Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
  • Formáty
  • Jak na venkovní reklamu
  • Výhody venkovní reklamy
  • Inspirace
  • Měření
  • Udržitelnost
  • Inovace & data
  • O nás
  • Kontakty
Formáty
Jak na venkovní reklamu
Výhody venkovní reklamy
Inspirace
Měření
Udržitelnost
Inovace & data
O nás
Kontakty
  • Blog
  • Kariéra
  • FAQ
  • Specifikace
  • Jak na motiv
  • Vizualizér
  • Pro klienty
  • Úvodní stránka
  • Inspirativní kampaně
  • Metro
  • Citylighty v metru
  • Slavia & mistrovská jízda metrem

Slavia & mistrovská
jízda metrem

Když fotbalová Slavia slaví titul, rozhodně to není potichu. A letos si pro své fanoušky připravila něco opravdu speciálního – mistrovskou jízdu pražským metrem, která spojuje fotbalové emoce s městským prostorem tak, jak to Praha ještě nezažila.


14 dní

Showcase je možné využít již od 14 dní

2 strany

každého CLV jsou využity pro nejlepší oboustranný efekt showcase CLV

1.

Originální medaile za mistra ligy se také objevila uvnitř CLV

Slavia & mistrovská jízda metrem
O kampani
CLV jako vitríny vítězství

CLV jako vitríny vítězství

V rámci oslav čerstvého ligového triumfu Slavia doslova proměnila naše CLV plochy v metru v živé muzeum. A ne ledajaké – přímo muzeum mistrů. Na stanicích Florenc, Náměstí Republiky a Kobylisy tak teď nenajdete jen reklamu, ale i skutečné fotbalové artefakty, které voní trávou, potem i slávou.


Co jste v CLV mohli vidět?

Co jste v CLV mohli vidět?

Slávisté se rozhodli podělit se s fanoušky o ty nejcennější kousky ze své mistrovské sezóny. Vystaveny byly:

  • zlaté medaile pro vítěze ligy,

  • originální dresy hráčů, ve kterých se psala historie,

  • hattrickové kopačky Vasila Kušeje, na kterých ještě ulpívají kousky trávníku z jeho památného zápasu,

  • brankářské rukavice Jindřicha Staňka,

  • nebo kapitánská páska Honzy Bořila, která toho za sezónu zažila víc než leckterý suvenýr.

Galerie
alt
alt
alt
alt
alt
alt
Kampaň v číslech
Síň slávy na dosah ruky

Síň slávy na dosah ruky

Slavia tak svým fanouškům (a nejen jim) nabídla nevšední zážitek – možnost být titulu doslova na dotek během každodenní jízdy metrem. Místo tradičních výstavních síní využila městské prostory a digitální formáty, které přirozeně zapadly do života lidí. Výsledkem je emocionální, vizuálně silná a velmi osobní forma oslavy sportovního úspěchu.

“
CLV plochy dokážou být mnohem víc než jen reklamním nosičem. Když se spojí emoce, příběh a správné načasování, vzniká zážitek, který osloví miliony cestujících
„

Jan Drlík

Senior Key Account, BigMedia

Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Vyzkoušet ve vizualizéru Vyzkoušet ve vizualizéru
Doporučujeme

Mohlo by se
vám líbit

FORTUNA & propojení metra, zastávek a bigboardů

FORTUNA & propojení metra, zastávek a bigboardů

Digitální CLV v metru a na zastávkách MHD, kde vám přímo před očima doslova padaly melouny a střepy štěstí, nepřehlédnutelný a dlouhý polep tunelu a eskalátorů, samolepky ve vozech metra a kreativní CLV, které díky odrazu zrcadla vždy promlouvalo přímo k vám a jako třešnička na dortu dominantní double bigboardy a bigboardy s 2D nástavbou slona.

Více informací Více informací
KAUFLAND & POKRYTÍ CELÉ PRAHY

KAUFLAND & POKRYTÍ CELÉ PRAHY

Kaufland ovládl celé město. Ať už jste šli pěšky, jeli metrem, tramvají nebo autem, jedno bylo jasné: Kaufland byl snad všude. Tahle kampaň je doslova učebnicovým příkladem, jak může masivní a promyšlená vizibilita na venkovních plochách silně podpořit komunikaci značky.

Více informací Více informací
NAPIŠTE NÁM

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

+420 246 085 192 Rádi vám se vším poradíme
info@bigmedia.cz Nejlepší cesta, jak nás co nejrychleji kontaktovat

Ať vám nic neuteče

Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.

Big Media

Jsme součástí skupiny BigBoard

  • BigBoard
  • Metrozoom
  • City zoom
  • Czech outdoor
  • Outdoor akzent
  • Rail reklam
  • Plakátov
© 2023 BigMedia