- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Digitální OOH
- Digitální citylighty v metru
- Kooperativa & spoty podle počasí
Kooperativa & spoty
podle počasí
Kooperativa si v metru na digitálních CLV vyzkoušela dynamickou změnu obsahu podle počasí. Tuto novou technologii příznačně využila v kampani na podporu nové služby, která klienty upozorní na blížící se nepříjemné projevy počasí.
Šest motivů se dynamicky měnilo podle aktuálního počasí
Každou jednu minutu se na digitálních CLV dynamicky měnil spot podle počasí
Statisíce spotů se na každém digitálním CLV měnilo real-time podle aktuálního počasí
právě prší
Déšť, bouřka, mlha, sluníčko nebo zatažené počasí sloužilo v kampani jako automatický spouštěč pro dynamické nasazování různých motivů, kterými Kooperativa real-time reagovala na aktuální počasí, a promovala tak digitální kartu s meteovarováním. Na digitálních CLV se tak každou minutu měnily spoty se slogany jako: Ať máte jasno, venku je zataženo; Kapku to sledujeme, venku prší, nebo Škoda se mračit, venku svítí sluníčko, které se dynamicky měnily přesně dle toho, jaké byly v ten daný moment a v tom daném místě povětrnostní podmínky.
Dynamicky a real-time
Klienti mohou dynamicky měnit obsah podle toho, zda svítí sluníčko a je jasná obloha, nebo je zataženo či je dokonce mlha. Dále jako spouštěč mohou využít déšť, bouřku, sníh nebo konkrétní teplotu. Data o počasí, která jsou stará jen několik vteřin, fungují jako spouštěč pro automatické nasazení a přehrání konkrétního 10vteřinového spotu zvoleného pro dané počasí. Na každé ploše v jeden moment může běžet i jiný motiv stejného klienta, pokud jsou v různých částech Prahy jiné povětrností podmínky nebo teplota.
Venku je zataženo
Kooperativa je známá pro své vtipné slogany. V této kampaní tak opět nezklamala a využila slogany, tentokrát vtipně reagující na aktuální počasí.
Tisíce spotů podle počasí
Každý z několika set tisíc 10vteřinových spotů, které Kooperativa v komunikaci využila, byl tak každou minutu nasazen dynamicky, aby komunikované sdělení bylo vždy maximálně kontextově relevantní k právě aktuálnímu počasí.
- Spoty se na každém digitálním CLV měnily dynamicky každou minutu
- Pokud bylo v různých částech Prahy jiné počasí – přehrál se na každém digitálním CLV i jiný spot
“V rámci kampaňového konceptu „Někde tam je“ se dlouhodobě snažíme připravovat jednotlivé OOH motivy tak, aby reagovaly na konkrétní umístění. Možnost využít toto nové kontextové cílení a dynamickou kreativu spojenou s počasím na digitálních CLV v metru pro podporu naší karty s meteovarováním perfektně zapadalo do našich komunikačních aktivit.„Daniel Časar
Vedoucí Odboru marketingové komunikace | Kooperativa
Mohlo by se
vám líbit
Digitální clv v metru
Nejmodernější technologie pro prezentaci vašich produktů a značek. Komunikujte již od jednoho dne. Střídejte vizuály podle potřeby v přesně stanovené datum a čas. Propagujte více produktů v rámci jednoho nakoupeného času. Dynamicky měňte motivy podle počasí. Real-time zobrazujte obsah z vašeho webu.
Aquamarine spa & metro
Aquamarine SPA, prodejce exkluzivních saun, bazénu a vířivek, si poprvé vyzkoušel komunikaci v metru. Výsledek sledovaných hodnot byl ve většině z nich dokonce nejlepší v historii společnosti.
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.