Blog ze světa OOH
Vítejte na našem blogu Ze světa OOH, kde pravidelně najdete nové články, rozhovory, informace, novinky, zajímavosti, no prostě vše pro milovníky venkovní reklamy i pro ty, kteří ji teprve poznávají.
Hokejové zápasy live na digitálních CLV v metru
Nestíhali jste sledovat jednotlivé zápasy české hokejové reprezentace a byli jste zrovna v metru? Díky společnosti MetroZoom a Pilsner Urquell, který byl hlavním partnerem českého hokeje, mohli fanoušci sledovat jednotlivé zápasy live i na digitálních CLV v metru.
Kreativní billboardy ve světě a ČR: Umění upoutat pozornost
Billboardová reklama zůstává i v digitální éře jedním z nejúčinnějších způsobů, jak oslovit široké publikum. Její síla spočívá v kombinaci vizuální přitažlivosti a strategického umístění. Kreativní billboardy mají schopnost nejen upoutat pozornost, ale také vyvolat emoce a zanechat trvalý dojem. Zde jsou příklady ze zahraničí a ČR, které ukazují, jak inovace a nápaditost mohou transformovat tradiční reklamní médium.
Rauch převlékl tramvaj do svých barev
Rauch převlékl kompletně do svých barev jednu z pražských tramvají.
Volkswagen vsadil v kampani skoro vše na OOH
Volkswagen chce reinkarnovat ikonický vůz na americkém trhu nepřehlédnutelnou kampaní.