- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Digitální OOH
- Digitální citylighty v metru
- Pilsner & live hokejová kampaň
Pilsner & live
hokejová kampaň
Nestíhali jste sledovat jednotlivé zápasy české hokejové reprezentace během mistrovství světa v hokeji a byli jste zrovna v metru? Díky této kampani Pilsner Urquell, který je hlavním partnerem českého hokeje, si mohli i cestující v metru užít neopakovatelnou atmosféru šampionátu a sledovat LIVE jednotlivé zápasy na digitálních CLV poprvé i včetně dynamicky se měnícího obsahu.
Vždy naprosto aktuální skóre zápasu se zde zobrazovalo každou minutu
Impresí u populace 18+ žijící v Praze a Středočeském kraji
Kampaň vyhrála 1. místo v kategorie Nejlepší Real-time marketing v soutěži FLEMA Media Awards


JAKÝ BYL CÍL
Využitím LIVE přenosu každého zápasu české hokejové reprezentace na digitálních CLV v metru, včetně vtipného finálního zhodnocení na míru každému soupeři, jsme chtěli vtáhnout do hry i cestující, kteří nemohou být zrovna na stadionu nebo u televize.
Jsme hokejový národ, jeden tým, a tak bylo naším cílem přenést neopakovatelnou hokejovou atmosféru šampionátu maximálně i mezi cestující v metru a touto kreativní, interaktivní
a chytlavou formou budovat povědomí o tom, že Pilsner Urquell je HLAVNÍM PARTNEREM ČESKÉHO HOKEJE.

JAKÉ BYLO ŘEŠENÍ
Pražské metro denně přepraví až přes 1,1 milionu cestujících a potenciálních hokejových fanoušků. Poskytlo tak ideální prostor opakovaně oslovit statisíce těch, kteří zrovna během zápasů našich hokejistů nemohli fandit u televize nebo na stadionu.
Proto jsme vybrali právě metro a digitální CLV, které nám zde díky svému pokrytí, technologiím a flexibilitě umožnily komunikovat s fanoušky maximálně kreativně a interaktivně a vtáhnout i je díky tomu co nejvíce do atmosféry hokejového šampionátu a ještě více tak prohloubit vnímání naší značky jako partnera českého hokeje.
Celá příprava vznikla přímo na míru této kampani, která tak umožnila automaticky a v reálném čase promítat na digitálních CLV naprosto aktuální výsledky probíhajícího zápasu, LIVE reagovat na vstřelený góóóól českých hokejistů a ihned po zápase, podle finálního výsledku, dynamicky nasadit vhodný spot, který již obsahoval konečný stav i vtipné zhodnocení každého utkání.

A jaké slogany jsme dynamicky nasadili při hodnocení jednotlivých zápasů?
- Finsko jsme porazili 1:0, a tak S FINY JSME SE ZAPOTILI, ALE JE TO TAM
- Norsko jsme jasně porazili, protože NAŠE HVĚZDNÁ SESTAVA PROTI NORŮM ZAZÁŘILA
- Se Švýcarskem jsme ve skupině prohráli, protože ŠVÝCARSKÝ TÝM ŠLAPAL JAKO HODINKY
- DÁNOVÉ DØSTALI NANDÁNØ
- Proti Rakousku jsme předvedli PARÁDNÍ ČESKÝ KONCERT
- Po výhře 4:1 se NAD BRITÁNÍÍ STAHOVALA MRAČNA
- Po prohraném zápase s Kanadou JSME RADŠI OTOČILI LIST
- 1:0 nad USA? HELLO SEMIFINÁLE
- Po semifinálové výhře nad Švédskem nás vítal FINÁLSSON
- Pasta a basta! Po finálové výhře jsme mohli říct jen DĚKUJEME!
Tyto dynamicky nasazené spoty obsahující hodnocení zápasu a konečné skóre poté oslovovaly i ty fanoušky, kteří se ze stadionu po zápase vraceli metrem domů.
V metru tak mohli všichni společně oslavit každý krok při naší cestě za zlatem. Protože zlatu se zlatem to sluší.
JAK JSME
TO ZREALIZOVALI
Připravili jsme na míru kompletní HTML aplikaci včetně scénáře, podle kterého se automaticky nasazoval obsah na každém z 11 digitálních CLV, které jsme využili. Před přehráním každého spotu si aplikace kontrolovala zdroj dat (API), podle kterého nasazovala správný obsah:
- Když naši nehráli – aplikace si stáhla vzkazy fanoušků a umístila je do připravené šablony spotu a přehrála je
- Když začal zápas – aplikace každou minutu doplnila do spotu LIVE skóre
- Když naši dali gól – automaticky a real-time se zobrazila gólová animace
- Podle výsledku zápasu – aplikace dynamicky vybrala odpovídající vizuál, doplnila ho o výsledné skóre a ihned po zápase přehrála
V kampani jsme tak poprvé propojili real-time a dynamické nasazení obsahu, a tím tak této kampani přidali úplně nové komunikační možnosti.

a jak to dopadlo?
Podle nástroje BigPlan, který umožňuje získat data o výkonu OOH kampaní, jsme naší komunikací na 11 digi CLV v metru oslovili 32 % osob ve věku 18–59 let žijících v Praze. Zároveň jsme vygenerovali 800 tisíc impresí u populace 18+ žijící v Praze a Středočeském kraji. Pilsner Urquell se tak i díky této komunikaci zařadil podle výzkumu Brandy na MS v hokeji 2024 mezi TOP 3 značky, které komunikovaly během šampionátu. Dokonce 91 % fanoušků si Pilsner Urquell spojuje se sponzorstvím mistrovství a 88 % uvedlo, že se Pilsner Urquell k MS v hokeji hodí.
Pilsner Urquell tak díky této live a dynamické venkovní kampani, kterou mj. MAM zařadil mezi nejlepší během šampionátu, vtáhl do hry statisíce fanoušků a chytlavou formou budoval povědomí o tom, že Pilsner Urquell je HLAVNÍ PARTNER ČESKÉHO HOKEJE.
Kampaň získala zlato v kategorii Nejlepší využití real-time marketingu v rámci soutěže FLEMA Media Awards za rok 2024
“Chtěli jsme, jako partner českého hokeje, vtáhnout do hry i cestující, kteří nemohou být zrovna na stadionu nebo u televize. Jsme hokejový národ, jeden tým, a tak bylo naším cílem přenést neopakovatelnou hokejovou atmosféru maximálně i mezi cestující v metru. Proto jsme si zde pro komunikaci vybrali právě digitální CLV, které nám díky svým technologiím a flexibilitě toto kreativně umožnily„Nicole Pečená
Brand Manager Pilsner Urquell
Mohlo by se
vám líbit
Wolt & spoty podle počasí
Sluníčko, déšť, bouřku nebo třeba konkrétní teplotu využila ve své kampani rozvážková společnost Wolt jako spouštěč pro dynamické nasazování různých motivů na digitálních CLV v metru.
Sazkabet & real-time data
Live přenos fotbalového nebo hokejového zápasu, času, skóre a hlavně kurzu – to vše v reálném čase mohli cestující sledovat na digitálních CLV v pražském metru.

Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.