- Úvodní stránka
- Časté dotazy
Časté dotazy
O venkovní reklamě vám s láskou dokážeme vyprávět hodiny a hodiny. Pokud ale nemáte tolik času, podívejte se na ty nejčastější dotazy, které od vás dostáváme.
Otázky a odpovědi
Co přesně znamená OOH?
OOH je celosvětové označení pro venkovní reklamu, v Čechách také známou jako outdoorovou reklamu, či zjednodušeně outdoor. Out-of-home, ve zkratce OOH reklama, je reklama, která na vás působí nepřetržitě vždy, když jste venku mimo domov. Digitální venkovní reklama má poté označení DOOH
Dá se venkovní reklama měřit?
Ano, a velmi přesně. Díky našemu nástroji BigPlan, který vznikl ve spolupráci s O2 Media, můžete jen s námi realizovat ty nejefektivnější OOH kampaně přesně zaměřené na vaši cílovou skupinu stejně tak, jako znáte u online nebo TV kampaní. Díky nástroji BigPlan přesně víte, kolik vaši reklamu vidělo lidí, jak často ji vidělo a kdo přesně ji viděl.
Jaké jsou výhody venkovní reklamy?
Čím častěji dnes lidé tráví čas mimo domov, tím více jsou zasahováni nejrůznějšími formami právě venkovní reklamy. Její výhodou je, že funguje 24 hodin denně 7 dní v týdnu, funguje nepřetržitě. OOH je na druhém místě hned po TV v zapamatovatelnosti reklamního sdělení. Ve velkých městech nad 100 tisíc obyvatel je venkovní reklama dokonce nejvíce zaznamenaným mediatypem vůbec, a to i více než TV. Ve věkové kategorii 25–54 let je venkovní reklama zaznamenána více než banner či videoreklama na počítači/tabletu nebo mobilu. Navíc, stejně tak jako online nebo TV reklama, dá se i OOH přesně plánovat a měřit (Zdroj: Nielsen Admosphere).
Jaký je rozdíl mezi billboardem a bigboardem?
Slovo billboard je často používáno jako univerzální označení pro všechny venkovní reklamní plochy. Ne všechny venkovní plochy jsou ale ve skutečnosti billboardy. Billboard je základní a nejrozšířenější formát venkovní reklamy konkrétního rozměru 5,1 x 2,4 m. Větší formát rozměru 9,6 x 3,6 nese označení bigboard, a stejně tak další venkovní formáty mají své konkrétní jména a přesné rozměry.
Máte plochy i mimo Prahu?
Ano, naše plochy kromě Prahy najdete i ve více než 400 obcích a městech včetně nejvytíženějších hlavních tahů po celé České republice. Nabízíme vám přes 15 000 reklamních ploch různých formátů od venkovních ploch, po plochy v metru, na železnici a tramvajích a autobusech. Můžete tak s námi realizovat celoplošné, tak i lokálně zaměřené kampaně, všude tam, kde potřebujete.
Nabízíte plochy i v MHD a na železnici?
Ano, skrze naší dceřinou společnost RAILREKLAM jsme exkluzivním poskytovatelem ploch na železnici po celé ČR. Díky společnosti MetroZoom můžete jen s námi využít také reklamu po celém metru. V rámci pražského MHD s námi můžete komunikovat také na autobusech nebo nejmodernějších tramvajích T15 ForCity křižujících celou Prahu včetně centra města.
Kolik venkovní reklama stojí?
Účinnost venkovní reklamy si může vyzkoušet skutečně každý. Ať jste velká korporace, malá firma nebo živnostník, pro každého z vás dokážeme připravit nabídku ploch, která přesně odpovídá vašim potřebám a finančním možnostem. Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a sledujte pravidelně naše akční nabídky a využijte venkovní plochy za zvýhodněných podmínek. Účinnou a nepřehlédnutelnou venkovní reklamu můžete mít již doslova za pár tisíc.
Jaká je cena billboardu?
Cena billboardu se odvíjí od jeho konkrétního umístění. Pro cenu daného billboardu nebo jiné venkovní reklamní plochy, prosím, kontaktujte některého z našich obchodníků, který vám připraví nabídku na míru vašemu rozpočtu a cílům kampaně.
Může být venkovní reklama kreativní?
Díky nejmodernějším technologiím vám OOH navíc poskytuje téměř neomezený prostor pro vaši kreativitu. Využijte 2D a 3D nástavby, zvýrazněte vizuál LED páskem, využijte speciální světelné efekty nebo třeba rozpohybujte váš motiv a přitáhněte tak ještě větší pozornost. Na digitálních CLV můžete dokonce měnit motiv i podle počasí nebo zobrazovat vaše informace, fotky a data naprosto real-time.
Pomůžete mi s výběrem ploch?
Moc rádi. Náš tým je tu pro vás k dispozici, aby vám se vším pomohl. Poradíme vám, jaké plochy vybrat a proč, aby nejlépe odpovídaly cílům kampaně a vašemu rozpočtu. Provedeme vás celým procesem od začátku až do konce, kdy si budete užívat sílu venkovní kampaně. Jsme tu stále pro vás, kdykoliv budete potřebovat.
Můžu si plochy nezávazně rezervovat?
Ano, je to standardní součást celého procesu výběru ploch. Na základě vzájemné komunikace, vašich potřeb a cílů kampaně vám připravíme nezávaznou nabídku ploch, ze které si můžete vybrat preferované plochy, které vám na několik dní nezávazně rezervujeme. Budete tak mít čas si vše v klidu projít a vybrat ty nejlepší nosiče pro vaši komunikaci.
Pomůžete mi i s grafikou?
Vy znáte svůj produkt, službu nebo firmu nejlépe, proto i vy nejlépe víte, co chcete svým klientům říci. Rádi vám ale poradíme, jak to na venkovních plochách říci co nejlépe a jak připravit ten nejlepší vizuál, aby vaše kampaň měla největší úspěch. A když bude třeba, máme u nás i zkušené grafiky, kteří vědí co a jak. Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách, si můžete i jednoduše vyzkoušet v našem vizualizéru
Je možné si vyzkoušet, jak bude vypadat můj motiv na venkovní reklamě?
Ano. Právě pro tyto případy jsme pro vás připravili náš VIZUALIZÉR. Zde si můžete jednoduše vyzkoušet, jak vaše reklama bude vypadat na skutečných plochách. Doslova na pár kliků vložíte váš motiv do vybraného formátu a hned uvidíte, jak perfektně vaše komunikace na venkovních plochách může vypadat.
Zajistíte i tisk plakátů?
Ano, samozřejmě. Na základě námi zaslaných specifikací si připravíte tisková data, která nám zašlete a už se nemusíte dále o nic starat. Zajistíme perfektní tisk a necháme plakát instalovat na vámi vybrané plochy.
Jak dlouho trvá kampaň?
Záleží na konkrétním formátu, ale nejčastějším základním obdobím kampaně je jeden měsíc. Můžete komunikovat jen jeden měsíc, ale třeba i celý rok. Je to jen na vás, venkovní reklama nemá časové hranice. V metru a na železnici můžete u některých ploch využít i 14denní kampaně a na digitálních plochách dokonce komunikovat již od jednoho dne. Vždy spolu najdeme to nejlepší řešení, které přesně pokrývá období, kdy potřebujete komunikovat.
Jak dlouho dopředu mohu vybírat plochy?
Třeba i rok dopředu. Výběr ploch je jedním z důležitých kroků pro úspěch kampaně, proto pokud již dnes víte, kdy a jak chcete komunikovat, kontaktujte nás co nejdříve a hned na tom spolu začneme pracovat.
Je nutné platit předem?
Pokud už se známe dlouho a máme něco za sebou, tak u většiny kampaní platba probíhá až v měsíci kampaně. Pokud spolu ale budeme spolupracovat poprvé, můžeme požadovat platbu předem na základě zálohové faktury. Daňový doklad standardně vystavujeme k 1. dni kampaně se 14denní splatností, tak abyste měli v souvislosti s vaší kampaní nejdříve čas reagovat na zvýšenou poptávku po vaší společnosti, produktu či službě a zároveň mohli v klidu vše uhradit.
Pošlete nám z kampaně i nějaké fotky?
Ano. Ke každé vaší kampani vám zašleme i fotodokumentaci, kde uvidíte, jak perfektně vaše kampaň vypadá.
Nenašli jste odpověď?
Chceme odpovědět na všechny vaše dotazy. Napište nám a my se vám ozveme co nejdříve.
Mohlo by se
vám líbit
Výhody venkovní reklamy
Venkovní reklama (OOH; Out-Of-Home) spolehlivě buduje povědomí o propagované značce, podporuje její image a výrazně napomáhá ke zvýšení prodeje produktu či služby. Její výhodou je masový zásah. Je nepřehlédnutelná a její stálá přítomnost zaručuje trvalý efekt. Venkovní reklama vám poskytuje téměř neomezený prostor pro vaši kreativitu a možnost efektivně zasáhnout definované cílové skupiny.
Měření venkovní reklamy
Představujeme vám BigPlan – náš nástroj pro chytré plánování a vyhodnocování venkovní reklamy. Využijte tak i ve venkovní reklamě data a nejmodernější technologie pro chytré plánování, cílení a měření vašich kampaní.
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.