- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Plochy OOH
- Double bigboardy
- Jameson & ooh a online
Jameson & ooh
a online
Jameson ve své kampani propojil venkovní a online komunikaci. Toto propojení offline a online kanálů značce zafungovalo skvěle, výsledky předčily očekávání.
Přes dvacet milionů impresí vygenerovaly venkovní plochy za měsíc
Reach u cílové skupiny 18+ v Praze, Brně a Ostravě za měsíc kampaně
![Jameson & ooh a online](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_615x960_crop_center-center_none/JAMESON_cover.jpg)
![Spojení ooh a online komunikace](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_775x450_crop_center-center_none/SPOJENO-OOH-A-ONLINE.jpg)
Spojení ooh a online komunikace
Jameson svoji podzimní kampaň postavil na dvou kanálech – velkoformátových plochách a digitálu. Osvětlené double bigboardy a bigboardy na nejlepších místech v Praze, Brně a Ostravě doplněné v některých případech i o jednoduchou, ale efektní 2D nástavbu hrdla lahve Jameson. To vše synchronně plánováno společně s online komunikací, tak aby značka zasáhla efektivně cílovou skupinu během celého dne.
![Plánování pomocí BigPlan](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_775x450_crop_center-center_none/PLuNOVuNO-POMOCO-BIGPLAN.jpg)
Plánování pomocí BigPlan
Plochy nebyly vybrány náhodně, ale cíleně pomocí nástroje BigPlan, tak aby venkovní reklamní nosiče maximálně zasáhly cílovou skupinu klienta a předaly komunikovanou informaci o novince Jameson Black Barrel. Venkovní reklamní kampaň díky nástroji BigPlan mohla být plánována na stejnou cílovou skupinu, jako byla plánována i online komunikace s cílem maximálně využít oba dva reklamní kanály. Pro klienta jsme připravili i různé kreativní možnosti, jak přitáhnout cílovou skupinu ke kampani.
![Miliony impresí](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_775x775_crop_center-center_none/KAMPAe-V-KjzSLECH_2022-08-21-184638_vhul.jpg)
Miliony impresí
A jak kampaň dopadla v číslech? V cílové skupině všichni 18+ vygenerovala celkem přes 11,5 milionu impresí. V celé populaci ČR pak dokonce přes dvacet milionů impresí.
- Reach 55 % u cílové skupiny 18+ v Praze, Brně a Ostravě za jeden měsíc kampaně
- Přes 11,5 milionu impresí u CS všichni 18+
- Každý, kdo v dané CS kampaň viděl, ji průměrně potkal téměř třináctkrát
“Spojení outdooru a digitálu nám zafungovalo perfektně. Awareness po kampani na celkovém vzorku a na whisky drinkers předčil naše očekávání.„Tomáš Hvězda
Brand Manager Jameson | Jan Becher Pernod Ricard
Mohlo by se
vám líbit
Coca-cola & led
Vánoční kamion Coca-Coly se objevil i na našich double bigboardech a bigboardech. Obrovská 2D nástavba kamionu obtažena desítkami metrů LED pásky a k tomu pro dokonalý efekt ještě prosvětlená přední světla.
Samsung & double bigboardy
Jak kreativně využít monumentální double bigboardy ukazuje ve svých kampaních společnost Samsung. Ta na plochy instalovala i několikametrové detailní makety svých telefonů.
![](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_615x800_crop_center-center_none/KONTAKTY_2022-08-24-150836_qfdy.jpg)
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.