Volkswagen vsadil v kampani skoro vše na OOH

Volkswagen chce reinkarnovat ikonický vůz na americkém trhu nepřehlédnutelnou kampaní.

Google zahrnul DOOH mezi display & video

Digitální venkovní reklama nabírá na popularitě a společnost Google ji zařazuje do služby Display & Video 360. Značky tak mohou kombinovat formáty tradiční OOH reklamy s účinností dalších digitálních kanálů.

Již 130 digitálních CLV v metru

Již rovných 130 nejmodernějších digitálních CLV ve 48 stanicích metra nabízí od začátku června svým klientům společnost MetroZoom. Rozšiřuje tak svoji síť o další nové digitální CLV a reaguje tak na stále rostoucí poptávku ze strany klientů po digitální venkovní reklamě.

Začínáme bloohgovat!

O venkovní reklamě? No ovšem! Z domova, ze světa, o kampaních, technologiích, datech i lidech, no prostě o tom nejlepším Ze světa OOH. Vítejte na našem blogu, kde pravidelně najdete nové články, rozhovory, informace, novinky, zajímavosti, no prostě vše pro milovníky venkovní reklamy i pro ty, kteří ji teprve poznávají.