Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
  • Formáty
  • Jak na venkovní reklamu
  • Výhody venkovní reklamy
  • Inspirace
  • Měření
  • Udržitelnost
  • Inovace & data
  • O nás
  • Kontakty
Formáty
Jak na venkovní reklamu
Výhody venkovní reklamy
Inspirace
Měření
Udržitelnost
Inovace & data
O nás
Kontakty
  • Blog
  • Kariéra
  • FAQ
  • Specifikace
  • Jak na motiv
  • Vizualizér
  • Pro klienty
  • Úvodní stránka
  • Přehled formátů
  • Digitální OOH
  • Digitální clv v metru

Digitální clv
v metru

[ 1,18 x 1,75 m ]

Nejmodernější technologie pro prezentaci vašich produktů a značek. Komunikujte již od jednoho dne. Střídejte vizuály podle potřeby v přesně stanovené datum a čas. Propagujte více produktů v rámci jednoho nakoupeného času. Dynamicky měňte motivy podle počasí. Real-time zobrazujte obsah z vašeho webu.


184

Nejmodernějších digitálních CLV můžete využít již od 1 dne

53

Pokrytí 53 stanic po celém metru včetně centra Prahy

10 s

Desetivteřinové spoty s frekvencí opakování od 1x za minutu

1 mil.

Téměř 1 milion spotů za 14 dní vám přehrajeme při využití sítě MAX PLUS

Benefity

Maximálně kreativní
díky technologiím

Digitální CLV vám poskytují zcela nové možnosti komunikace v metru. Představte si chytré digitální online bannery ve venkovním prostředí, které vám díky novým technologiím a datům umožňují nejmodernější prezentaci vašich produktů a značek, a s tím spojené nové možnosti při plánování a nasazování vašich kampaní.

Komunikujte kdykoliv

Komunikujte kdykoliv

Komunikujte již od jednoho dne. Komunikujte různé motivy v přesný, vámi stanovený, čas nebo termín. Komunikujte jiný obsah ráno, odpoledne a večer nebo zobrazujte různé motivy v různých stanicích.

Neomezeně vašich motivů

Neomezeně vašich motivů

Komunikujte v rámci jednoho nakoupeného času více produktů od více vendorů nebo více z vaší aktuální nabídky či kolekce. Maximálně tak využijte prostor a možnosti našich digitálních CLV v metru.

Akce jako v TV

Akce jako v TV

Měňte motivy podle vašich akcí přesně jako v TV. Spoty vám nasadíme, jakýkoliv den budete potřebovat. Vaši komunikaci na digitálních CLV tak můžete jednoduše synchronizovat i s TV kampaní.

Motivy podle počasí

Motivy podle počasí

Sluníčko, déšť, bouřku, mlhu, sníh nebo třeba i konkrétní teplotu můžete využít jako spouštěč pro automatické nasazování různých motivů. Komunikujte tak správný obsah ve správný čas.

Real-time

Real-time

Zobrazujte real-time přesný čas a skóre zápasu, aktuální kurz, titulek článku nebo třeba konkrétní produkt a jeho cenu, přesně tak, jak se právě zobrazuje i na vašem webu nebo v aplikaci.

Sociální sítě

Sociální sítě

Spoty ze sociálních sítí můžete využít i na našich digitálních CLV. Nevytvářejte spoty nové, ale jen vhodně doplňte o logo, claim nebo obrázek ty, které již máte pro sociální sítě připravené.

Sítě

Vyberte si to nejvhodnější digitální CLV
nebo využijte některou z našich čtyř sítí

Centrum

SÍŤ 10 DIGITÁLNÍCH CITYLIGHTŮ

Cílí na centrum Prahy a nejvíce frekventované stanice metra

Shopping

SÍŤ 15 DIGITÁLNÍCH CITYLIGHTŮ

Oslovte cestující přímo u nákupních center v čase a místě, kdy se o nákupu rozhodují

Max

SÍŤ 30 DIGITÁLNÍCH CITYLIGHTŮ

Využijte maximální potenciál 30 digitálních CLV ve 30 stanicích metra

Max Plus

SÍŤ 50 DIGITÁLNÍCH CITYLIGHTŮ

Maximální zásah cílové skupiny v 50 stanicích metra. Plus pro vaší kampaň

Galerie
alt
alt
alt
alt
alt
alt
jiná dimenze komunikace

3d efekt

Digitální CLV vám umožňují i úplně nový způsob komunikace vašeho produktu. Tak, jako nikdy před tím. Díky trojrozměrnému efektu, se váš produkt bude pohybovat jako ve volném prostoru a cestující tak budou mít pocit, že váš produkt z digitálního CLV doslova vystupuje.

Inspirace

Inspirujte se

Podívejte se na úspěšné kampaně našich klientů, kteří využili nejmodernější technologie pro cílené a kreativní oslovení cestujících v metru. Zjistěte, jak využít počasí jako spouštěč motivů nebo jak na digitálním CLV v reálném čase zobrazit informace z webu.

Wolt & spoty podle počasí

Wolt & spoty podle počasí

Sluníčko, déšť, bouřku nebo třeba konkrétní teplotu využila ve své kampani rozvážková společnost Wolt jako spouštěč pro dynamické nasazování různých motivů na digitálních CLV v metru.

Více informací Více informací

Sazkabet & real-time data

Live přenos fotbalového nebo hokejového zápasu, času, skóre a hlavně kurzu – to vše v reálném čase mohli cestující sledovat na digitálních CLV v pražském metru.

Více informací Více informací

Kooperativa & spoty podle počasí

Kooperativa si v metru na digitálních CLV vyzkoušela dynamickou změnu obsahu podle počasí. Tuto novou technologii příznačně využila v kampani na podporu nové služby, která klienty upozorní na blížící se nepříjemné projevy počasí.

Více informací Více informací
Všechny inspirace
Doporučujeme

Mohlo by se
vám líbit

Digitální rotundy

Digitální rotundy

Digitální rotundy jsou nejmodernějším reklamním prvkem přímo v srdci pražského Hlavního nádraží. Využijte technologických možností digitální venkovní reklamy a oslovte denně až 100 tisíc cestujících.

Více informací Více informací
Digitální clv na zastávkách

Digitální clv na zastávkách

Nejmodernější digitální citylighty na tramvajových a autobusových zastávkách pražské MHD. V místech s největší koncentrací cestujících po celé Praze včetně nejužšího centra.

Více informací Více informací
NAPIŠTE NÁM

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

+420 246 085 192 Rádi vám se vším poradíme
info@bigmedia.cz Nejlepší cesta, jak nás co nejrychleji kontaktovat

Ať vám nic neuteče

Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.

Big Media

Jsme součástí skupiny BigBoard

  • BigBoard
  • Metrozoom
  • City zoom
  • Czech outdoor
  • Outdoor akzent
  • Rail reklam
  • Plakátov
© 2023 BigMedia