- Úvodní stránka
- Přehled formátů
- Digitální OOH
- Digitální clv v metru
Digitální clv
v metru
Nejmodernější technologie pro prezentaci vašich produktů a značek. Komunikujte již od jednoho dne. Střídejte vizuály podle potřeby v přesně stanovené datum a čas. Propagujte více produktů v rámci jednoho nakoupeného času. Dynamicky měňte motivy podle počasí. Real-time zobrazujte obsah z vašeho webu.
Nejmodernějších digitálních CLV můžete využít již od 1 dne
Pokrytí 53 stanic po celém metru včetně centra Prahy
Desetivteřinové spoty s frekvencí opakování od 1x za minutu
Téměř 1 milion spotů za 14 dní vám přehrajeme při využití sítě MAX PLUS
Maximálně kreativní
díky technologiím
Digitální CLV vám poskytují zcela nové možnosti komunikace v metru. Představte si chytré digitální online bannery ve venkovním prostředí, které vám díky novým technologiím a datům umožňují nejmodernější prezentaci vašich produktů a značek, a s tím spojené nové možnosti při plánování a nasazování vašich kampaní.
Komunikujte kdykoliv
Komunikujte již od jednoho dne. Komunikujte různé motivy v přesný, vámi stanovený, čas nebo termín. Komunikujte jiný obsah ráno, odpoledne a večer nebo zobrazujte různé motivy v různých stanicích.

Neomezeně vašich motivů
Komunikujte v rámci jednoho nakoupeného času více produktů od více vendorů nebo více z vaší aktuální nabídky či kolekce. Maximálně tak využijte prostor a možnosti našich digitálních CLV v metru.
Akce jako v TV
Měňte motivy podle vašich akcí přesně jako v TV. Spoty vám nasadíme, jakýkoliv den budete potřebovat. Vaši komunikaci na digitálních CLV tak můžete jednoduše synchronizovat i s TV kampaní.
Motivy podle počasí
Sluníčko, déšť, bouřku, mlhu, sníh nebo třeba i konkrétní teplotu můžete využít jako spouštěč pro automatické nasazování různých motivů. Komunikujte tak správný obsah ve správný čas.
Real-time
Zobrazujte real-time přesný čas a skóre zápasu, aktuální kurz, titulek článku nebo třeba konkrétní produkt a jeho cenu, přesně tak, jak se právě zobrazuje i na vašem webu nebo v aplikaci.
Vyberte si to nejvhodnější digitální CLV
nebo využijte některou z našich čtyř sítí
Centrum
SÍŤ 10 DIGITÁLNÍCH CITYLIGHTŮ
Cílí na centrum Prahy a nejvíce frekventované stanice metra
Shopping
SÍŤ 15 DIGITÁLNÍCH CITYLIGHTŮ
Oslovte cestující přímo u nákupních center v čase a místě, kdy se o nákupu rozhodují
Max
SÍŤ 30 DIGITÁLNÍCH CITYLIGHTŮ
Využijte maximální potenciál 30 digitálních CLV ve 30 stanicích metra
Max Plus
SÍŤ 50 DIGITÁLNÍCH CITYLIGHTŮ
Maximální zásah cílové skupiny v 50 stanicích metra. Plus pro vaší kampaň
3d efekt
Digitální CLV vám umožňují i úplně nový způsob komunikace vašeho produktu. Tak, jako nikdy před tím. Díky trojrozměrnému efektu, se váš produkt bude pohybovat jako ve volném prostoru a cestující tak budou mít pocit, že váš produkt z digitálního CLV doslova vystupuje.
Inspirujte se
Podívejte se na úspěšné kampaně našich klientů, kteří využili nejmodernější technologie pro cílené a kreativní oslovení cestujících v metru. Zjistěte, jak využít počasí jako spouštěč motivů nebo jak na digitálním CLV v reálném čase zobrazit informace z webu.

Kaufland ovládl celé město. Ať už jste šli pěšky, jeli metrem, tramvají nebo autem, jedno bylo jasné: Kaufland byl snad všude. Tahle kampaň je doslova učebnicovým příkladem, jak může masivní a promyšlená vizibilita na venkovních plochách silně podpořit komunikaci značky.
Sluníčko, déšť, bouřku nebo třeba konkrétní teplotu využila ve své kampani rozvážková společnost Wolt jako spouštěč pro dynamické nasazování různých motivů na digitálních CLV v metru.
Live přenos fotbalového nebo hokejového zápasu, času, skóre a hlavně kurzu – to vše v reálném čase mohli cestující sledovat na digitálních CLV v pražském metru.
Kooperativa si v metru na digitálních CLV vyzkoušela dynamickou změnu obsahu podle počasí. Tuto novou technologii příznačně využila v kampani na podporu nové služby, která klienty upozorní na blížící se nepříjemné projevy počasí.
Mohlo by se
vám líbit
Digitální rotundy
Digitální rotundy jsou nejmodernějším reklamním prvkem přímo v srdci pražského Hlavního nádraží. Využijte technologických možností digitální venkovní reklamy a oslovte denně až 100 tisíc cestujících.
Digitální clv na zastávkách
Nejmodernější digitální citylighty na tramvajových a autobusových zastávkách pražské MHD. V místech s největší koncentrací cestujících po celé Praze včetně nejužšího centra.

Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.