Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
  • Formáty
  • Jak na venkovní reklamu
  • Výhody venkovní reklamy
  • Inspirace
  • Měření
  • Udržitelnost
  • Inovace & data
  • O nás
  • Kontakty
Formáty
Jak na venkovní reklamu
Výhody venkovní reklamy
Inspirace
Měření
Udržitelnost
Inovace & data
O nás
Kontakty
  • Blog
  • Kariéra
  • FAQ
  • Specifikace
  • Jak na motiv
  • Vizualizér
  • Pro klienty
  • Úvodní stránka
  • Inspirativní kampaně
  • Plochy OOH
  • Double bigboardy
  • Pilsner & OOH a Metro

Pilsner & OOH
a Metro

PILSNER URQUELL je HLAVNÍ PARTNER ČESKÉHO HOKEJE. Sdělení, které perfektně vynikne a zafunguje na prémiových venkovních plochách. V dějišti hokejového mistrovství v Praze a Ostravě jsme proto připravili velkou venkovní hokejovou kampaň, která po celý květen tímto sdělením oslovovala fanoušky českého hokeje. Kampaň, která propojila tu nejlepší tradiční venkovní reklamu s tou nejmodernější digitální venkovní komunikací.


60 %

Oslovili jsme 60 % populace ve věku 18–59 let žijící v Praze a Ostravě

91 %

fanoušků si Pilsner Urquell spojuje se sponzorstvím mistrovství

3TOP

Pilsner Urquell se zařadil mezi TOP 3 značky, které komunikovaly během šampionátu

1. místo

Kampaň vyhrála 1. místo v kategorie Nejlepší OOH v soutěži FLEMA Media Awards

Pilsner & OOH a Metro
O kampani
CO SE REALIZOVALO

CO SE REALIZOVALO

  • Nepřehlédnutelné DOUBLE BIGBOARDY včetně 2D nástaveb lahve piva
  • BIGBOARDY s podsvícenou nástavbou, která vytvořila kolem lahve Pilsneru světelnou auru
  • Nejmodernější DIGITÁLNÍ CLV V METRU, které zobrazovaly LIVE přenos každého zápasu českého týmu a poprvé v ČR i včetně dynamického pozápasového zhodnocení
  • Na míru připravený a poprvé zrealizovaný POLEP STĚN U ESKALÁTORŮ ve stanici Českomoravská přímo u arény, který zde fungoval jako vstupní brána na šampionát
JAKÝ BYL CÍL

JAKÝ BYL CÍL

Hlavním cílem této venkovní kampaně bylo vybudovat maximální povědomí o tom, že je Pilsner Urquell HLAVNÍM PARTNEREM ČESKÉHO HOKEJE. Proto jsme zvolili dobře viditelné a prémiové OOH plochy na místech s vysokým zásahem a plochy v blízkosti samotného dění šampionátu. Pomocí technologických možností a flexibility digitálních CLV v metru jsme spolu s tím chtěli i cestujícím v metru maximálně zprostředkovat hokejovou atmosféru, i pokud nemohli být zrovna u televize nebo na stadionu.

JAKÉ BYLO ŘEŠENÍ

JAKÉ BYLO ŘEŠENÍ

Pilsner Urquell je HLAVNÍ PARTNER ČESKÉHO HOKEJE. Sdělení, které bylo středobodem a hlavním motivem každého našeho venkovního vizuálu. Abychom s ním oslovili co nejvíce fanoušků, zvolili jsme jako základ venkovní kampaně prémiové plochy na nejvytíženějších komunikacích v Praze a Ostravě a plochy v blízkosti dění šampionátu.

Abychom ještě více vybočili z řady a maximálně upoutali pozornost, doplnili jsme double bigboardy a bigboardy i o kreativní 2D nástavby včetně podsvícení, které kolem lahve Pilsneru vytvořilo světelnou auru.

S cílem oslovit fanoušky všude tam, kde se během mistrovství pohybovali, doplnili jsme tyto plochy i o komunikaci v metru a speciální instalace u arény, které vedly až do naší fan zóny.

Ve stanici Českomoravská jsme navíc poprvé v historii a na míru této kampani polepily stěny u eskalátorů a vytvořili vstupní bránu na šampionát, skrze kterou musel projít každý fanoušek, který sem přijel metrem.

Pomocí technologických možností digitálních CLV v metru jsme spolu s tím chtěli i cestujícím v metru maximálně zprostředkovat hokejovou atmosféru, i pokud nemohli být zrovna u televize nebo na stadionu. Real-time jsme tak na digitálních CLV promítali aktuální výsledky probíhajícího zápasu, LIVE reagovali na vstřelený góóóól českého týmu a ihned po zápase, podle finálního výsledku, dynamicky nasadili vhodný spot, který již obsahoval konečný stav i vtipné zhodnocení utkání.

A jaké slogany jsme dynamicky nasadili při hodnocení jednotlivých zápasů?

A jaké slogany jsme dynamicky nasadili při hodnocení jednotlivých zápasů?

  • Finsko jsme porazili 1:0, a tak S FINY JSME SE ZAPOTILI, ALE JE TO TAM
  • Norsko jsme porazili, protože NAŠE HVĚZDNÁ SESTAVA PROTI NORŮM ZAZÁŘILA
  • Se Švýcarskem jsme prohráli, protože ŠVÝCARSKÝ TÝM ŠLAPAL JAKO HODINKY
  • Ale DÁNOVÉ DØSTALI NANDÁNØ
  • Proti Rakousku jsme předvedli PARÁDNÍ ČESKÝ KONCERT
  • Po výhře 4:1 se NAD BRITÁNÍÍ STAHOVALA MRAČNA
  • Po prohře s Kanadou JSME RADŠI OTOČILI LIST
  • 1:0 nad USA? HELLO SEMIFINÁLE
  • Po výhře nad Švédskem nás vítal FINÁLSSON
  • Pasta a basta! Po výhře jsme mohli říct DĚKUJEME! ZLATU SE ZLATEM TO SLUŠÍ
Galerie

JAK JSME
TO ZREALIZOVALI

V naší kampani jsme propojili tu nejlepší tradiční OOH reklamu s tou nejmodernější digitální venkovní komunikací. Spojení, díky kterému jsme naším sdělením oslovili spotřebitele všude tam, kde se během šampionátu pohybovali od jejich příjezdu do města až po výstup u arény. Na nejvytíženějších komunikacích v Praze a Ostravě jsme po celý květen zasáhli jak obyvatele daných měst, tak i fanoušky přijíždějící na utkání. Digitální CLV v metru nám pomohly díky real-time a dynamické komunikaci vtáhnout do hry nejen fanoušky jedoucí do arény, ale i ty, kteří nemohli být zrovna na stadionu nebo u TV. Polepem na Českomoravské jsme vytvořili nepřehlédnutelnou a dlouhou vstupní bránu na šampionát. To vše jsme pak přímo v místě u arény doplnili i o speciální instalace a naši fan zónu.

alt
alt
alt
alt
alt
alt
Kampaň v číslech
A jak to dopadlo?

A jak to dopadlo?

Pilsner Urquell je HLAVNÍ PARTNER ČESKÉHO HOKEJE. Sdělení, které podle nástroje BigPlan, který umožňuje získat data o výkonu OOH kampaní, spatřilo na 25 plochách 60 % populace ve věku 18–59 let žijící v Praze a Ostravě. Pilsner Urquell se tak i díky této venkovní komunikaci zařadil podle výzkumu Brandy na MS v hokeji 2024 mezi TOP 3 značky, které komunikovaly během šampionátu. Dokonce 91 % fanoušků si Pilsner Urquell spojuje se sponzorstvím mistrovství a 88 % všech dotazovaných uvedlo, že se Pilsner Urquell k mistrovství světa v hokeji hodí.

Pilsner Urquell tak díky propojení té nejlepší tradiční venkovní reklamy s nejmodernější digitální a real-time OOH komunikací vybudoval silné povědomí o tom, že Pilsner Urquell je HLAVNÍM PARTNEREM ČESKÉHO HOKEJE.

Kampaň získala zlato v kategorii Nejlepší využití OOH za rok 2024 v soutěži FLEMA Media Awards

“
Chtěli jsme, jako partner českého hokeje, vtáhnout do hry i cestující, kteří nemohou být zrovna na stadionu nebo u televize. Jsme hokejový národ, jeden tým, a tak bylo naším cílem přenést neopakovatelnou hokejovou atmosféru maximálně i mezi cestující v metru. Proto jsme si zde pro komunikaci vybrali právě digitální CLV, které nám díky svým technologiím a flexibilitě toto kreativně umožnily
„

Nicole Pečená

Brand Manager Pilsner Urquell

Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Vyzkoušet ve vizualizéru Vyzkoušet ve vizualizéru
Doporučujeme

Mohlo by se
vám líbit

Pilsner & live hokejová kampaň

Pilsner & live hokejová kampaň

Nestíhali jste sledovat jednotlivé zápasy české hokejové reprezentace během mistrovství světa v hokeji a byli jste zrovna v metru? Díky této kampani Pilsner Urquell, který je hlavním partnerem českého hokeje, si mohli i cestující v metru užít neopakovatelnou atmosféru šampionátu a sledovat LIVE jednotlivé zápasy na digitálních CLV poprvé i včetně dynamicky se měnícího obsahu.

Více informací Více informací
Kooperativa & Nárůst nabídek pojištění

Kooperativa & Nárůst nabídek pojištění

Kooperativa využila sílu OOH reklamy k posílení své pozice na trhu. Kampaň zdůrazňovala nepředvídatelnost života a potřebu mít spolehlivého partnera v nejistých chvílích. Díky konzistentnímu vizuálnímu stylu a využití jedinečnosti českého jazyka v reklamních sděleních se podařilo vytvořit autentickou komunikaci, která rezonovala s veřejností.

Více informací Více informací
NAPIŠTE NÁM

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

+420 246 085 192 Rádi vám se vším poradíme
info@bigmedia.cz Nejlepší cesta, jak nás co nejrychleji kontaktovat

Ať vám nic neuteče

Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.

Big Media

Jsme součástí skupiny BigBoard

  • BigBoard
  • Metrozoom
  • City zoom
  • Czech outdoor
  • Outdoor akzent
  • Rail reklam
  • Plakátov
© 2023 BigMedia