Článek

První kreativní digitální zastávka v ČR

Netflix v rámci této kampaně jako první využil absolutní novinku v ČR – KREATIVNÍ DIGITÁLNÍ ZASTÁVKU, která klientům poskytuje úplně nové kreativní možnosti komunikace v metropoli. Díky této novince tak Netflix mohl převléknout kompletně celou zastávku do vizuálu nového seriálu a to vše poprvé propojil s efektem maximálně chytlavých digitálních CLV a i zvukem, který synchronně doplňoval přehrávané spoty a ještě více podtrhl zážitek z celé komunikace. Na střeše zastávky se navíc jakoby procházela známá „Thing“ – ikonická samochodící ruka ze seriálu.

Co vše přitáhlo tak velkou pozornost:

  • 1,5 m vysoká 3D maketa ruky „Thing“ detailně vyvedená do nejmenších švů, kterou jsme instalovali na střechu zastávky
  • synchronní spoty na všech čtyřech digitálních CLV na zastávce,
  • zvuková složka, která dotvářela atmosféru a přesně navazovala na přehrávané spoty,
  • a 34 m² brandingu zastávky, díky němuž se zastávka kompletně převlékla do motivů seriálu Wednesday.

Tato instalace okamžitě přitáhla pozornost cestujících i kolemjdoucích a od prvního dne se stala vyhledávaným fotospotem.


Kreativní zastávka Netflix
Kreativní zastávka Netflix
Kreativní zastávka Netflix
Kreativní zastávka Netflix
Kreativní zastávka Netflix
Kreativní zastávka Netflix

2D nástavby na bigboardech

Kampaň kreativně pokračovala i na hlavních pražských tazích. Celkem na čtyřech bigboardech se objevila 2D nástavba v podobě obří ruky, která se „chytala“ bigboardu a vystupovala tak z rámu klasického obdélníkového formátu této 35 m2 velké reklamní plochy. Celý efekt ještě více vyniknul díky fialovému nočnímu nasvícení, které dodalo vizuálu nezaměnitelnou atmosféru.

Bigboard s 2D nástavbou denní
Bigboard s 2D nástavbou noční

Nový standard kreativity

Netflix s Wednesday tak odstartoval éru kreativních digitálních zastávek v ČR a ukázal, že venkovní reklama může být doslova každodenním zážitkem. Spojení klasických ploch, nejmodernější digitální komunikace a prostorových instalací otevírá značkám nové možnosti, jak na sebe upozornit a zapůsobit na veřejnost všemi smysly.

Příprava celé této kreativní kampaně vznikla v úzké spolupráci streamovací služby Netflix, agentury Konektor a mediální agentury Wavemaker.