Pilsner & live hokejová kampaň

Pilsner & live hokejová kampaň

Nestíhali jste sledovat jednotlivé zápasy české hokejové reprezentace během mistrovství světa v hokeji a byli jste zrovna v metru? Díky této kampani Pilsner Urquell, který je hlavním partnerem českého hokeje, si mohli i cestující v metru užít neopakovatelnou atmosféru šampionátu a sledovat LIVE jednotlivé zápasy na digitálních CLV poprvé i včetně dynamicky se měnícího obsahu.

Kooperativa & spoty podle počasí

Kooperativa & spoty podle počasí

Kooperativa si v metru na digitálních CLV vyzkoušela dynamickou změnu obsahu podle počasí. Tuto novou technologii příznačně využila v kampani na podporu nové služby, která klienty upozorní na blížící se nepříjemné projevy počasí.

Sazkabet & real-time data

Sazkabet & real-time data

Live přenos fotbalového nebo hokejového zápasu, času, skóre a hlavně kurzu – to vše v reálném čase mohli cestující sledovat na digitálních CLV v pražském metru.

Wolt & spoty podle počasí

Wolt & spoty podle počasí

Sluníčko, déšť, bouřku nebo třeba konkrétní teplotu využila ve své kampani rozvážková společnost Wolt jako spouštěč pro dynamické nasazování různých motivů na digitálních CLV v metru.