- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Metro
- Citylighty v metru
- Semtex & lentikular tisk
Semtex & lentikular
tisk
Na citylightech v pražském metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima procházejících cestujících neonové vizuály kampaně energetických nápojů SEMTEX podle toho, z jakého úhlu se na plakát lidé dívali.
V kampani SEMTEX se před očima cestujících měnily dva neonové motivy
Neonový lentikulární motiv měl rozměr přes dva metry čtvereční
Přechází vás z toho zrak
Produkt byl vyvíjen společně s e-sport teamem BRUTE – takže s gamery (nejen) pro gamery a tomu byl přizpůsoben i celý neonový vizuál, který měl díky hravosti lentikulárního tisku ještě více upoutat pozornost a vyvolat zájem o danou novinku u cílové skupiny. Lentikulární tisk, který se používá pro vytvoření iluze pohybu nebo změny obrazu pohledem z různých úhlů, jsme v kampani využili pro efektní a dynamické zobrazení dvou vizuálů na jedné ploše – novinky SEMTEX FOCUS i celé produktové řady energetických nápojů SEMTEX.
Z pohledů na citylighty
Techniku lentikulárního tisku, kterou všichni známe z malých kalendářů nebo pohledů, kde se nám před očima mění různé obrázky jen díky jejich natočení, jsme ve větším měřítku aplikovali na citylighty v metru. Efektu změny motivy jsme zde jednoduše docílili způsobem, kdy jak cestující procházeli kolem plochy, tak sami jen svým pohybem automaticky měnili motiv, který se jim zobrazoval.
Velký ohlas
Kampaň SEMTEXU a její kreativní provedení se navíc staly inspirací i pro další značky, jak v OOH komunikaci využít téměř zapomenutý lentikulární tisk.
- Kampaň probíhala v metru po dobu jednoho měsíce
- Na jednom CLV se díky lentikulárnímu tisku měnily dva motivy
- Lentikulární tisk byl využit na šesti CLV v metru
“Tato kampaň dostala díky novým a netradičním formátům doslova nový rozměr a dynamiku. Ať už díky zmíněnému lentikulárnímu tisku nebo digitálním CLV, které do kampaně vnášejí také energii. Výsledný formát má tak ještě mnohem větší potenciál zaujmout.„Aleš Hladil
Senior brand manažer | SEMTEX
Mohlo by se
vám líbit
CLV & lentikular tisk
Měňte jednoduše motiv přímo před očima cestujících jen podle toho, z jakého úhlu se na něj dívají. Díky lentikulárnímu tisku můžete na jedné statické ploše komunikovat více vizuálů, které se mění přímo před pohybujícím se cestujícím.
Sportobchod & showcase clv
Antuku, písek, štěrk, asfalt a třeba i umělý led našli kolemjdoucí uvnitř šesti CLV v rámci kampaně prodejce sportovních potřeb společnosti SportObchod.cz, která probíhala v pražském metru.
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.