- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Metro
- Citylighty v metru
- Sportobchod & showcase clv
Sportobchod & showcase
clv
Antuku, písek, štěrk, asfalt a třeba i umělý led našli kolemjdoucí uvnitř šesti CLV v rámci kampaně prodejce sportovních potřeb společnosti SportObchod.cz, která probíhala v pražském metru.
Přes 100 tenisových míčků bylo usazeno na kilech skutečné antuky v jednom CLV
Pět hokejových dresů bylo vystaveno v jednom citylightu
Dvoje hokejové brusle mohli cestující vidět na umělém ledu v jednom ze citylightů
Celkem šest oboustranných CLV bylo každé věnováno jinému sportu
Umělý led i antuka
Každé CLV kreativně komunikovalo jiné sportovní téma. V CLV jste tak mohli vidět vybavení pro cyklisty včetně části kola zasazeného v terénu z písku, šišek a větví nebo kousek tenisového kurtu v podobě skutečné antuky poseté více než stovkou tenisových míčků. Pro hokejové fandy byl v jednom CLV i umělý led s bruslemi, puky a hokejkou a v dalším téměř kompletní vybavení hokejového fanshopu.
štěrk a asfalt
Vyznavači běhu si přímo zde mohli vybrat vhodnou obuv pro měkký nebo tvrdý povrch, který byl v CLV doplněn měkkou hlínou z lesa a naopak tvrdým asfaltem. Na outdoorové cestovatele pak cílila instalace nepromokavé a neprodyšné cestovní tašky usazené na několika kilech hrubého štěrku. Interaktivitu komunikace navíc doplňoval plakát se soutěžní otázkou, která se vždy vztahovala k danému CLV a vyobrazenému sportu.
Přes sto míčků
Kila antuky, štěrku, hlíny, ale i přes stovku tenisových míčků s raketou. Do CLV jde vložit téměř vše.
- Přes sto tenisových míčků na kilech antuky
- Jedny běžecké boty na kilech hlíny a asfaltu
- Pět hokejových dresů doplněno o fan šály a čepice
- Dvoje brusle na umělém ledu doplněné o puky
- Jedno kolo s helmou a cyklodresem
- Jedna nepromokavá taška na kilech štěrku
“Chtěli jsme představit náš e-shop a sportovní potřeby, které nabízíme, přímo tam, kde se lidé pohybují. Proto jsme se ve spolupráci s MetroZoom rozhodli pro maximální využití celého prostoru CLV a z každého z nich jsme doslova vytvořili výlohu s komunikovaným produktem, který jsme navíc zasadili do jeho přirozeného prostředí.„Ondřej Bumbálek
Marketingový ředitel | Sportobchod.cz
Mohlo by se
vám líbit
CLV & showcase
Skutečný produkt ještě více přitáhne pozornost. Vystavením reálného produktu vytvoříte z klasického CLV vaši předsunutou výlohu přímo mezi cestujícími. Představíte tak svůj produkt i těm, kteří by se s ním jinak třeba nesetkali.
Aquamarine spa & metro
Aquamarine SPA, prodejce exkluzivních saun, bazénu a vířivek, si poprvé vyzkoušel komunikaci v metru. Výsledek sledovaných hodnot byl ve většině z nich dokonce nejlepší v historii společnosti.
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.