Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
  • Formáty
  • Jak na venkovní reklamu
  • Výhody venkovní reklamy
  • Inspirace
  • Měření
  • Udržitelnost
  • Inovace & data
  • O nás
  • Kontakty
Formáty
Jak na venkovní reklamu
Výhody venkovní reklamy
Inspirace
Měření
Udržitelnost
Inovace & data
O nás
Kontakty
  • Blog
  • Kariéra
  • FAQ
  • Specifikace
  • Jak na motiv
  • Vizualizér
  • Pro klienty
  • Úvodní stránka
  • Inspirativní kampaně
  • Metro
  • Citylighty v metru
  • Aquamarine spa & metro

Aquamarine spa
& metro

Aquamarine SPA, prodejce exkluzivních saun, bazénu a vířivek, si poprvé vyzkoušel komunikaci v metru. Výsledek sledovaných hodnot byl ve většině z nich dokonce nejlepší v historii společnosti.


758+ %

Navýšení placeného vyhledávání na Google. Nejvíce v historii společnosti

344+ %

Organické vyhledávání v návaznosti na kampaň vzrostlo o 344 %

74+ %

V návaznosti na kampaň získáno o 75 % více poptávek na webu

27+ %

Vzrostla návštěvnost webu oproti stejnému období y/y. Nejvíce v historii

Aquamarine spa & metro
O kampani
Kampaň v metru

Kampaň v metru

Kampaň v metru probíhala na citylightech, B1 rámečcích u eskalátorů a rámečcích ve vozech metra bez vlivu jiné nedávné nebo souběžné kampaně, která by nebyla standardní součástí marketingové komunikace. Při plánování kampaně byly záměrně využity nosiče jak ve stanicích, tak i vozech metra, tak aby se cestující s komunikovanou reklamou setkal po celou dobu jeho jízdy metrem, u vstupu, na eskalátorech, na nástupištích, v přestupních koridorech, ve vozech i na výstupu.

Pravidelný a opakovaný zásah

Pravidelný a opakovaný zásah

Cestující se s vizuály kampaně setkali opakovaně a ve velmi krátkých intervalech, a to i během jedné jízdy. To značně napomohlo efektu této kampaně. Vysokou účinnost podpořil i efekt tzv. wait marketingu, tj. efektu komunikace v době a místě, kdy lidé na něco čekají a mají tedy možnost a čas si reklamu pořádně prohlédnout. S ohledem na cílovou skupinu a potenciální zákazníky byly citylighty primárně využity ve stanicích v blízkosti business center a v centru města.

Nejbonitnější cílová skupina

Nejbonitnější cílová skupina

65 % všech cestujících v metru spadá podle socioekonomické analýzy do vysokopříjmových tříd AB. To je o 40 % více, než je průměr v celé populaci ČR. Ač se to na první pohled nemusí zdát, metro je tak silně afinitní k oslovení této nejbonitnější a pro většinu značek nejzásadnější cílové skupiny. Což se potvrdilo i na výsledcích této kampaně Aquamarine SPA.

Kampaň v číslech
Nejlepší výsledek v historii

Nejlepší výsledek v historii

Výsledky kampaně ukazují procentuální navýšení sledovaných hodnot v porovnání ledna 2019 bez vlivu kampaně v metru a ledna 2020 v návaznosti na kampaň v metru. Výsledky této kampaně tak potvrdily skutečnost, že metro nabízí obrovský potenciál pro reklamní sdělení, a to i k oslovení té nejbonitnější cílové skupiny. Kampaň ukázala i silnou vazbu mezi reklamou v metru a následnou online aktivitou spotřebitelů a vliv na nákupní chování oslovených.

  • Navýšení vyhledávání Aquamarine Spa – Organic search celkem o 344 %
  • Navýšení vyhledávání Aquamarine Spa – Paid search + 758 %. Nejvyšší počet vyhledávání v historii společnosti
  • Návštěv webu oproti stejnému období v minulém roce + 27 %. Počet návštěv byl nejvyšší v historii
  • Navštívených stránek na webu + 28 %. Průměrně 6,5 stránek, což je nejvíce v historii společnosti
  • Více poptávek na webu + 74 %
  • Splnění nastavených cílů webu oproti stejnému období v minulém roce + 68 %
“
Venkovní reklamě věříme a využíváme ji dlouhodobě, protože nám vždy v kombinaci s online reklamou generovala skvělé výsledky. Naše produkty cílí spíše na bonitnější cílovou skupinu, a tak jsme si chtěli vyzkoušet, jak efektivně tuto cílovou skupinu dokážeme oslovit i v metru. Výsledky předčily veškerá naše očekávání, protože se ukázalo, že tuto cílovku dokážeme v metru oslovit velmi efektivně a navíc cenově dostupně. Mnoho námi sledovaných hodnot, na kterých si měříme úspěšnost kampaní, dosáhlo v návaznosti na reklamu v metru nejlepších výsledků za celé fungování společnosti.
„

Anna Marková

Business Development Manager | Aquamarine Spa

Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Vyzkoušet ve vizualizéru Vyzkoušet ve vizualizéru
Doporučujeme

Mohlo by se
vám líbit

CLV & showcase

CLV & showcase

Skutečný produkt ještě více přitáhne pozornost. Vystavením reálného produktu vytvoříte z klasického CLV vaši předsunutou výlohu přímo mezi cestujícími. Představíte tak svůj produkt i těm, kteří by se s ním jinak třeba nesetkali.

Více informací Více informací
CLV & lentikular tisk

CLV & lentikular tisk

Měňte jednoduše motiv přímo před očima cestujících jen podle toho, z jakého úhlu se na něj dívají. Díky lentikulárnímu tisku můžete na jedné statické ploše komunikovat více vizuálů, které se mění přímo před pohybujícím se cestujícím.

Více informací Více informací
NAPIŠTE NÁM

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

+420 246 085 192 Rádi vám se vším poradíme
info@bigmedia.cz Nejlepší cesta, jak nás co nejrychleji kontaktovat

Ať vám nic neuteče

Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.

Big Media

Jsme součástí skupiny BigBoard

  • BigBoard
  • Metrozoom
  • City zoom
  • Czech outdoor
  • Outdoor akzent
  • Rail reklam
  • Plakátov
© 2023 BigMedia