Coca-Cola & kreativní digitální zastávka

Coca-Cola & kreativní digitální zastávka

Coca-Cola představila novou příchuť Cherry i na kreativní digitální zastávce, kterou kompletně převlékla do svých barev. Pro maximální efekt vše doplnila i o skvělé animace na 4 synchronních digitálních CLV, díky kterým z obrovské nástavby třešně a několika metrů trubek doslova padají do Coca-Coly stovky malých třešní, aby tak vznikla nová příchuť Coca-Cola Cherry.

Netflix & kreativní digitální zastávka

Netflix & kreativní digitální zastávka

První kreativní digitální zastávka v ČR, kterou na hlavních tazích doplnily také prémiové bigboardy s 2D nástavbou a večerním LED podsvícením. Streamovací služba Netflix v rámci své srpnové kampaně na podporu nové řady úspěšného seriálu Wednesday na sebe v Praze strhla pozornost tímto originálním spojením kreativních formátů, které se od začátku staly středem pozornosti statisíců cestujících i řidičů.

KAUFLAND & POKRYTÍ CELÉ PRAHY

KAUFLAND & POKRYTÍ CELÉ PRAHY

Kaufland ovládl celé město. Ať už jste šli pěšky, jeli metrem, tramvají nebo autem, jedno bylo jasné: Kaufland byl snad všude. Tahle kampaň je doslova učebnicovým příkladem, jak může masivní a promyšlená vizibilita na venkovních plochách silně podpořit komunikaci značky.