- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Plochy OOH
- Bigboardy
- Kooperativa & narůst aktivity call centra o 300 %
Kooperativa & narůst aktivity
call centra o 300 %
Když se řekne pojištění, většině lidí se vybaví peníze. Ale co když nestačí jen finanční kompenzace? Co když voda vytopí váš byt a nejde o náhradu škody, ale o okamžité řešení? Právě s tímto přístupem přišla Kooperativa – a my jsme byli u toho.
nárůst aktivity call centra
volajících byli noví potenciální klienti
zvýšení výjezdů profesionálních instalatérů


Praktická pomoc místo slibů
Ve spolupráci s kreativní agenturou WeAreGinger Kooperativa představila novou vizi pojištění. Takovou, která nehází klienty přes palubu, ale bere jejich problémy do vlastních rukou.
Na jeden jediný den – v pátek 13. – nabídla zdarma instalatérské služby každému, kdo čelil vodní havárii. Šlo o vůbec první „testovací jízdu“ asistenčních služeb v českém pojišťovnictví.
OOH reklama jako
klíčový nástroj
Naše síť velkoplošných OOH nosičů hrála v celé akci důležitou roli. Pomohla:
-
rychle informovat veřejnost,
-
budovat důvěru v nabídku,
-
vytvořit pocit jistoty, že na to člověk není sám.
Díky lokalizovanému zásahu a viditelnosti v klíčových místech jsme Kooperativě pomohli přetavit slib značky v konkrétní zkušenost.




A výsledky?
- 300% nárůst aktivity call centra
- 70 % volajících byli noví potenciální klienti
- 200% zvýšení výjezdů profesionálních instalatérů
Kooperativa tím ukázala, že pojištění může být víc než jen kompenzace – může to být okamžitá a smysluplná pomoc ve chvíli, kdy ji člověk opravdu potřebuje.
Zdroje:
“Tahle aktivace nebyla jen reklamní kampaň. Byla to reálná zkušenost, která mluvila za vše. A právě takové projekty mají podle nás největší sílu. Jsme hrdí, že jsme Kooperativě poskytli prostor, kde mohla ukázat, že „pomáhat“ není jen slovo – ale čin.„Ján Ďorďovič
Key Account Manager, BigMedia
Mohlo by se
vám líbit
Kooperativa & Nárůst nabídek pojištění
Kooperativa využila sílu OOH reklamy k posílení své pozice na trhu. Kampaň zdůrazňovala nepředvídatelnost života a potřebu mít spolehlivého partnera v nejistých chvílích. Díky konzistentnímu vizuálnímu stylu a využití jedinečnosti českého jazyka v reklamních sděleních se podařilo vytvořit autentickou komunikaci, která rezonovala s veřejností.
Samsung & double bigboardy
Jak kreativně využít monumentální double bigboardy ukazuje ve svých kampaních společnost Samsung. Ta na plochy instalovala i několikametrové detailní makety svých telefonů.

Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.