Agentura VML získala pro Česko historicky první Grand Prix na festivalu Cannes Lions, nejvyšší možné ocenění v oblasti kreativity. A to za outdoorovou kampaň pro KitKat s názvem „Dej si pauzu od mobilu“, která jednoduchým, ale silným vizuálním jazykem vybízela k digitálnímu detoxu.
KitKat místo mobilu? Geniálně jednoduché.
V kampani lidé drží v ruce ikonickou červenou tyčinku KitKat místo mobilního telefonu. Ať už čekají na zastávce nebo stojí ve frontě, právě v těchto chvílích, kdy většina z nás automaticky sahá po telefonu, přichází KitKat se svou výzvou: odlož mobil, dej si pauzu.
Žádné slogany, žádné titulky, žádné logo. Jen silný vizuál. A právě to porotu v Cannes oslovilo natolik, že kampani udělila Grand Prix v kategorii Outdoor a stříbrného lva v kategorii Print & Publishing.

I venkovní plocha dělá světovou reklamu
Jsme hrdí na to, že jsme mohli být součástí tohoto úspěchu a poskytnout pro tuto kampaň naše venkovní plochy. Díky skvělé spolupráci agentury VML, značky KitKat a dalších mediálních partnerů dostala kampaň šanci vyniknout v ulicích Prahy.
Jde o další důkaz toho, že venkovní reklama má obrovskou sílu, když je chytrá, vizuálně silná a zasáhne lidi ve správný moment. A přesně to se v tomto případě povedlo.
A co víc – už se nám hlásí i další trhy, které by tuto kampaň rády uvedly u sebe.
Gratulujeme a děkujeme
Gratulujeme celému týmu VML k tomuto historickému úspěchu. Děkujeme za důvěru a těšíme se na další projekty, které nás budou nejen bavit, ale třeba znovu přepisovat historii české reklamy.


