouštěč pro dynamické nasazování různých motivů na digitálních CLV v metru.
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.