Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
  • Formáty
  • Jak na venkovní reklamu
  • Výhody venkovní reklamy
  • Inspirace
  • Měření
  • Udržitelnost
  • Inovace & data
  • O nás
  • Kontakty
Formáty
Jak na venkovní reklamu
Výhody venkovní reklamy
Inspirace
Měření
Udržitelnost
Inovace & data
O nás
Kontakty
  • Blog
  • Kariéra
  • FAQ
  • Specifikace
  • Jak na motiv
  • Vizualizér
  • Pro klienty
  • Úvodní stránka
  • Inspirativní kampaně
  • Mobiliář
  • Digitální CLV na zastávkách
  • Coca-Cola & kreativní digitální zastávka

Coca-Cola & kreativní
digitální zastávka

Coca-Cola představila novou příchuť Cherry i na kreativní digitální zastávce, kterou kompletně převlékla do svých barev. Pro maximální efekt vše doplnila i o skvělé animace na 4 synchronních digitálních CLV, díky kterým z obrovské nástavby třešně a několika metrů trubek doslova padají do Coca-Coly stovky malých třešní, aby tak vznikla nová příchuť Coca-Cola Cherry.


18 m

Na výrobu nástavby jsme spotřebovali 18 metrů trubek, které jsme propojili 16 ks spojovacích kolen

2 m³

Třešně na střeše vznikly z 2 m³ materiálu a jejich stopky jsme doplnili pomocí 3D tisku

34 m²

Na kompletní branding zastávky se použilo 34 m² samolepky

Coca-Cola & kreativní digitální zastávka
O kampani
Jak to vznikalo

Jak to vznikalo

Realizace zastávky nebyla vůbec jednoduchá a vyžadovala důkladnou přípravu i kreativní přístup. Na výrobu nástavby jsme spotřebovali 18 metrů trubek a 16 kusů spojovacích kolen. Třešně na střeše vznikly z 2 m³ materiálu a jejich stopky jsme doplnili pomocí 3D tisku, aby působily co nejvěrohodněji. Celý vizuální dojem pak podpořil precizní polep – na kompletní branding zastávky se použilo 34 m² samolepky.

Galerie
alt
alt
alt
alt
alt
Kampaň v číslech
Když zastávka ožije chutí

Když zastávka ožije chutí

Coca-Cola ukázala, že i běžná tramvajová zastávka se může proměnit v poutavý zážitek. Spojení digitálních obrazovek, fyzické instalace a ikonického vizuálu značky přitáhlo pozornost stovek kolemjdoucích a stalo se důkazem, že kreativní OOH reklama má sílu oživovat veřejný prostor i každodenní okamžiky.

“
Chtěli jsme, aby lidé při čekání na tramvaj zažili něco navíc – malý moment překvapení a radosti, který jim Coca-Cola Cherry přinese
„

Michal Tichý

Business Development Manager, BigMedia

Doporučujeme

Mohlo by se
vám líbit

Netflix & kreativní digitální zastávka

Netflix & kreativní digitální zastávka

První kreativní digitální zastávka v ČR, kterou na hlavních tazích doplnily také prémiové bigboardy s 2D nástavbou a večerním LED podsvícením. Streamovací služba Netflix v rámci své srpnové kampaně na podporu nové řady úspěšného seriálu Wednesday na sebe v Praze strhla pozornost tímto originálním spojením kreativních formátů, které se od začátku staly středem pozornosti statisíců cestujících i řidičů.

Více informací Více informací
Cirque du Soleil & celopolep tramvaje

Cirque du Soleil & celopolep tramvaje


Do pražských ulic nedávno vyjela zcela nově polepená tramvaj typu 15T, která poutá pozornost svým výrazným celopolepem věnovaným světově proslulé show Kurious od Cirque du Soleil. Jedná se o jeden z vizuálně nejvýraznějších reklamních polepů na tramvaji v letošním roce – a rozhodně nepřehlédnutelný.

Více informací Více informací
NAPIŠTE NÁM

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

+420 246 085 192 Rádi vám se vším poradíme
info@bigmedia.cz Nejlepší cesta, jak nás co nejrychleji kontaktovat

Ať vám nic neuteče

Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.

Big Media

Jsme součástí skupiny BigBoard

  • BigBoard
  • Metrozoom
  • City zoom
  • Czech outdoor
  • Outdoor akzent
  • Rail reklam
  • Plakátov
© 2023 BigMedia