- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Metro
- Citylighty v metru
- Aquamarine spa & metro
Aquamarine spa
& metro
Aquamarine SPA, prodejce exkluzivních saun, bazénu a vířivek, si poprvé vyzkoušel komunikaci v metru. Výsledek sledovaných hodnot byl ve většině z nich dokonce nejlepší v historii společnosti.
Navýšení placeného vyhledávání na Google. Nejvíce v historii společnosti
Organické vyhledávání v návaznosti na kampaň vzrostlo o 344 %
V návaznosti na kampaň získáno o 75 % více poptávek na webu
Vzrostla návštěvnost webu oproti stejnému období y/y. Nejvíce v historii
Kampaň v metru
Kampaň v metru probíhala na citylightech, B1 rámečcích u eskalátorů a rámečcích ve vozech metra bez vlivu jiné nedávné nebo souběžné kampaně, která by nebyla standardní součástí marketingové komunikace. Při plánování kampaně byly záměrně využity nosiče jak ve stanicích, tak i vozech metra, tak aby se cestující s komunikovanou reklamou setkal po celou dobu jeho jízdy metrem, u vstupu, na eskalátorech, na nástupištích, v přestupních koridorech, ve vozech i na výstupu.
Pravidelný a opakovaný zásah
Cestující se s vizuály kampaně setkali opakovaně a ve velmi krátkých intervalech, a to i během jedné jízdy. To značně napomohlo efektu této kampaně. Vysokou účinnost podpořil i efekt tzv. wait marketingu, tj. efektu komunikace v době a místě, kdy lidé na něco čekají a mají tedy možnost a čas si reklamu pořádně prohlédnout. S ohledem na cílovou skupinu a potenciální zákazníky byly citylighty primárně využity ve stanicích v blízkosti business center a v centru města.
Nejbonitnější cílová skupina
65 % všech cestujících v metru spadá podle socioekonomické analýzy do vysokopříjmových tříd AB. To je o 40 % více, než je průměr v celé populaci ČR. Ač se to na první pohled nemusí zdát, metro je tak silně afinitní k oslovení této nejbonitnější a pro většinu značek nejzásadnější cílové skupiny. Což se potvrdilo i na výsledcích této kampaně Aquamarine SPA.
Nejlepší výsledek v historii
Výsledky kampaně ukazují procentuální navýšení sledovaných hodnot v porovnání ledna 2019 bez vlivu kampaně v metru a ledna 2020 v návaznosti na kampaň v metru. Výsledky této kampaně tak potvrdily skutečnost, že metro nabízí obrovský potenciál pro reklamní sdělení, a to i k oslovení té nejbonitnější cílové skupiny. Kampaň ukázala i silnou vazbu mezi reklamou v metru a následnou online aktivitou spotřebitelů a vliv na nákupní chování oslovených.
- Navýšení vyhledávání Aquamarine Spa – Organic search celkem o 344 %
- Navýšení vyhledávání Aquamarine Spa – Paid search + 758 %. Nejvyšší počet vyhledávání v historii společnosti
- Návštěv webu oproti stejnému období v minulém roce + 27 %. Počet návštěv byl nejvyšší v historii
- Navštívených stránek na webu + 28 %. Průměrně 6,5 stránek, což je nejvíce v historii společnosti
- Více poptávek na webu + 74 %
- Splnění nastavených cílů webu oproti stejnému období v minulém roce + 68 %
“Venkovní reklamě věříme a využíváme ji dlouhodobě, protože nám vždy v kombinaci s online reklamou generovala skvělé výsledky. Naše produkty cílí spíše na bonitnější cílovou skupinu, a tak jsme si chtěli vyzkoušet, jak efektivně tuto cílovou skupinu dokážeme oslovit i v metru. Výsledky předčily veškerá naše očekávání, protože se ukázalo, že tuto cílovku dokážeme v metru oslovit velmi efektivně a navíc cenově dostupně. Mnoho námi sledovaných hodnot, na kterých si měříme úspěšnost kampaní, dosáhlo v návaznosti na reklamu v metru nejlepších výsledků za celé fungování společnosti.„Anna Marková
Business Development Manager | Aquamarine Spa
Mohlo by se
vám líbit
CLV & showcase
Skutečný produkt ještě více přitáhne pozornost. Vystavením reálného produktu vytvoříte z klasického CLV vaši předsunutou výlohu přímo mezi cestujícími. Představíte tak svůj produkt i těm, kteří by se s ním jinak třeba nesetkali.
CLV & lentikular tisk
Měňte jednoduše motiv přímo před očima cestujících jen podle toho, z jakého úhlu se na něj dívají. Díky lentikulárnímu tisku můžete na jedné statické ploše komunikovat více vizuálů, které se mění přímo před pohybujícím se cestujícím.
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.