Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
  • Formáty
  • Jak na venkovní reklamu
  • Výhody venkovní reklamy
  • Inspirace
  • Měření
  • Udržitelnost
  • Inovace & data
  • O nás
  • Kontakty
Formáty
Jak na venkovní reklamu
Výhody venkovní reklamy
Inspirace
Měření
Udržitelnost
Inovace & data
O nás
Kontakty
  • Blog
  • Kariéra
  • FAQ
  • Specifikace
  • Jak na motiv
  • Vizualizér
  • Pro klienty
  • Úvodní stránka
  • Inspirativní kampaně
  • Plochy OOH
  • Bigboardy
  • Kooperativa & Nárůst nabídek pojištění

Kooperativa & Nárůst
nabídek pojištění

Kooperativa využila sílu OOH reklamy k posílení své pozice na trhu. Kampaň zdůrazňovala nepředvídatelnost života a potřebu mít spolehlivého partnera v nejistých chvílích. Díky konzistentnímu vizuálnímu stylu a využití jedinečnosti českého jazyka v reklamních sděleních se podařilo vytvořit autentickou komunikaci, která rezonovala s veřejností.


4+,8 %

nových nabídek na pojištění vozidel díky OOH

3+,2 %

v oblasti pojištění majetku díky OOH

3+,9 %

v životním pojištění díky OOH

Kooperativa & Nárůst nabídek pojištění
O kampani
"Někde tam je. A proto jsme tady my. Kooperativa"

"Někde tam je. A proto jsme tady my. Kooperativa"

Tímto heslem Kooperativa vyjadřuje své poslání být oporou v nepředvídatelných momentech života. Již více než dvacet let Kooperativa rozvíjí jedinečný český jazyk a styl v OOH reklamě, které se staly synonymem značky. Tato konzistence není jen o vizuální identitě, ale také o důsledném budování jazykové kultury.

Když forma podpoří obsah

Když forma podpoří obsah

Kooperativa v kampani opět vsadila na svou osvědčenou komunikační strategii: češtinu plnou emocí, metafor a příběhů, které v lidech rezonují. Každý rok vzniká přibližně dvě stě motivů, které zpracovávají stejná témata z nových úhlů pohledu. Čeština, jako jeden z nejbarevnějších jazyků na světě, poskytuje bohatý základ pro vyjádření emocí spojených s pojistnými událostmi. Kooperativa využívá slova a ustálené fráze, které nejen popisují situace, ale zároveň patří do zlatého fondu českého jazyka.

Díky šíři naší sítě se podařilo pokrýt klíčové lokality a dopravní uzly a zaručit tak vysokou frekvenci zasažení cílové skupiny.

Galerie

Spolupráce, která
má smysl

Kromě velkoformátových OOH ploch využila Kooperativa i digitální a televizní média, aby své sdělení podpořila napříč kanály. Outdoor však zůstal klíčovým pilířem celé komunikace – jako médium, které značce poskytuje nepřehlédnutelnou viditelnost, lokální přizpůsobení a kreativní volnost.

alt
alt
alt
alt
alt
alt
Kampaň v číslech
Nárůst počtu nabídek pojištění díky OOH během jednoho roku:

Nárůst počtu nabídek pojištění díky OOH během jednoho roku:

OOH kampaň Kooperativy měla nejen vizuální dopad, ale přinesla i měřitelné výsledky. Během jednoho roku zaznamenala značka následující nárůsty v počtu vytvořených nabídek pojištění:

  • Pojištění vozidel: +4,8 %

  • Pojištění majetku: +3,2 %

  • Životní pojištění: +3,9 %

Kampaň navíc významně posílila i brand awareness a vztah zákazníků ke značce. Ve srovnání s rokem 2018 došlo v roce 2023 k následujícímu růstu:

  • Ad Recall: 18 % → 45 %

  • Consideration (zvažování značky): 30 % → 49 %

  • Spontánní znalost značky (SBA): 31 % → 55 %

  • Top of Mind (TOM): 12 % → 18 %


Zdroje:

https://weareginger.com/kooper...

https://weareginger.com/kooper...

“
Kampaň Kooperativy je příkladem toho, že silná značka, důsledná komunikace a kvalitní mediální prostor jdou ruku v ruce. Jsme hrdí, že naše bigboardy, billboardy a další OOH nosiče sehrály klíčovou roli v této úspěšné kampani – a pomohly značce, která je lidem nablízku, být doslova vidět tam, kde ji lidé potřebují.
„

Ján Ďorďovič

Key Account Manager, BigMedia

Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Vyzkoušet ve vizualizéru Vyzkoušet ve vizualizéru
Doporučujeme

Mohlo by se
vám líbit

Coca-cola & led

Coca-cola & led

Vánoční kamion Coca-Coly se objevil i na našich double bigboardech a bigboardech. Obrovská 2D nástavba kamionu obtažena desítkami metrů LED pásky a k tomu pro dokonalý efekt ještě prosvětlená přední světla.

Více informací Více informací
Kooperativa & narůst aktivity call centra o 300 %

Kooperativa & narůst aktivity call centra o 300 %

Když se řekne pojištění, většině lidí se vybaví peníze. Ale co když nestačí jen finanční kompenzace? Co když voda vytopí váš byt a nejde o náhradu škody, ale o okamžité řešení? Právě s tímto přístupem přišla Kooperativa – a my jsme byli u toho.

Více informací Více informací
NAPIŠTE NÁM

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

+420 246 085 192 Rádi vám se vším poradíme
info@bigmedia.cz Nejlepší cesta, jak nás co nejrychleji kontaktovat

Ať vám nic neuteče

Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.

Big Media

Jsme součástí skupiny BigBoard

  • BigBoard
  • Metrozoom
  • City zoom
  • Czech outdoor
  • Outdoor akzent
  • Rail reklam
  • Plakátov
© 2023 BigMedia