- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Plochy OOH
- Bigboardy
- Kooperativa & Nárůst nabídek pojištění
Kooperativa & Nárůst
nabídek pojištění
Kooperativa využila sílu OOH reklamy k posílení své pozice na trhu. Kampaň zdůrazňovala nepředvídatelnost života a potřebu mít spolehlivého partnera v nejistých chvílích. Díky konzistentnímu vizuálnímu stylu a využití jedinečnosti českého jazyka v reklamních sděleních se podařilo vytvořit autentickou komunikaci, která rezonovala s veřejností.
nových nabídek na pojištění vozidel díky OOH
v oblasti pojištění majetku díky OOH
v životním pojištění díky OOH


"Někde tam je. A proto jsme tady my. Kooperativa"
Tímto heslem Kooperativa vyjadřuje své poslání být oporou v nepředvídatelných momentech života. Již více než dvacet let Kooperativa rozvíjí jedinečný český jazyk a styl v OOH reklamě, které se staly synonymem značky. Tato konzistence není jen o vizuální identitě, ale také o důsledném budování jazykové kultury.

Když forma podpoří obsah
Kooperativa v kampani opět vsadila na svou osvědčenou komunikační strategii: češtinu plnou emocí, metafor a příběhů, které v lidech rezonují. Každý rok vzniká přibližně dvě stě motivů, které zpracovávají stejná témata z nových úhlů pohledu. Čeština, jako jeden z nejbarevnějších jazyků na světě, poskytuje bohatý základ pro vyjádření emocí spojených s pojistnými událostmi. Kooperativa využívá slova a ustálené fráze, které nejen popisují situace, ale zároveň patří do zlatého fondu českého jazyka.
Díky šíři naší sítě se podařilo pokrýt klíčové lokality a dopravní uzly a zaručit tak vysokou frekvenci zasažení cílové skupiny.
Spolupráce, která
má smysl
Kromě velkoformátových OOH ploch využila Kooperativa i digitální a televizní média, aby své sdělení podpořila napříč kanály. Outdoor však zůstal klíčovým pilířem celé komunikace – jako médium, které značce poskytuje nepřehlédnutelnou viditelnost, lokální přizpůsobení a kreativní volnost.







Nárůst počtu nabídek pojištění díky OOH během jednoho roku:
OOH kampaň Kooperativy měla nejen vizuální dopad, ale přinesla i měřitelné výsledky. Během jednoho roku zaznamenala značka následující nárůsty v počtu vytvořených nabídek pojištění:
-
Pojištění vozidel: +4,8 %
-
Pojištění majetku: +3,2 %
-
Životní pojištění: +3,9 %
Kampaň navíc významně posílila i brand awareness a vztah zákazníků ke značce. Ve srovnání s rokem 2018 došlo v roce 2023 k následujícímu růstu:
-
Ad Recall: 18 % → 45 %
-
Consideration (zvažování značky): 30 % → 49 %
-
Spontánní znalost značky (SBA): 31 % → 55 %
-
Top of Mind (TOM): 12 % → 18 %
Zdroje:
“Kampaň Kooperativy je příkladem toho, že silná značka, důsledná komunikace a kvalitní mediální prostor jdou ruku v ruce. Jsme hrdí, že naše bigboardy, billboardy a další OOH nosiče sehrály klíčovou roli v této úspěšné kampani – a pomohly značce, která je lidem nablízku, být doslova vidět tam, kde ji lidé potřebují.„Ján Ďorďovič
Key Account Manager, BigMedia
Mohlo by se
vám líbit
Coca-cola & led
Vánoční kamion Coca-Coly se objevil i na našich double bigboardech a bigboardech. Obrovská 2D nástavba kamionu obtažena desítkami metrů LED pásky a k tomu pro dokonalý efekt ještě prosvětlená přední světla.
Kooperativa & narůst aktivity call centra o 300 %

Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.