- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Digitální OOH
- Digitální citylighty v metru
- Sazkabet & real-time data
Sazkabet & real-time
data
Live přenos fotbalového nebo hokejového zápasu, času, skóre a hlavně kurzu – to vše v reálném čase mohli cestující sledovat na digitálních CLV v pražském metru.
První dynamická digitální venkovní reklama v České republice
Spoty s novým obsahem se měnily automaticky každou minutu
V kampani bylo přehráno přes 1 milion různých spotů
Devět milionů impresí vygenerovala tato kampaň za 38 dní
Nejlepší využití real-time marketingu
MetroZoom v úzké spolupráci s marketingovou skupinou dentsu a klientem Sazkabet představil první dynamickou OOH reklamu v Česku. Ta umožňuje v reálném čase promítat spoty na digitálních CLV obsahující přesný čas a stav právě probíhajícího zápasu s aktuálním kurzem, který se v průběhu času automaticky mění stejně jako na webu, v aplikaci či online banneru. Tato reklama získala i ocenění Nejlepší využití real-time marketingu v soutěži Flema Media Awards. Stalo se tak poprvé, kdy tuto kategorii vyhrála jiná než klasická online kampaň.
Jak to celé funguje?
Dynamická reklama mohla být v metru spuštěna propojením softwaru od MetroZoom s technologickým nástrojem N.E.B.E. (Never Ending Brand Execution), který vyvinula marketingová skupina dentsu. Nástroj N.E.B.E. připravila reklamu na základě nejčerstvějších dat – kurzů Sazkabetu, na konkrétní fotbalový nebo hokejový zápas, a odeslala je do softwaru od MetroZoom, na který byly napojeny digitální CLV v metru. Ten informace automaticky dosadil do předem připraveného spotu, vygeneroval jeho finální verzi a odvysílal ho. Reklama na sázkovou kancelář s aktuálními kurzy tak běžela během zápasu každou minutu, vždy s informacemi, které byly naprosto aktuální a staré jen několik vteřin. Kreativa se přitom připraví pouze jednou a celý proces publikace reklamy probíhá zcela automaticky na základě vložených dat.
Miliony spotů
a motivů
Co přehrání spotu, to jiný motiv s jiným časem, případně skórem a kurzem. Tato dynamická OOH reklama, kromě možnosti měnit sdělení přímo v reálném čase, zároveň může výrazně snižovat náklady na přípravu různých variant spotů, které by se jinak musely vytvářet každý jednotlivě zvlášť.
9 milionů impresí. A to je góóól!
Digitální CLV v metru se staly novým médiem, na kterém fanoušci mohli živě sledovat aktuální čas a stav právě probíhajícího zápasu, a třeba si i vsadit dle zveřejňovaných kurzů, které se měnily úplně stejně jako v aplikaci či na online banneru. Touto kampaní se podařilo posunout technologické hranice venkovní reklamy a z digitálních CLV vytvořit nový online digitální nosič umístěný ve venkovním prostředí, který automaticky generuje a zveřejňuje obsah podle nejaktuálnějších dat. A výsledek?
- 9 milionů impresí vygenerovala kampaň za 38 dní kampaně
- Kampaň zasáhla 43 % všech v CS 18–49 let, ABC žijících v Praze
- Zapamatovatelnost kampaně podpořila i vysoká frekvence zásahu. Každý, kdo v dané CS viděl kampaň, ji viděl téměř 13krát
“Sazkabet dokonale využívá potenciálu tohoto nástroje v televizi i v online reklamě. Jeho nové rozšíření i do venkovního prostoru nám dává možnost oslovit další část našich zákazníků úplně stejně, jako kdyby seděli u TV nebo koukali do mobilu. Digitální CLV v metru proto vnímáme spíše jako nové digitální nosiče než jen jako klasické outdoorové plochy.„Petr Onisko
Brand manažer | Sazka
Mohlo by se
vám líbit
Wolt & spoty podle počasí
Sluníčko, déšť, bouřku nebo třeba konkrétní teplotu využila ve své kampani rozvážková společnost Wolt jako spouštěč pro dynamické nasazování různých motivů na digitálních CLV v metru.
Aquamarine spa & metro
Aquamarine SPA, prodejce exkluzivních saun, bazénu a vířivek, si poprvé vyzkoušel komunikaci v metru. Výsledek sledovaných hodnot byl ve většině z nich dokonce nejlepší v historii společnosti.
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.