Tým BigMedia

2 min

Jako dalšího vám z našeho BigMedia týmu představujeme Lukáše Horáka - obchodníka se zaměřením na mediální agentury, který je ve firmě již krásných 16 let. Lukáš nám odpověděl na pár zajímavých otázek, podívejte se sami níže.


Hokejové zápasy live na digitálních CLV v metru

Nestíhali jste sledovat jednotlivé zápasy české hokejové reprezentace a byli jste zrovna v metru? Díky společnosti MetroZoomPilsner Urquell, který byl hlavním partnerem českého hokeje, mohli fanoušci sledovat jednotlivé zápasy live i na digitálních CLV v metru.

Kreativní billboardy ve světě a ČR: Umění upoutat pozornost

Billboardová reklama zůstává i v digitální éře jedním z nejúčinnějších způsobů, jak oslovit široké publikum. Její síla spočívá v kombinaci vizuální přitažlivosti a strategického umístění. Kreativní billboardy mají schopnost nejen upoutat pozornost, ale také vyvolat emoce a zanechat trvalý dojem. Zde jsou příklady ze zahraničí a ČR, které ukazují, jak inovace a nápaditost mohou transformovat tradiční reklamní médium.

Studie OUTSMART o udržitelnosti OOH

V posledních dnech proletěla světem britská studie o udržitelnosti OOH, natolik zajímavá, že ji s vámi musíme sdílet také. Tato nová studie vypracovaná společností OUTSMART ve spolupráci se společností KPMG zjistila, že venkovní reklama (OOH) je pro značky nejudržitelnější reklamní platformou, s nejnižší spotřebou energie a s nejnižší produkcí a na jedno zobrazení produkuje nejméně emisí uhlíku.