První kreativní digitální zastávka v ČR
Netflix v rámci této kampaně jako první využil absolutní novinku v ČR – KREATIVNÍ DIGITÁLNÍ ZASTÁVKU, která klientům poskytuje úplně nové kreativní možnosti komunikace v metropoli. Díky této novince tak Netflix mohl převléknout kompletně celou zastávku do vizuálu nového seriálu a to vše poprvé propojil s efektem maximálně chytlavých digitálních CLV a i zvukem, který synchronně doplňoval přehrávané spoty a ještě více podtrhl zážitek z celé komunikace. Na střeše zastávky se navíc jakoby procházela známá „Thing“ – ikonická samochodící ruka ze seriálu.
Co vše přitáhlo tak velkou pozornost:
- 1,5 m vysoká 3D maketa ruky „Thing“ detailně vyvedená do nejmenších švů, kterou jsme instalovali na střechu zastávky
- synchronní spoty na všech čtyřech digitálních CLV na zastávce,
- zvuková složka, která dotvářela atmosféru a přesně navazovala na přehrávané spoty,
- a 34 m² brandingu zastávky, díky němuž se zastávka kompletně převlékla do motivů seriálu Wednesday.
Tato instalace okamžitě přitáhla pozornost cestujících i kolemjdoucích a od prvního dne se stala vyhledávaným fotospotem.






2D nástavby na bigboardech
Kampaň kreativně pokračovala i na hlavních pražských tazích. Celkem na čtyřech bigboardech se objevila 2D nástavba v podobě obří ruky, která se „chytala“ bigboardu a vystupovala tak z rámu klasického obdélníkového formátu této 35 m2 velké reklamní plochy. Celý efekt ještě více vyniknul díky fialovému nočnímu nasvícení, které dodalo vizuálu nezaměnitelnou atmosféru.


Nový standard kreativity
Netflix s Wednesday tak odstartoval éru kreativních digitálních zastávek v ČR a ukázal, že venkovní reklama může být doslova každodenním zážitkem. Spojení klasických ploch, nejmodernější digitální komunikace a prostorových instalací otevírá značkám nové možnosti, jak na sebe upozornit a zapůsobit na veřejnost všemi smysly.
Příprava celé této kreativní kampaně vznikla v úzké spolupráci streamovací služby Netflix, agentury Konektor a mediální agentury Wavemaker.