Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
  • Formáty
  • Jak na venkovní reklamu
  • Výhody venkovní reklamy
  • Inspirace
  • Měření
  • Udržitelnost
  • Inovace & data
  • O nás
  • Kontakty
Formáty
Jak na venkovní reklamu
Výhody venkovní reklamy
Inspirace
Měření
Udržitelnost
Inovace & data
O nás
Kontakty
  • Blog
  • Kariéra
  • FAQ
  • Specifikace
  • Jak na motiv
  • Vizualizér
  • Pro klienty
  • Úvodní stránka
  • Inspirativní kampaně
  • Digitální OOH
  • Digitální citylighty v metru
  • Wolt & spoty podle počasí

Wolt & spoty
podle počasí

Sluníčko, déšť, bouřku nebo třeba konkrétní teplotu využila ve své kampani rozvážková společnost Wolt jako spouštěč pro dynamické nasazování různých motivů na digitálních CLV v metru.


816 tis.

Přes 800 tisíc spotů se dynamicky měnilo podle aktuálního počasí

3 mil.

Přes 3 miliony impresí vygenerovala kampaň za 15 dní kampaně

1.

Poprvé v ČR byly spoty nasazeny dynamicky podle aktuálního počasí

Wolt & spoty podle počasí
O kampani
Poprvé v čr

Poprvé v čr

Podobně jako kouzelný strop ve Velké síni školy čar a kouzel v Bradavicích zrcadlil skutečné počasí v okolí hradu, zrcadlila na digitálních CLV v metru své motivy podle aktuálního počasí i rozvážková společnost Wolt. Wolt tak jako první v České republice dynamicky měnil obsah na digitálních CLV real-time podle dat o počasí a jako spouštěč pro automatické nasazování různých motivů využil sluníčko, déšť, bouřku nebo třeba konkrétní teplotu.

Jak to celé funguje?

Jak to celé funguje?

Jako zdroj dat o počasí jsme využili aplikaci OpenWeatherMap, kterou používají i největší technologičtí giganti. Wolt připravil spoty pro různé počasí a vše ostatní se již dělo automaticky. Když kampaň začala, každou minutu před každým přehráním spotu a pro každé digitální CLV zvlášť, se MetroZoom software propojil s aplikací a zjistil, jaké je počasí v daný moment a v místě kampaně. Data o počasí, stará několik vteřin, fungovala jako spouštěč pro dynamické nasazení vybraného spotu pro dané počasí. Na každé ploše mohl v jeden moment běžet i jiný spot, pokud bylo v různých částech Prahy jiné počasí.

Galerie

Real-time podle
počasí

Dynamické nasazení se odehrává v milisekundě, a tak nepoznáte rozdíl mezi klasickým spotem a spotem spuštěným podle počasí. Každý z 816 tisíc spotů, které Wolt využil, byl nasazen takto dynamicky podle počasí, tak aby byl vždy kontextově relevantní.

alt
alt
alt
Kampaň v číslech
Pružně reagovat na aktuální chutě

Pružně reagovat na aktuální chutě

Wolt díky této novince získal unikátní možnost pružně reagovat na aktuální chutě a potřeby svých klientů, ale stal se i průkopníkem ve využití nové technologie ve venkovní reklamě.

  • 816 tisíc 10vteřinových spotů přehrál Wolt dynamicky podle počasí
  • 17 digitálních CLV využil Wolt v této kampani
  • Přes 3 miliony impresí vygenerovala kampaň za prvních 15 dní kampaně
“
Nasazovat spoty podle počasí nám dává novou možnost pružně reagovat na aktuální chutě a potřeby našich klientů a v komunikaci použít tu nabídku, která je vždy nejlepší pro ten daný moment.
„

Dan Blažek

Marketingový manažer | Wolt

Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Vyzkoušet ve vizualizéru Vyzkoušet ve vizualizéru
Doporučujeme

Mohlo by se
vám líbit

Sazkabet & real-time data

Sazkabet & real-time data

Live přenos fotbalového nebo hokejového zápasu, času, skóre a hlavně kurzu – to vše v reálném čase mohli cestující sledovat na digitálních CLV v pražském metru.

Více informací Více informací
Kooperativa & spoty podle počasí

Kooperativa & spoty podle počasí

Kooperativa si v metru na digitálních CLV vyzkoušela dynamickou změnu obsahu podle počasí. Tuto novou technologii příznačně využila v kampani na podporu nové služby, která klienty upozorní na blížící se nepříjemné projevy počasí.

Více informací Více informací
NAPIŠTE NÁM

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

+420 246 085 192 Rádi vám se vším poradíme
info@bigmedia.cz Nejlepší cesta, jak nás co nejrychleji kontaktovat

Ať vám nic neuteče

Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.

Big Media

Jsme součástí skupiny BigBoard

  • BigBoard
  • Metrozoom
  • City zoom
  • Czech outdoor
  • Outdoor akzent
  • Rail reklam
  • Plakátov
© 2023 BigMedia