Google zahrnul DOOH mezi display & video

Digitální venkovní reklama nabírá na popularitě a společnost Google ji zařazuje do služby Display & Video 360. Značky tak mohou kombinovat formáty tradiční OOH reklamy s účinností dalších digitálních kanálů.

Již 130 digitálních CLV v metru

Již rovných 130 nejmodernějších digitálních CLV ve 48 stanicích metra nabízí od začátku června svým klientům společnost MetroZoom. Rozšiřuje tak svoji síť o další nové digitální CLV a reaguje tak na stále rostoucí poptávku ze strany klientů po digitální venkovní reklamě.

Začínáme bloohgovat!

O venkovní reklamě? No ovšem! Z domova, ze světa, o kampaních, technologiích, datech i lidech, no prostě o tom nejlepším Ze světa OOH. Vítejte na našem blogu, kde pravidelně najdete nové články, rozhovory, informace, novinky, zajímavosti, no prostě vše pro milovníky venkovní reklamy i pro ty, kteří ji teprve poznávají.

Digitální CLV pro 21. století

Naše dceřiná společnost MetroZoom přišla se dvěma novinkami, které jsou na českém trhu venkovní reklamy unikátem. Nabízí na digitálních CLV dynamickou reklamu, která umožňuje jednak zobrazovat informace v reálném čase nebo také automatické změny vizuálů dle počasí. Obě novinky již mohli cestující pražského metra zaznamenat v praxi.