Reklama v OOH/DOOH zvyšuje zásah TV kampaní

Nová studie Medianu ukazuje, že OOH a zejména DOOH dokážou výrazně navýšit zásah televizních kampaní a zlepšit jejich efektivitu v situacích, kdy výkon TV naráží na své limity.

PLAYON - Digitální OOH platforma nové generace

V pondělí 10. listopadu jsme v prostoru CAMP – Centrum architektury a městského plánování uspořádali konferenci, na které jsme klientům a partnerům představili naši novou digitální síť PLAYON.

Tento unikátní projekt propojuje více než 650 digitálních obrazovek napříč Českou republikou a umožňuje značkám oslovit miliony lidí v jediném okamžiku – chytře, flexibilně a v reálném čase.

„Naší vizí je, aby PLAYON byla vaše televize v ulicích města,“ uvedl na konferenci CEO BigMedia Marek Pavlas.

Srovnání s televizním médiem není náhodné – stejně jako televize dokáže PLAYON rychle budovat zásah, a to navíc s možností oslovit mladší a mobilnější publikum, které se od tradičního vysílání postupně odklání.

Coca-Cola a jejich představení nové příchutě Coke Cherry

Coca-Cola představila novou příchuť Cherry i na kreativní digitální zastávce, kterou kompletně převlékla do svých barev. Pro maximální efekt vše doplnila i o skvělé animace na 4 synchronních digitálních CLV, díky kterým z obrovské nástavby třešně a několika metrů trubek doslova padají do Coca-Coly stovky malých třešní, aby tak vznikla nová příchuť Coca-Cola Cherry.

Netflix a jejich kreativní kampaň k seriálu Wednesday

První kreativní digitální zastávka v ČR, kterou na hlavních tazích doplnily také prémiové bigboardy s 2D nástavbou a večerním LED podsvícením. Streamovací služba Netflix v rámci své srpnové kampaně na podporu nové řady úspěšného seriálu Wednesday na sebe v Praze strhla pozornost tímto originálním spojením kreativních formátů, které se od začátku staly středem pozornosti statisíců cestujících i řidičů.