Slavia & mistrovská jízda metrem

Slavia & mistrovská jízda metrem

Když fotbalová Slavia slaví titul, rozhodně to není potichu. A letos si pro své fanoušky připravila něco opravdu speciálního – mistrovskou jízdu pražským metrem, která spojuje fotbalové emoce s městským prostorem tak, jak to Praha ještě nezažila.

FORTUNA & propojení metra, zastávek a bigboardů

FORTUNA & propojení metra, zastávek a bigboardů

Digitální CLV v metru a na zastávkách MHD, kde vám přímo před očima doslova padaly melouny a střepy štěstí, nepřehlédnutelný a dlouhý polep tunelu a eskalátorů, samolepky ve vozech metra a kreativní CLV, které díky odrazu zrcadla vždy promlouvalo přímo k vám a jako třešnička na dortu dominantní double bigboardy a bigboardy s 2D nástavbou slona.

KAUFLAND & POKRYTÍ CELÉ PRAHY

KAUFLAND & POKRYTÍ CELÉ PRAHY

Kaufland ovládl celé město. Ať už jste šli pěšky, jeli metrem, tramvají nebo autem, jedno bylo jasné: Kaufland byl snad všude. Tahle kampaň je doslova učebnicovým příkladem, jak může masivní a promyšlená vizibilita na venkovních plochách silně podpořit komunikaci značky.

Pilsner & OOH a Metro

Pilsner & OOH a Metro

PILSNER URQUELL je HLAVNÍ PARTNER ČESKÉHO HOKEJE. Sdělení, které perfektně vynikne a zafunguje na prémiových venkovních plochách. V dějišti hokejového mistrovství v Praze a Ostravě jsme proto připravili velkou venkovní hokejovou kampaň, která po celý květen tímto sdělením oslovovala fanoušky českého hokeje. Kampaň, která propojila tu nejlepší tradiční venkovní reklamu s tou nejmodernější digitální venkovní komunikací.

Pilsner & live hokejová kampaň

Pilsner & live hokejová kampaň

Nestíhali jste sledovat jednotlivé zápasy české hokejové reprezentace během mistrovství světa v hokeji a byli jste zrovna v metru? Díky této kampani Pilsner Urquell, který je hlavním partnerem českého hokeje, si mohli i cestující v metru užít neopakovatelnou atmosféru šampionátu a sledovat LIVE jednotlivé zápasy na digitálních CLV poprvé i včetně dynamicky se měnícího obsahu.

Kooperativa & narůst aktivity call centra o 300 %

Kooperativa & narůst aktivity call centra o 300 %

Když se řekne pojištění, většině lidí se vybaví peníze. Ale co když nestačí jen finanční kompenzace? Co když voda vytopí váš byt a nejde o náhradu škody, ale o okamžité řešení? Právě s tímto přístupem přišla Kooperativa – a my jsme byli u toho.

Kooperativa & Nárůst nabídek pojištění

Kooperativa & Nárůst nabídek pojištění

Kooperativa využila sílu OOH reklamy k posílení své pozice na trhu. Kampaň zdůrazňovala nepředvídatelnost života a potřebu mít spolehlivého partnera v nejistých chvílích. Díky konzistentnímu vizuálnímu stylu a využití jedinečnosti českého jazyka v reklamních sděleních se podařilo vytvořit autentickou komunikaci, která rezonovala s veřejností.

Samsung & double bigboardy

Samsung & double bigboardy

Jak kreativně využít monumentální double bigboardy ukazuje ve svých kampaních společnost Samsung. Ta na plochy instalovala i několikametrové detailní makety svých telefonů.

Coca-cola & led

Coca-cola & led

Vánoční kamion Coca-Coly se objevil i na našich double bigboardech a bigboardech. Obrovská 2D nástavba kamionu obtažena desítkami metrů LED pásky a k tomu pro dokonalý efekt ještě prosvětlená přední světla.

Jameson & ooh a online

Jameson & ooh a online

Jameson ve své kampani propojil venkovní a online komunikaci. Toto propojení offline a online kanálů značce zafungovalo skvěle, výsledky předčily očekávání.

Hollandia & teaser

Hollandia & teaser

Všichni pocházíme z př…. Částečně zakrytým a trochu tajemným sloganem úvodní části venkovní kampaně mlékárenská společnost Hollandia předznamenala a nalákala zákazníky k něčemu ještě většímu…

CLV & lentikular tisk

CLV & lentikular tisk

Měňte jednoduše motiv přímo před očima cestujících jen podle toho, z jakého úhlu se na něj dívají. Díky lentikulárnímu tisku můžete na jedné statické ploše komunikovat více vizuálů, které se mění přímo před pohybujícím se cestujícím.

Semtex & lentikular tisk

Semtex & lentikular tisk

Na citylightech v pražském metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima procházejících cestujících neonové vizuály kampaně energetických nápojů SEMTEX podle toho, z jakého úhlu se na plakát lidé dívali.

DM drogerie & showcase clv

DM drogerie & showcase clv

Hned v šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich mohli vidět skutečné produkty privátní značky alverde, doplněné o byliny, které tyto produkty obsahují.

Aquamarine spa & metro

Aquamarine spa & metro

Aquamarine SPA, prodejce exkluzivních saun, bazénu a vířivek, si poprvé vyzkoušel komunikaci v metru. Výsledek sledovaných hodnot byl ve většině z nich dokonce nejlepší v historii společnosti.

Sportobchod & showcase clv

Sportobchod & showcase clv

Antuku, písek, štěrk, asfalt a třeba i umělý led našli kolemjdoucí uvnitř šesti CLV v rámci kampaně prodejce sportovních potřeb společnosti SportObchod.cz, která probíhala v pražském metru.

Kooperativa & spoty podle počasí

Kooperativa & spoty podle počasí

Kooperativa si v metru na digitálních CLV vyzkoušela dynamickou změnu obsahu podle počasí. Tuto novou technologii příznačně využila v kampani na podporu nové služby, která klienty upozorní na blížící se nepříjemné projevy počasí.

dm drogerie & lentikular tisk

dm drogerie & lentikular tisk

Efektivní komunikaci více produktů na jednom CLV využila ve své kampani síť drogerií dm. Na CLV v metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima cestujících vizuály na plakátu dle toho, z jakého úhlu se na reklamu dívali.

CLV & showcase

CLV & showcase

Skutečný produkt ještě více přitáhne pozornost. Vystavením reálného produktu vytvoříte z klasického CLV vaši předsunutou výlohu přímo mezi cestujícími. Představíte tak svůj produkt i těm, kteří by se s ním jinak třeba nesetkali.

Air bank & tramvaj

Air bank & tramvaj

V tramvaji Air Bank, kterou jsme pro klienta komplet polepili jak zvenku tak zevnitř, jste si díky free WI-FI mohli jednoduše založit účet z mobilu.

Horalky & polep stolků

Horalky & polep stolků

Společnost I.D.C. Praha, a.s. si pro komunikaci oblíbených Horalek vybrala polep stolků v příměstských vlacích CityElefant s cílem přiblížit tyto oplatky mladší věkové kategorii.

Liftago & bigboardy

Liftago & bigboardy

Liftago, český technologický startup propojující taxi a rozvoz zásilek, si historicky poprvé vyzkoušelo venkovní reklamu. Výsledek měsíční kampaně předčil veškerá očekávání jeho marketingového týmu.

Sazkabet & real-time data

Sazkabet & real-time data

Live přenos fotbalového nebo hokejového zápasu, času, skóre a hlavně kurzu – to vše v reálném čase mohli cestující sledovat na digitálních CLV v pražském metru.

Wolt & spoty podle počasí

Wolt & spoty podle počasí

Sluníčko, déšť, bouřku nebo třeba konkrétní teplotu využila ve své kampani rozvážková společnost Wolt jako spouštěč pro dynamické nasazování různých motivů na digitálních CLV v metru.