Blog ze světa OOH
Vítejte na našem blogu Ze světa OOH, kde pravidelně najdete nové články, rozhovory, informace, novinky, zajímavosti, no prostě vše pro milovníky venkovní reklamy i pro ty, kteří ji teprve poznávají.
je to finálsson
Hokejová kampaň Pillsner Urquell postoupila ve dvou kategoriích na shortlist soutěže FLE Media Awards
Přeměna kreativních kampaní na miniatury!
Chcete svoji kreativní kampaň navždy zvěčnit a vystavit si ji například na stůl do kanceláře? Není problém! Vytvoříme z vaší kampaně tuto originální miniaturu, kterou můžete mít stále na očích.
Hokejové zápasy live na digitálních CLV v metru
Nestíhali jste sledovat jednotlivé zápasy české hokejové reprezentace a byli jste zrovna v metru? Díky společnosti MetroZoom a Pilsner Urquell, který byl hlavním partnerem českého hokeje, mohli fanoušci sledovat jednotlivé zápasy live i na digitálních CLV v metru.
Kreativní billboardy ve světě a ČR: Umění upoutat pozornost
Billboardová reklama zůstává i v digitální éře jedním z nejúčinnějších způsobů, jak oslovit široké publikum. Její síla spočívá v kombinaci vizuální přitažlivosti a strategického umístění. Kreativní billboardy mají schopnost nejen upoutat pozornost, ale také vyvolat emoce a zanechat trvalý dojem. Zde jsou příklady ze zahraničí a ČR, které ukazují, jak inovace a nápaditost mohou transformovat tradiční reklamní médium.