- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Metro
- Citylighty v metru
- CLV & lentikular tisk
CLV & lentikular
tisk
Měňte jednoduše motiv přímo před očima cestujících jen podle toho, z jakého úhlu se na něj dívají. Díky lentikulárnímu tisku můžete na jedné statické ploše komunikovat více vizuálů, které se mění přímo před pohybujícím se cestujícím.
Až 3 motivy můžete měnit na jednom CLV díky lentukulárnímu tisku
Lentikulární obraz umístěný v citylightu má rozměr přes dva metry čtvereční
Zleva
Technologie lentikulárního tisku znázorňuje nejen iluzi hloubky, 3D efekt, mění a přesouvá obraz pohledem z různých úhlů, ale také využívá tzv. „flip efekt“ se dvěma odlišnými obrazy. Na jedné statické ploše tak můžete komunikovat více vizuálů, které se mění přímo před pohybujícím se cestujícím.
Zprava
Lentikulární tisk vám umožňuje měnit na plakátu barvy, fotografie, polohy postav, text a mnoho dalšího. Když se na plochu díváte, máte pocit, že se díváte spíše na digitální obrazovku než na statickou plochu. Při využití 3D efektu můžete dokonce vytvořit iluzi, že část motivu z plochy vystupuje do prostoru nástupiště.
Buďte kreativní
Hokejista, který střílí puk proti sklu citylightu v kampani Sazkabet, měnící se neonové vizuály energetického nápoje SEMTEX, dvě vánoční limitky od dm drogerie nebo developer The Fizz, který na jednom CLV díky lenitkulárnímu tisku ukázal cestujícím exteriér i interiér nové rezidence.
Jednoduchá příprava
Příprava podkladů pro lentikulární tisk je velmi jednoduchá, úplně stejná jako byste připravovali podklady pro klasický citylight. Kolik chcete měnit motivů, tolik si připravte samostatných tiskových dat. V tiskárně pak tyto samostatná tisková data spojí do jednoho lentikulárního obrazu, a vytvoří tak požadovaný efekt změny motivu.
“Díky lentikulárnímu tisku se nám povedlo i na statickém formátu odprezentovat dva vizuály (interiér i exteriér) s doplňujícími popisky, které projekt představí detailně i cestujícím, kterým třeba ujel vlak, a mají pár minut navíc. Ukázalo se, že to funguje, protože díky nárůstu organické a přímé návštěvnosti jsme zaznamenali také nárůst nových rezervací.„Lukáš Obdržálek
The Fizz | Agentura Digital Ant
Mohlo by se
vám líbit
Semtex & lentikular tisk
Na citylightech v pražském metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima procházejících cestujících neonové vizuály kampaně energetických nápojů SEMTEX podle toho, z jakého úhlu se na plakát lidé dívali.
CLV & showcase
Skutečný produkt ještě více přitáhne pozornost. Vystavením reálného produktu vytvoříte z klasického CLV vaši předsunutou výlohu přímo mezi cestujícími. Představíte tak svůj produkt i těm, kteří by se s ním jinak třeba nesetkali.
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.