Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
  • Formáty
  • Jak na venkovní reklamu
  • Výhody venkovní reklamy
  • Inspirace
  • Měření
  • Udržitelnost
  • Inovace & data
  • O nás
  • Kontakty
Formáty
Jak na venkovní reklamu
Výhody venkovní reklamy
Inspirace
Měření
Udržitelnost
Inovace & data
O nás
Kontakty
  • Blog
  • Kariéra
  • FAQ
  • Specifikace
  • Jak na motiv
  • Vizualizér
  • Pro klienty
  • Úvodní stránka
  • Inspirativní kampaně
  • Digitální OOH
  • Digitální citylighty v metru
  • Kooperativa & spoty podle počasí

Kooperativa & spoty
podle počasí

Kooperativa si v metru na digitálních CLV vyzkoušela dynamickou změnu obsahu podle počasí. Tuto novou technologii příznačně využila v kampani na podporu nové služby, která klienty upozorní na blížící se nepříjemné projevy počasí.


6 motivů

Šest motivů se dynamicky měnilo podle aktuálního počasí

1 min

Každou jednu minutu se na digitálních CLV dynamicky měnil spot podle počasí

100 tis.

Statisíce spotů se na každém digitálním CLV měnilo real-time podle aktuálního počasí

Kooperativa & spoty podle počasí
O kampani
právě prší

právě prší

Déšť, bouřka, mlha, sluníčko nebo zatažené počasí sloužilo v kampani jako automatický spouštěč pro dynamické nasazování různých motivů, kterými Kooperativa real-time reagovala na aktuální počasí, a promovala tak digitální kartu s meteovarováním. Na digitálních CLV se tak každou minutu měnily spoty se slogany jako: Ať máte jasno, venku je zataženo; Kapku to sledujeme, venku prší, nebo Škoda se mračit, venku svítí sluníčko, které se dynamicky měnily přesně dle toho, jaké byly v ten daný moment a v tom daném místě povětrnostní podmínky.

Dynamicky a real-time

Dynamicky a real-time

Klienti mohou dynamicky měnit obsah podle toho, zda svítí sluníčko a je jasná obloha, nebo je zataženo či je dokonce mlha. Dále jako spouštěč mohou využít déšť, bouřku, sníh nebo konkrétní teplotu. Data o počasí, která jsou stará jen několik vteřin, fungují jako spouštěč pro automatické nasazení a přehrání konkrétního 10vteřinového spotu zvoleného pro dané počasí. Na každé ploše v jeden moment může běžet i jiný motiv stejného klienta, pokud jsou v různých částech Prahy jiné povětrností podmínky nebo teplota.

Galerie

Venku je zataženo

Kooperativa je známá pro své vtipné slogany. V této kampaní tak opět nezklamala a využila slogany, tentokrát vtipně reagující na aktuální počasí.

alt
alt
alt
alt
alt
alt
Kampaň v číslech
Tisíce spotů podle počasí

Tisíce spotů podle počasí

Každý z několika set tisíc 10vteřinových spotů, které Kooperativa v komunikaci využila, byl tak každou minutu nasazen dynamicky, aby komunikované sdělení bylo vždy maximálně kontextově relevantní k právě aktuálnímu počasí.

  • Spoty se na každém digitálním CLV měnily dynamicky každou minutu
  • Pokud bylo v různých částech Prahy jiné počasí – přehrál se na každém digitálním CLV i jiný spot
“
V rámci kampaňového konceptu „Někde tam je“ se dlouhodobě snažíme připravovat jednotlivé OOH motivy tak, aby reagovaly na konkrétní umístění. Možnost využít toto nové kontextové cílení a dynamickou kreativu spojenou s počasím na digitálních CLV v metru pro podporu naší karty s meteovarováním perfektně zapadalo do našich komunikačních aktivit.
„

Daniel Časar

Vedoucí Odboru marketingové komunikace | Kooperativa

Doporučujeme

Mohlo by se
vám líbit

Digitální clv v metru

Digitální clv v metru

Nejmodernější technologie pro prezentaci vašich produktů a značek. Komunikujte již od jednoho dne. Střídejte vizuály podle potřeby v přesně stanovené datum a čas. Propagujte více produktů v rámci jednoho nakoupeného času. Dynamicky měňte motivy podle počasí. Real-time zobrazujte obsah z vašeho webu.

Více informací Více informací
Aquamarine spa & metro

Aquamarine spa & metro

Aquamarine SPA, prodejce exkluzivních saun, bazénu a vířivek, si poprvé vyzkoušel komunikaci v metru. Výsledek sledovaných hodnot byl ve většině z nich dokonce nejlepší v historii společnosti.

Více informací Více informací
NAPIŠTE NÁM

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

+420 246 085 192 Rádi vám se vším poradíme
info@bigmedia.cz Nejlepší cesta, jak nás co nejrychleji kontaktovat

Ať vám nic neuteče

Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.

Big Media

Jsme součástí skupiny BigBoard

  • BigBoard
  • Metrozoom
  • City zoom
  • Czech outdoor
  • Outdoor akzent
  • Rail reklam
  • Plakátov
© 2023 BigMedia