Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
  • Formáty
  • Jak na venkovní reklamu
  • Výhody venkovní reklamy
  • Inspirace
  • Měření
  • Udržitelnost
  • Inovace & data
  • O nás
  • Kontakty
Formáty
Jak na venkovní reklamu
Výhody venkovní reklamy
Inspirace
Měření
Udržitelnost
Inovace & data
O nás
Kontakty
  • Blog
  • Kariéra
  • FAQ
  • Specifikace
  • Jak na motiv
  • Vizualizér
  • Pro klienty
  • Úvodní stránka
  • Inspirativní kampaně
  • Digitální OOH
  • Digitální citylighty v metru
  • Sazkabet & real-time data

Sazkabet & real-time
data

Live přenos fotbalového nebo hokejového zápasu, času, skóre a hlavně kurzu – to vše v reálném čase mohli cestující sledovat na digitálních CLV v pražském metru.


1.

První dynamická digitální venkovní reklama v České republice

1 min.

Spoty s novým obsahem se měnily automaticky každou minutu

1 mil.

V kampani bylo přehráno přes 1 milion různých spotů

9 mil.

Devět milionů impresí vygenerovala tato kampaň za 38 dní

Sazkabet & real-time data
O kampani
Nejlepší využití real-time marketingu

Nejlepší využití real-time marketingu

MetroZoom v úzké spolupráci s marketingovou skupinou dentsu a klientem Sazkabet představil první dynamickou OOH reklamu v Česku. Ta umožňuje v reálném čase promítat spoty na digitálních CLV obsahující přesný čas a stav právě probíhajícího zápasu s aktuálním kurzem, který se v průběhu času automaticky mění stejně jako na webu, v aplikaci či online banneru. Tato reklama získala i ocenění Nejlepší využití real-time marketingu v soutěži Flema Media Awards. Stalo se tak poprvé, kdy tuto kategorii vyhrála jiná než klasická online kampaň.

Jak to celé funguje?

Jak to celé funguje?

Dynamická reklama mohla být v metru spuštěna propojením softwaru od MetroZoom s technologickým nástrojem N.E.B.E. (Never Ending Brand Execution), který vyvinula marketingová skupina dentsu. Nástroj N.E.B.E. připravila reklamu na základě nejčerstvějších dat – kurzů Sazkabetu, na konkrétní fotbalový nebo hokejový zápas, a odeslala je do softwaru od MetroZoom, na který byly napojeny digitální CLV v metru. Ten informace automaticky dosadil do předem připraveného spotu, vygeneroval jeho finální verzi a odvysílal ho. Reklama na sázkovou kancelář s aktuálními kurzy tak běžela během zápasu každou minutu, vždy s informacemi, které byly naprosto aktuální a staré jen několik vteřin. Kreativa se přitom připraví pouze jednou a celý proces publikace reklamy probíhá zcela automaticky na základě vložených dat.

Galerie

Miliony spotů
a motivů

Co přehrání spotu, to jiný motiv s jiným časem, případně skórem a kurzem. Tato dynamická OOH reklama, kromě možnosti měnit sdělení přímo v reálném čase, zároveň může výrazně snižovat náklady na přípravu různých variant spotů, které by se jinak musely vytvářet každý jednotlivě zvlášť.

alt
alt
alt
Kampaň v číslech
9 milionů impresí. A to je góóól!

9 milionů impresí. A to je góóól!

Digitální CLV v metru se staly novým médiem, na kterém fanoušci mohli živě sledovat aktuální čas a stav právě probíhajícího zápasu, a třeba si i vsadit dle zveřejňovaných kurzů, které se měnily úplně stejně jako v aplikaci či na online banneru. Touto kampaní se podařilo posunout technologické hranice venkovní reklamy a z digitálních CLV vytvořit nový online digitální nosič umístěný ve venkovním prostředí, který automaticky generuje a zveřejňuje obsah podle nejaktuálnějších dat. A výsledek?

  • 9 milionů impresí vygenerovala kampaň za 38 dní kampaně
  • Kampaň zasáhla 43 % všech v CS 18–49 let, ABC žijících v Praze
  • Zapamatovatelnost kampaně podpořila i vysoká frekvence zásahu. Každý, kdo v dané CS viděl kampaň, ji viděl téměř 13krát
“
Sazkabet dokonale využívá potenciálu tohoto nástroje v televizi i v online reklamě. Jeho nové rozšíření i do venkovního prostoru nám dává možnost oslovit další část našich zákazníků úplně stejně, jako kdyby seděli u TV nebo koukali do mobilu. Digitální CLV v metru proto vnímáme spíše jako nové digitální nosiče než jen jako klasické outdoorové plochy.
„

Petr Onisko

Brand manažer | Sazka

Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Vyzkoušet ve vizualizéru Vyzkoušet ve vizualizéru
Doporučujeme

Mohlo by se
vám líbit

Wolt & spoty podle počasí

Wolt & spoty podle počasí

Sluníčko, déšť, bouřku nebo třeba konkrétní teplotu využila ve své kampani rozvážková společnost Wolt jako spouštěč pro dynamické nasazování různých motivů na digitálních CLV v metru.

Více informací Více informací
Aquamarine spa & metro

Aquamarine spa & metro

Aquamarine SPA, prodejce exkluzivních saun, bazénu a vířivek, si poprvé vyzkoušel komunikaci v metru. Výsledek sledovaných hodnot byl ve většině z nich dokonce nejlepší v historii společnosti.

Více informací Více informací
NAPIŠTE NÁM

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

+420 246 085 192 Rádi vám se vším poradíme
info@bigmedia.cz Nejlepší cesta, jak nás co nejrychleji kontaktovat

Ať vám nic neuteče

Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.

Big Media

Jsme součástí skupiny BigBoard

  • BigBoard
  • Metrozoom
  • City zoom
  • Czech outdoor
  • Outdoor akzent
  • Rail reklam
  • Plakátov
© 2023 BigMedia