- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Transport
- Polep stolků
- Horalky & polep stolků
Horalky & polep
stolků
Společnost I.D.C. Praha, a.s. si pro komunikaci oblíbených Horalek vybrala polep stolků v příměstských vlacích CityElefant s cílem přiblížit tyto oplatky mladší věkové kategorii.
Téměř dva tisíce polepených stolků bylo využito v rámci kampaně
Polepené stolky byly umístěny v 66 soupravách moderních vlaků CityElefant
Reklamní plochy celkem vytvořily polepené stolky
Přiblížit produkt mladším
Klient I.D.C. Praha, a.s. si pro splnění tohoto cíle záměrně vybral polep stolků příměstské vlakové dopravy, kterou tato mladší cílová skupina denně využívá při cestě do školy nebo na výlety. Cílem tak bylo oslovit mladou cílovou skupinu v jejím přirozeném prostředí.
Soutěž
Tato produktová kampaň byla zároveň podpořena soutěží, kde hlavní výhrou byla značková sluchátka JBL – tedy lákavá cena pro cílovou skupinu. Motiv byl jednoduchý se zaměřením na produkt, doplněný o QR kód pro interakci s cestujícím. Z těchto důvodů byly pro komunikaci zvoleny právě polepy stolků v příměstské dopravě, kde mají cestující dost času sdělení vstřebat a po dobu jízdy vlakem jsou jejich mobilní zařízení pokryta signálem. Navíc díky vysoké frekvenci cest (ráno do školy, odpoledne ze školy) a reklamě umístěné v prostředí, kde není jiná offline komerční plocha, klient získal i výrazný posun v povědomí o značce.
Věděli jste, že
Nejedná se o jen tak ledajakou folii, ale povrchová úprava musí splňovat atest pro kontakt s potravinami, použité lepidlo je typu nonperm, aby šla samolepka sundat a nezanechala stopy na podkladu. Rohy polepu při výrobě zakulacujeme, aby nedošlo ke zranění a aby samolepka nešla snadno odlepit vandalem. Lepidlo je navíc bez přítomnosti ředidla, protože interiér vlaku nesmí být cítit lepidlem a samolepky nesmí být snadno hořlavé.
- 1 980 kusů polepených stolků v 66 soupravách příměstských vlaků CityElefant
- 30 polepených stolků v každé soupravě
- Polepené stolky vytvořily celkem 195 m2
- 310 000 unikátních cestujících týdně zasáhla tato komunikace
- 1 mio+ impresí za týden
- 11 511 km2 pokrývala kampaň v Praze a Středočeském kraji
“Jsem rád, že si klient vyzkoušel efekt kampaně ve vlacích příměstské dopravy. Z mého pohledu je to unikátní místo, kde se sdružuje větší množství lidí po delší dobu a kde je reklama dle výzkumu (MMR, Median) pozitivně vnímána, což se ukázalo i u této kampaně.„Martin Hubík
RAILREKLAM, spol. s r.o.
Mohlo by se
vám líbit
Polep stolků
Polepy stolků v moderních vlacích CityElefant a SC Pendolino, kterými zacílíte jak na pravidelné cestující, tak i manažery v nejvyšší bonitní cílové skupině. Pronájem již od jednoho měsíce.
Semtex & lentikular tisk
Na citylightech v pražském metru se díky lentikulárnímu tisku měnily přímo před očima procházejících cestujících neonové vizuály kampaně energetických nápojů SEMTEX podle toho, z jakého úhlu se na plakát lidé dívali.
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.