- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Plochy OOH
- Bigboardy
- Liftago & bigboardy
Liftago & bigboardy
Liftago, český technologický startup propojující taxi a rozvoz zásilek, si historicky poprvé vyzkoušelo venkovní reklamu. Výsledek měsíční kampaně předčil veškerá očekávání jeho marketingového týmu.
Nárůst objednávek oproti ročnímu průměru o 158 %
Nárůst objednávek oproti stejné době loni o 56 %
Levnější konverze z OOH než z ONLINE. A to při nižších produkčních nákladech
Kampaň zasáhla 62 % všech osob cílové skupiny 25 – 59 ABC v Ostravě
Poprvé ooh
Zvýšit počet uživatelů, uskutečněných jízd a přilákat nové řidiče taxi. To byl hlavní cíl kampaně, která proběhla v červenci 2018 v Ostravě. Český technologický startup Liftago, jehož podstata tkví v online digitálním prostředí, si ale pro naplnění těchto cílů vybral pro něj netradičně offline komunikaci na 7 bigboardech a 3 smartboardech umístěných na frekventovaných místech a příjezdech do města, tak aby se s danou komunikací lidé setkali opakovaně a pravidelně. Celosvětově nejlépe hodnocená aplikace v oboru digitální sítě taxi se tak poprvé propojila s OOH. A výsledek překonal veškerá očekávání marketingového týmu Liftaga.
Výrazné zvýšení počtu objednávek
OOH kampaň, konaná v červenci 2018, vygenerovala více vyhledávání Liftaga v daném kraji než následná TV komunikace, která se uskutečnila v září téhož roku. 10 venkovních ploch na top místech v Ostravě Liftagu přineslo výrazné zvýšení počtu objednávek.
- Nárůst objednávek oproti ročnímu průměru + 158 %
- Nárůst objednávek ve srovnání se stejným obdobím loňského roku + 56 %
- Zásah cílové skupiny 25 – 59 ABC 62 %, přepočteno na TRPs 764
- Levnější konverze z OOH než online o 9,2 %. Nižší produkční náklady
“OOH nám doručilo zajímavý výsledek, který je normálně velmi těžké dosáhnout i v onlinu. Co je ale úplně nejzajímavější, je to, že jsme měli levnější konverzi přes outdoor než přes online.„Ondřej Krátký
CEO | Liftago
Mohlo by se
vám líbit
Hollandia & teaser
Všichni pocházíme z př…. Částečně zakrytým a trochu tajemným sloganem úvodní části venkovní kampaně mlékárenská společnost Hollandia předznamenala a nalákala zákazníky k něčemu ještě většímu…
Samsung & double bigboardy
Jak kreativně využít monumentální double bigboardy ukazuje ve svých kampaních společnost Samsung. Ta na plochy instalovala i několikametrové detailní makety svých telefonů.
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.