- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Digitální OOH
- Digitální citylighty v metru
- Wolt & spoty podle počasí
Wolt & spoty
podle počasí
Sluníčko, déšť, bouřku nebo třeba konkrétní teplotu využila ve své kampani rozvážková společnost Wolt jako spouštěč pro dynamické nasazování různých motivů na digitálních CLV v metru.
Přes 800 tisíc spotů se dynamicky měnilo podle aktuálního počasí
Přes 3 miliony impresí vygenerovala kampaň za 15 dní kampaně
Poprvé v ČR byly spoty nasazeny dynamicky podle aktuálního počasí
Poprvé v čr
Podobně jako kouzelný strop ve Velké síni školy čar a kouzel v Bradavicích zrcadlil skutečné počasí v okolí hradu, zrcadlila na digitálních CLV v metru své motivy podle aktuálního počasí i rozvážková společnost Wolt. Wolt tak jako první v České republice dynamicky měnil obsah na digitálních CLV real-time podle dat o počasí a jako spouštěč pro automatické nasazování různých motivů využil sluníčko, déšť, bouřku nebo třeba konkrétní teplotu.
Jak to celé funguje?
Jako zdroj dat o počasí jsme využili aplikaci OpenWeatherMap, kterou používají i největší technologičtí giganti. Wolt připravil spoty pro různé počasí a vše ostatní se již dělo automaticky. Když kampaň začala, každou minutu před každým přehráním spotu a pro každé digitální CLV zvlášť, se MetroZoom software propojil s aplikací a zjistil, jaké je počasí v daný moment a v místě kampaně. Data o počasí, stará několik vteřin, fungovala jako spouštěč pro dynamické nasazení vybraného spotu pro dané počasí. Na každé ploše mohl v jeden moment běžet i jiný spot, pokud bylo v různých částech Prahy jiné počasí.
Pružně reagovat na aktuální chutě
Wolt díky této novince získal unikátní možnost pružně reagovat na aktuální chutě a potřeby svých klientů, ale stal se i průkopníkem ve využití nové technologie ve venkovní reklamě.
- 816 tisíc 10vteřinových spotů přehrál Wolt dynamicky podle počasí
- 17 digitálních CLV využil Wolt v této kampani
- Přes 3 miliony impresí vygenerovala kampaň za prvních 15 dní kampaně
“Nasazovat spoty podle počasí nám dává novou možnost pružně reagovat na aktuální chutě a potřeby našich klientů a v komunikaci použít tu nabídku, která je vždy nejlepší pro ten daný moment.„Dan Blažek
Marketingový manažer | Wolt
Mohlo by se
vám líbit
Sazkabet & real-time data
Live přenos fotbalového nebo hokejového zápasu, času, skóre a hlavně kurzu – to vše v reálném čase mohli cestující sledovat na digitálních CLV v pražském metru.
Kooperativa & spoty podle počasí
Kooperativa si v metru na digitálních CLV vyzkoušela dynamickou změnu obsahu podle počasí. Tuto novou technologii příznačně využila v kampani na podporu nové služby, která klienty upozorní na blížící se nepříjemné projevy počasí.
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.