Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
  • Formáty
  • Jak na venkovní reklamu
  • Výhody venkovní reklamy
  • Inspirace
  • Měření
  • Udržitelnost
  • Inovace & data
  • O nás
  • Kontakty
Formáty
Jak na venkovní reklamu
Výhody venkovní reklamy
Inspirace
Měření
Udržitelnost
Inovace & data
O nás
Kontakty
  • Blog
  • Kariéra
  • FAQ
  • Specifikace
  • Jak na motiv
  • Vizualizér
  • Pro klienty
  • Úvodní stránka
  • Inspirativní kampaně
  • Metro
  • Citylighty v metru
  • Sportobchod & showcase clv

Sportobchod & showcase
clv

Antuku, písek, štěrk, asfalt a třeba i umělý led našli kolemjdoucí uvnitř šesti CLV v rámci kampaně prodejce sportovních potřeb společnosti SportObchod.cz, která probíhala v pražském metru.


100+

Přes 100 tenisových míčků bylo usazeno na kilech skutečné antuky v jednom CLV

5 dresů

Pět hokejových dresů bylo vystaveno v jednom citylightu

2 brusle

Dvoje hokejové brusle mohli cestující vidět na umělém ledu v jednom ze citylightů

6 CLV

Celkem šest oboustranných CLV bylo každé věnováno jinému sportu

Sportobchod & showcase clv
O kampani
Umělý led i antuka

Umělý led i antuka

Každé CLV kreativně komunikovalo jiné sportovní téma. V CLV jste tak mohli vidět vybavení pro cyklisty včetně části kola zasazeného v terénu z písku, šišek a větví nebo kousek tenisového kurtu v podobě skutečné antuky poseté více než stovkou tenisových míčků. Pro hokejové fandy byl v jednom CLV i umělý led s bruslemi, puky a hokejkou a v dalším téměř kompletní vybavení hokejového fanshopu.

štěrk a asfalt

štěrk a asfalt

Vyznavači běhu si přímo zde mohli vybrat vhodnou obuv pro měkký nebo tvrdý povrch, který byl v CLV doplněn měkkou hlínou z lesa a naopak tvrdým asfaltem. Na outdoorové cestovatele pak cílila instalace nepromokavé a neprodyšné cestovní tašky usazené na několika kilech hrubého štěrku. Interaktivitu komunikace navíc doplňoval plakát se soutěžní otázkou, která se vždy vztahovala k danému CLV a vyobrazenému sportu.

Galerie

Interaktivní

Interaktivitu komunikace navíc doplňoval plakát se soutěžní otázkou, která se vždy vztahovala k danému CLV a vyobrazenému sportu.

alt
alt
alt
alt
alt
alt
Kampaň v číslech
Přes sto míčků

Přes sto míčků

Kila antuky, štěrku, hlíny, ale i přes stovku tenisových míčků s raketou. Do CLV jde vložit téměř vše.

  • Přes sto tenisových míčků na kilech antuky
  • Jedny běžecké boty na kilech hlíny a asfaltu
  • Pět hokejových dresů doplněno o fan šály a čepice
  • Dvoje brusle na umělém ledu doplněné o puky
  • Jedno kolo s helmou a cyklodresem
  • Jedna nepromokavá taška na kilech štěrku
“
Chtěli jsme představit náš e-shop a sportovní potřeby, které nabízíme, přímo tam, kde se lidé pohybují. Proto jsme se ve spolupráci s MetroZoom rozhodli pro maximální využití celého prostoru CLV a z každého z nich jsme doslova vytvořili výlohu s komunikovaným produktem, který jsme navíc zasadili do jeho přirozeného prostředí.
„

Ondřej Bumbálek

Marketingový ředitel | Sportobchod.cz

Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Vyzkoušet ve vizualizéru Vyzkoušet ve vizualizéru
Doporučujeme

Mohlo by se
vám líbit

CLV & showcase

CLV & showcase

Skutečný produkt ještě více přitáhne pozornost. Vystavením reálného produktu vytvoříte z klasického CLV vaši předsunutou výlohu přímo mezi cestujícími. Představíte tak svůj produkt i těm, kteří by se s ním jinak třeba nesetkali.

Více informací Více informací
Aquamarine spa & metro

Aquamarine spa & metro

Aquamarine SPA, prodejce exkluzivních saun, bazénu a vířivek, si poprvé vyzkoušel komunikaci v metru. Výsledek sledovaných hodnot byl ve většině z nich dokonce nejlepší v historii společnosti.

Více informací Více informací
NAPIŠTE NÁM

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

+420 246 085 192 Rádi vám se vším poradíme
info@bigmedia.cz Nejlepší cesta, jak nás co nejrychleji kontaktovat

Ať vám nic neuteče

Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.

Big Media

Jsme součástí skupiny BigBoard

  • BigBoard
  • Metrozoom
  • City zoom
  • Czech outdoor
  • Outdoor akzent
  • Rail reklam
  • Plakátov
© 2023 BigMedia