Loading…

Plánujte své OOH kampaně chytře

BigPlan je nástroj pro plánování a vyhodnocování kampaní venkovní reklamy, který vznikl ve spolupráci společností BigMedia a O2 Media.
Můžete tak s námi realizovat efektivní OOH kampaně přesně zaměřené právě na vaši cílovou skupinu stejně tak, jako jste zvyklí u ostatních mediatypů.
Díky nástroji BigPlan máte i u OOH přehled o mediálním výkonu vaší kampaně

PŘEHLED CÍLOVÝCH SKUPIN

Plánovat a vyhodnocovat své OOH kampaně můžete na několik cílových skupin přesně tak, jak budete potřebovat.
Máte tak jistotu, že vámi vložené prostředky do kampaně jsou vynaloženy maximálně efektivně

ZASÁHNĚTE

DODÁME STANDARDNÍ MEDIÁLNÍ UKAZATELE VAŠÍ KAMPANĚ

Mediální hodnoty, na které jste zvyklí u ostatních mediatypů

ZÍSKEJTE

CHYTRÉ PLÁNOVÁNÍ VAŠICH KAMPANÍ

Plánování kampaní pomocí BigPlan spočívá ve schopnosti algoritmu porovnat miliardy možných kombinací OOH ploch a vyhledat takovou, která dodá maximální možný výkon vaší kampani. BigPlan hledá takovou kombinaci OOH ploch, která zajistí co nejvyšší počet unikátních zásahů požadované cílové skupiny

PLÁNUJTE

MOHLO BY VÁS TAKÉ ZAJÍMAT

Otázky a odpovědi na vámi často kladené otázky

POZNEJTE

Plánujte své OOH kampaně chytře

BigPlan je nástroj pro plánování a vyhodnocování kampaní venkovní reklamy, který vznikl ve spolupráci společností BigMedia a O2 Media.

Jak BigPlan funguje

BiMedia BigPlan

Kombinace dat o pohybu uživatelů a sítě venkovní reklamy

BigMedia poskytla data o své síti reklamních nosičů, přičemž pro každý nosič známe jeho přesnou polohu pomocí GPS souřadnic
a azimut, tedy ideální natočení. O2 Media disponuje daty o proudech populace po komunikacích, které proloží sítí našich reklamních zařízení.
Vycházíme z předpokladu, že každé reklamní zařízení je viditelné pod úhlem max. 120° a z max. vzdálenosti, která je specifická pro každý typ
reklamního panelu. Vzniknou nám tím kužely, ve kterých můžeme počítat pohyb populace.
Každého uživatele zahrneme, pokud je během pohybu v kuželu s reklamní plochou v úhlu <60°.
Získáme tak hrubá data o pohybu populace kolem konkrétního reklamního zařízení.

Geografická data

Mobilní uživatelé generují množství geolokačních dat o své poloze. Tato data lze algoritmicky převést na proud populace po
pozemních komunikacích. Díky nim je možné stanovit heat mapy pohybu populace, a to i po jednotlivých cílových skupinách. Výše příklad heat mapy s pohybem populace
kolem reklamních zařízení v Praze, ze které po měsíci vyplyne top 50 reklamních ploch s největším množstvím kontaktních příležitostí.

PŘEHLED CÍLOVÝCH SKUPIN

Plánovat a vyhodnocovat své OOH kampaně můžete na několik cílových skupin přesně tak, jak budete potřebovat.

Plánovat a vyhodnocovat své OOH kampaně můžete na tyto cílové skupiny

Pohlaví

muži

ženy

Věk

8+

18+

18–24

25–39

40–49

50–59

> 60

Zájmy

auto & moto

bydlení, domácnost, zahrada

bydlení, domácnost, zahrada

finance

foodies

kariéra, vzdělávání, zdraví

nákupy, móda

rodiny s dětmi

sport, hry

telekomunikace

pets

drobní podnikatelé

Lokalita

14 krajů

krajská města

77 okresů

Socioek. skupiny

A + B

C

D + E

Detailní popis zájmů, na které můžete plánovat a vyhodnocovat

Auto & Moto

zájemci o nová i ojetá auta a motocykly, fan kluby, výrobci aut

Bydlení & Domácnost & Zahrada

zájemci o rekonstrukce a stavby domů/bytů, realitní kanceláře, obchod s nemovitostmi, nábytek, hobbymarkety

Cestování & Kultura

zájemci o cestování, ubytování, cestovní kanceláře, letenky, volnočasové aktivity, relax

Finance

zájemci o finanční instituce, banky, pojišťovny, finanční poradenství a gramotnost

Foodies

zájemci o recepty, vaření, diety, restaurace, hospody, weby/blogy o jídle, řetězce rychlého občerstvení, festivaly jídla, farmářské trhy, pivovary, on-line nákupy potravin

Kariéra & Vzdělávání & Zdraví

zájemci o vyhledávání zaměstnání, vzdělávání, rekvalifikace, vysoké školy, lékárny, bio

Nákupy & Móda

zájemci o módu, elektroniku, hračky, dárky, kosmetiku, aukce, bazary

Pets

zájemci o domácí mazlíčky, krmiva, zvířata, veterináře, chovatelské potřeby

Drobní podnikatelé

malí podnikatelé a živnostníci (O2 segmentace zákazníků)

Rodiny s dětmi

zájemci o dětské portály, hračky, potřeby pro kojence/děti, školy, školky, pediatry

Sporty & Hry

zájemci o sportovní zpravodajství, sporty pro fanoušky i sportovce, hry, sázení, koníčky

Telekomunikace

zájemci o mobilní operátory, telekomunikace, tarify

Jak se tvoří zájmový segment cílové skupiny

Video představuje postup při vytváření zájmového segmentu PETS – zájemci o domácí mazlíčky, krmiva, zvířata, veterináře či chovatelské potřeby – na který lze cílit kampaně venkovní reklamy.

DODÁME STANDARDNÍ MEDIÁLNÍ UKAZATELE VAŠÍ KAMPANĚ

Na které jste zvyklí u ostatních mediatypů

REACH

Celkový počet unikátních kontaktů s kampaní. Zásah cílové skupiny / celé populace ČR 8+

IMPRESE

Celkový počet všech kontaktů s kampaní ve vybrané cílové skupině a lokalitě / celé populaci ČR 8+

FREKVENCE

Kolikrát průměrně jsou reklamní kampaní zasaženy osoby v cílové skupině / celé populaci ČR 8+

GRP

(Gross Rating Point) – Celkový počet kontaktů s kampaní v % v celé populaci ČR 8+(jednotlivec může být započítán vícekrát)

TRP

(Target Rating Point) – Celkový počet kontaktů s kampaní v % v konkrétní cílové skupině (jednotlivec může být započítán vícekrát)

CPT

(Cost Per Thousand) – Cena za tisíc oslovených kontaktů (v Kč)
(porovnávací ukazatel nákladnosti reklamy, CPT = (cena kampaně / Imprese) x 1 000 kontaktů)

CHYTRÉ PLÁNOVÁNÍ VAŠICH KAMPANÍ

Plánování kampaní pomocí BigPlan spočívá ve schopnosti algoritmu porovnat miliardy možných kombinací OOH ploch a vyhledat takovou, která dodá maximální možný výkon vaší kampani. BigPlan hledá takovou kombinaci OOH ploch, která zajistí co nejvyšší počet unikátních zásahů požadované cílové skupiny

BigMedia - BigPlan 5

Plánovat a vyhodnocovat můžete zdarma od pěti libovolných ploch

BigMedia - BigPlan Maximalni Zasah

Vámi preferované plochy BigPlan umí doplnit tak, aby daná kombinace vždy generovala maximální zásah vaší cílové skupiny

BigMedia - BigPlan SMS Frekvence

Plánovat můžete na požadované množství nosičů (maximální reach), na požadovaný zásah (fixní reach) nebo požadovaný rozpočet (budget reach)

BigMedia - BigPlan Planovani

Plánování můžete optimalizovat nejen na Reach 1+, tedy co největší počet unikátních zásahů, ale i na Reach 3+, 5+ a 8+ (např. co největší počet zásahů s frekvencí minimálně 3. Do hodnot se tak započtou jen ty osoby, které vaši kampaň viděly minimálně 3x).

MOHLO BY VÁS TAKÉ ZAJÍMAT

Otázky a odpovědi na vámi často kladené otázky

Z jakých dat BigPlan plánuje kampaně?

Na základě skutečného pohybu cílové skupiny kolem ploch kampaně v předcházejícím období kampaně

Z jakých dat BigPlan vyhodnocuje vaši kampaň?

Na základě skutečného pohybu cílové skupiny kolem ploch kampaně přímo
v období kampaně. Data jsou k dispozici vždy 10 dní po skončení kampaně.
BigPlan umí vyhodnotit i vámi sestavenou a naplánovanou kampaň

Jak BigPlan zohlední, že plocha není osvětlena?

BigPlan u každé neosvětlené plochy ví, od kdy daná plocha vzhledem ke stmívání není vidět. Mediální hodnoty se tak u dané plochy započítávají jen po dobu, po kterou je plocha viditelná

Jak vypadá proces od zadání po zaslání výběru ploch?

1

Klientem zaslané zadání u nás zpracujeme a zadáme do BigPlan rozhraní, kde navolíme požadované parametry kampaně. Zároveň vybereme všechny dostupné OOH plochy, ze kterých bude BigPlan vybírat nejvhodnější kombinaci ploch

2

Samotný výběr a výpočet z miliard možných kombinací probíhá automatizovaně v O2 Media

3

Poté obdržíme nejvhodnější kombinaci ploch, kterou zpracujeme a zasíláme klientovi včetně všech mediálních ukazatelů

BigMedia BigPlan Jak to Funguje

  • Jak BigPlan funguje

    BiMedia BigPlan
  • Kombinace dat o pohybu uživatelů a sítě venkovní reklamy

    BigMedia poskytla data o své síti reklamních nosičů, přičemž pro každý nosič známe jeho přesnou polohu pomocí GPS souřadnic a azimut, tedy ideální natočení. O2 Media disponuje daty o proudech populace po komunikacích, které proloží sítí našich reklamních zařízení. Vycházíme z předpokladu, že každé reklamní zařízení je viditelné pod úhlem max. 120° a z max. vzdálenosti, která je specifická pro každý typ reklamního panelu. Vzniknou nám tím kužely, ve kterých můžeme počítat pohyb populace. Každého uživatele zahrneme, pokud je během pohybu v kuželu s reklamní plochou v úhlu <60°. Získáme tak hrubá data o pohybu populace kolem konkrétního reklamního zařízení.

  • Geografická data

    Mobilní uživatelé generují množství geolokačních dat o své poloze. Tato data lze algoritmicky převést na proud populace po pozemních komunikacích. Díky nim je možné stanovit heat mapy pohybu populace, a to i po jednotlivých cílových skupinách. Výše příklad heat mapy s pohybem populace kolem reklamních zařízení v Praze, ze které po měsíci vyplyne top 50 reklamních ploch s největším množstvím kontaktních příležitostí.

  • Plánovat a vyhodnocovat své OOH kampaně můžete na tyto cílové skupiny

    Pohlaví

    muži

    ženy

    Věk

    8+

    18+

    18–24

    25–39

    40–49

    50–59

    > 60

    Zájmy

    auto & moto

    bydlení, domácnost, zahrada

    bydlení, domácnost, zahrada

    finance

    foodies

    kariéra, vzdělávání, zdraví

    nákupy, móda

    rodiny s dětmi

    sport, hry

    telekomunikace

    pets

    drobní podnikatelé

    Lokalita

    14 krajů

    krajská města

    77 okresů

    Socioek. skupiny

    A + B

    C

    D + E

  • Detailní popis zájmů, na které můžete plánovat a vyhodnocovat

    Auto & Moto

    zájemci o nová i ojetá auta a motocykly, fan kluby, výrobci aut

    Bydlení & Domácnost & Zahrada

    zájemci o rekonstrukce a stavby domů/bytů, realitní kanceláře, obchod s nemovitostmi, nábytek, hobbymarkety

    Cestování & Kultura

    zájemci o cestování, ubytování, cestovní kanceláře, letenky, volnočasové aktivity, relax

    Finance

    zájemci o finanční instituce, banky, pojišťovny, finanční poradenství a gramotnost

    Foodies

    zájemci o recepty, vaření, diety, restaurace, hospody, weby/blogy o jídle, řetězce rychlého občerstvení, festivaly jídla, farmářské trhy, pivovary, on-line nákupy potravin

    Kariéra & Vzdělávání & Zdraví

    zájemci o vyhledávání zaměstnání, vzdělávání, rekvalifikace, vysoké školy, lékárny, bio

    Nákupy & Móda

    zájemci o módu, elektroniku, hračky, dárky, kosmetiku, aukce, bazary

    Pets

    zájemci o domácí mazlíčky, krmiva, zvířata, veterináře, chovatelské potřeby

    Drobní podnikatelé

    malí podnikatelé a živnostníci (O2 segmentace zákazníků)

    Rodiny s dětmi

    zájemci o dětské portály, hračky, potřeby pro kojence/děti, školy, školky, pediatry

    Sporty & Hry

    zájemci o sportovní zpravodajství, sporty pro fanoušky i sportovce, hry, sázení, koníčky

    Telekomunikace

    zájemci o mobilní operátory, telekomunikace, tarify

  • Jak se tvoří zájmový segment cílové skupiny

    Video představuje postup při vytváření zájmového segmentu PETS – zájemci o domácí mazlíčky, krmiva, zvířata, veterináře či chovatelské potřeby – na který lze cílit kampaně venkovní reklamy.