Hokejové zápasy live na digitálních CLV v metru

Nestíhali jste sledovat jednotlivé zápasy české hokejové reprezentace a byli jste zrovna v metru? Díky společnosti MetroZoomPilsner Urquell, který byl hlavním partnerem českého hokeje, mohli fanoušci sledovat jednotlivé zápasy live i na digitálních CLV v metru.

Kreativní billboardy ve světě a ČR: Umění upoutat pozornost

Billboardová reklama zůstává i v digitální éře jedním z nejúčinnějších způsobů, jak oslovit široké publikum. Její síla spočívá v kombinaci vizuální přitažlivosti a strategického umístění. Kreativní billboardy mají schopnost nejen upoutat pozornost, ale také vyvolat emoce a zanechat trvalý dojem. Zde jsou příklady ze zahraničí a ČR, které ukazují, jak inovace a nápaditost mohou transformovat tradiční reklamní médium.

Studie OUTSMART o udržitelnosti OOH

V posledních dnech proletěla světem britská studie o udržitelnosti OOH, natolik zajímavá, že ji s vámi musíme sdílet také. Tato nová studie vypracovaná společností OUTSMART ve spolupráci se společností KPMG zjistila, že venkovní reklama (OOH) je pro značky nejudržitelnější reklamní platformou, s nejnižší spotřebou energie a s nejnižší produkcí a na jedno zobrazení produkuje nejméně emisí uhlíku.