- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Metro
- Citylighty v metru
- Slavia & mistrovská jízda metrem
Slavia & mistrovská
jízda metrem
Když fotbalová Slavia slaví titul, rozhodně to není potichu. A letos si pro své fanoušky připravila něco opravdu speciálního – mistrovskou jízdu pražským metrem, která spojuje fotbalové emoce s městským prostorem tak, jak to Praha ještě nezažila.
Showcase je možné využít již od 14 dní
každého CLV jsou využity pro nejlepší oboustranný efekt showcase CLV
Originální medaile za mistra ligy se také objevila uvnitř CLV


CLV jako vitríny vítězství
V rámci oslav čerstvého ligového triumfu Slavia doslova proměnila naše CLV plochy v metru v živé muzeum. A ne ledajaké – přímo muzeum mistrů. Na stanicích Florenc, Náměstí Republiky a Kobylisy tak teď nenajdete jen reklamu, ale i skutečné fotbalové artefakty, které voní trávou, potem i slávou.

Co jste v CLV mohli vidět?
Slávisté se rozhodli podělit se s fanoušky o ty nejcennější kousky ze své mistrovské sezóny. Vystaveny byly:
-
zlaté medaile pro vítěze ligy,
-
originální dresy hráčů, ve kterých se psala historie,
-
hattrickové kopačky Vasila Kušeje, na kterých ještě ulpívají kousky trávníku z jeho památného zápasu,
-
brankářské rukavice Jindřicha Staňka,
-
nebo kapitánská páska Honzy Bořila, která toho za sezónu zažila víc než leckterý suvenýr.







Síň slávy na dosah ruky
Slavia tak svým fanouškům (a nejen jim) nabídla nevšední zážitek – možnost být titulu doslova na dotek během každodenní jízdy metrem. Místo tradičních výstavních síní využila městské prostory a digitální formáty, které přirozeně zapadly do života lidí. Výsledkem je emocionální, vizuálně silná a velmi osobní forma oslavy sportovního úspěchu.
“CLV plochy dokážou být mnohem víc než jen reklamním nosičem. Když se spojí emoce, příběh a správné načasování, vzniká zážitek, který osloví miliony cestujících„Jan Drlík
Senior Key Account, BigMedia
Mohlo by se
vám líbit
FORTUNA & propojení metra, zastávek a bigboardů
Digitální CLV v metru a na zastávkách MHD, kde vám přímo před očima doslova padaly melouny a střepy štěstí, nepřehlédnutelný a dlouhý polep tunelu a eskalátorů, samolepky ve vozech metra a kreativní CLV, které díky odrazu zrcadla vždy promlouvalo přímo k vám a jako třešnička na dortu dominantní double bigboardy a bigboardy s 2D nástavbou slona.
KAUFLAND & POKRYTÍ CELÉ PRAHY
Kaufland ovládl celé město. Ať už jste šli pěšky, jeli metrem, tramvají nebo autem, jedno bylo jasné: Kaufland byl snad všude. Tahle kampaň je doslova učebnicovým příkladem, jak může masivní a promyšlená vizibilita na venkovních plochách silně podpořit komunikaci značky.

Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.