Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
  • Formáty
  • Jak na venkovní reklamu
  • Výhody venkovní reklamy
  • Inspirace
  • Měření
  • Udržitelnost
  • Inovace & data
  • O nás
  • Kontakty
Formáty
Jak na venkovní reklamu
Výhody venkovní reklamy
Inspirace
Měření
Udržitelnost
Inovace & data
O nás
Kontakty
  • Blog
  • Kariéra
  • FAQ
  • Specifikace
  • Jak na motiv
  • Vizualizér
  • Pro klienty
  • Úvodní stránka
  • Inspirativní kampaně
  • Metro
  • Citylighty v metru
  • Semtex & lentikular tisk

Semtex & lentikular
tisk

Na citylightech v pražském metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima procházejících cestujících neonové vizuály kampaně energetických nápojů SEMTEX podle toho, z jakého úhlu se na plakát lidé dívali.


2 motivy

V kampani SEMTEX se před očima cestujících měnily dva neonové motivy

2 m2

Neonový lentikulární motiv měl rozměr přes dva metry čtvereční

Semtex & lentikular tisk
O kampani
Přechází vás z toho zrak

Přechází vás z toho zrak

Produkt byl vyvíjen společně s e-sport teamem BRUTE – takže s gamery (nejen) pro gamery a tomu byl přizpůsoben i celý neonový vizuál, který měl díky hravosti lentikulárního tisku ještě více upoutat pozornost a vyvolat zájem o danou novinku u cílové skupiny. Lentikulární tisk, který se používá pro vytvoření iluze pohybu nebo změny obrazu pohledem z různých úhlů, jsme v kampani využili pro efektní a dynamické zobrazení dvou vizuálů na jedné ploše – novinky SEMTEX FOCUS i celé produktové řady energetických nápojů SEMTEX.

Z pohledů na citylighty

Z pohledů na citylighty

Techniku lentikulárního tisku, kterou všichni známe z malých kalendářů nebo pohledů, kde se nám před očima mění různé obrázky jen díky jejich natočení, jsme ve větším měřítku aplikovali na citylighty v metru. Efektu změny motivy jsme zde jednoduše docílili způsobem, kdy jak cestující procházeli kolem plochy, tak sami jen svým pohybem automaticky měnili motiv, který se jim zobrazoval.

Galerie

V neonových
barvách

Velmi efektivní a dynamickou komunikaci novinky SEMTEX FOCUS podpořily i zvolené neonové barvy, které ještě více podtrhly efekt lentikulárního tisku.

alt
alt
alt
Kampaň v číslech
Velký ohlas

Velký ohlas

Kampaň SEMTEXU a její kreativní provedení se navíc staly inspirací i pro další značky, jak v OOH komunikaci využít téměř zapomenutý lentikulární tisk.

  • Kampaň probíhala v metru po dobu jednoho měsíce
  • Na jednom CLV se díky lentikulárnímu tisku měnily dva motivy
  • Lentikulární tisk byl využit na šesti CLV v metru
“
Tato kampaň dostala díky novým a netradičním formátům doslova nový rozměr a dynamiku. Ať už díky zmíněnému lentikulárnímu tisku nebo digitálním CLV, které do kampaně vnášejí také energii. Výsledný formát má tak ještě mnohem větší potenciál zaujmout.
„

Aleš Hladil

Senior brand manažer | SEMTEX

Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Vyzkoušet ve vizualizéru Vyzkoušet ve vizualizéru
Doporučujeme

Mohlo by se
vám líbit

CLV & lentikular tisk

CLV & lentikular tisk

Měňte jednoduše motiv přímo před očima cestujících jen podle toho, z jakého úhlu se na něj dívají. Díky lentikulárnímu tisku můžete na jedné statické ploše komunikovat více vizuálů, které se mění přímo před pohybujícím se cestujícím.

Více informací Více informací
Sportobchod & showcase clv

Sportobchod & showcase clv

Antuku, písek, štěrk, asfalt a třeba i umělý led našli kolemjdoucí uvnitř šesti CLV v rámci kampaně prodejce sportovních potřeb společnosti SportObchod.cz, která probíhala v pražském metru.

Více informací Více informací
NAPIŠTE NÁM

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

+420 246 085 192 Rádi vám se vším poradíme
info@bigmedia.cz Nejlepší cesta, jak nás co nejrychleji kontaktovat

Ať vám nic neuteče

Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.

Big Media

Jsme součástí skupiny BigBoard

  • BigBoard
  • Metrozoom
  • City zoom
  • Czech outdoor
  • Outdoor akzent
  • Rail reklam
  • Plakátov
© 2023 BigMedia