Blog ze světa OOH
Vítejte na našem blogu Ze světa OOH, kde pravidelně najdete nové články, rozhovory, informace, novinky, zajímavosti, no prostě vše pro milovníky venkovní reklamy i pro ty, kteří ji teprve poznávají.
Coca-Cola a jejich představení nové příchutě Coke Cherry
Coca-Cola představila novou příchuť Cherry i na kreativní digitální zastávce, kterou kompletně převlékla do svých barev. Pro maximální efekt vše doplnila i o skvělé animace na 4 synchronních digitálních CLV, díky kterým z obrovské nástavby třešně a několika metrů trubek doslova padají do Coca-Coly stovky malých třešní, aby tak vznikla nová příchuť Coca-Cola Cherry.
Netflix a jejich kreativní kampaň k seriálu Wednesday
První kreativní digitální zastávka v ČR, kterou na hlavních tazích doplnily také prémiové bigboardy s 2D nástavbou a večerním LED podsvícením. Streamovací služba Netflix v rámci své srpnové kampaně na podporu nové řady úspěšného seriálu Wednesday na sebe v Praze strhla pozornost tímto originálním spojením kreativních formátů, které se od začátku staly středem pozornosti statisíců cestujících i řidičů.
L´Oréal vytvořil z CLV výdejní automat
Klient L'Oréal Česká republika s.r.o. nás ve spolupráci s mediální agenturou WAVEMAKER Czech s.r.o. oslovil s nápadem, zda bychom dokázali náš reklamní nosič citylight proměnit ve výdejní automat na vzorky jejich séra proti vráskám Revitalift Laser.
Historický úspěch pro českou venkovní reklamu!
Když se řekne Cannes, většině z nás se vybaví filmový festival, červený koberec a hvězdy v blyštivých róbách. Ale v červnu se světová pozornost obrací i k reklamnímu průmyslu – a letos tam zazářila i Česká republika. A víte co? My jsme u toho nemohli chybět!