Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
  • Formáty
  • Jak na venkovní reklamu
  • Výhody venkovní reklamy
  • Inspirace
  • Měření
  • Udržitelnost
  • Inovace & data
  • O nás
  • Kontakty
Formáty
Jak na venkovní reklamu
Výhody venkovní reklamy
Inspirace
Měření
Udržitelnost
Inovace & data
O nás
Kontakty
  • Blog
  • Kariéra
  • FAQ
  • Specifikace
  • Jak na motiv
  • Vizualizér
  • Pro klienty
  • Úvodní stránka
  • Inspirativní kampaně
  • Metro
  • Citylighty v metru
  • CLV & lentikular tisk

CLV & lentikular
tisk

Měňte jednoduše motiv přímo před očima cestujících jen podle toho, z jakého úhlu se na něj dívají. Díky lentikulárnímu tisku můžete na jedné statické ploše komunikovat více vizuálů, které se mění přímo před pohybujícím se cestujícím.


3 motivy

Až 3 motivy můžete měnit na jednom CLV díky lentukulárnímu tisku

2 m2

Lentikulární obraz umístěný v citylightu má rozměr přes dva metry čtvereční

CLV & lentikular tisk
O kampani
Zleva

Zleva

Technologie lentikulárního tisku znázorňuje nejen iluzi hloubky, 3D efekt, mění a přesouvá obraz pohledem z různých úhlů, ale také využívá tzv. „flip efekt“ se dvěma odlišnými obrazy. Na jedné statické ploše tak můžete komunikovat více vizuálů, které se mění přímo před pohybujícím se cestujícím.

Zprava

Zprava

Lentikulární tisk vám umožňuje měnit na plakátu barvy, fotografie, polohy postav, text a mnoho dalšího. Když se na plochu díváte, máte pocit, že se díváte spíše na digitální obrazovku než na statickou plochu. Při využití 3D efektu můžete dokonce vytvořit iluzi, že část motivu z plochy vystupuje do prostoru nástupiště.

Galerie

Buďte kreativní

Hokejista, který střílí puk proti sklu citylightu v kampani Sazkabet, měnící se neonové vizuály energetického nápoje SEMTEX, dvě vánoční limitky od dm drogerie nebo developer The Fizz, který na jednom CLV díky lenitkulárnímu tisku ukázal cestujícím exteriér i interiér nové rezidence.

alt
alt
alt
alt
alt
alt
Kampaň v číslech
Jednoduchá příprava

Jednoduchá příprava

Příprava podkladů pro lentikulární tisk je velmi jednoduchá, úplně stejná jako byste připravovali podklady pro klasický citylight. Kolik chcete měnit motivů, tolik si připravte samostatných tiskových dat. V tiskárně pak tyto samostatná tisková data spojí do jednoho lentikulárního obrazu, a vytvoří tak požadovaný efekt změny motivu.

“
Díky lentikulárnímu tisku se nám povedlo i na statickém formátu odprezentovat dva vizuály (interiér i exteriér) s doplňujícími popisky, které projekt představí detailně i cestujícím, kterým třeba ujel vlak, a mají pár minut navíc. Ukázalo se, že to funguje, protože díky nárůstu organické a přímé návštěvnosti jsme zaznamenali také nárůst nových rezervací.
„

Lukáš Obdržálek

The Fizz | Agentura Digital Ant

Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Vyzkoušet ve vizualizéru Vyzkoušet ve vizualizéru
Doporučujeme

Mohlo by se
vám líbit

Semtex & lentikular tisk

Semtex & lentikular tisk

Na citylightech v pražském metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima procházejících cestujících neonové vizuály kampaně energetických nápojů SEMTEX podle toho, z jakého úhlu se na plakát lidé dívali.

Více informací Více informací
CLV & showcase

CLV & showcase

Skutečný produkt ještě více přitáhne pozornost. Vystavením reálného produktu vytvoříte z klasického CLV vaši předsunutou výlohu přímo mezi cestujícími. Představíte tak svůj produkt i těm, kteří by se s ním jinak třeba nesetkali.

Více informací Více informací
NAPIŠTE NÁM

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

+420 246 085 192 Rádi vám se vším poradíme
info@bigmedia.cz Nejlepší cesta, jak nás co nejrychleji kontaktovat

Ať vám nic neuteče

Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.

Big Media

Jsme součástí skupiny BigBoard

  • BigBoard
  • Metrozoom
  • City zoom
  • Czech outdoor
  • Outdoor akzent
  • Rail reklam
  • Plakátov
© 2023 BigMedia