Vysadili jsme přes tisíc smrků

O ekologii jen nemluvíme, ale také přikládáme fyzicky ruce k dílu. Na podzim roku 2022 jsme například v Knížecích Studánkách vysadili přes tisícovku smrků.

Volkswagen vsadil v kampani skoro vše na OOH

Volkswagen chce reinkarnovat ikonický vůz na americkém trhu nepřehlédnutelnou kampaní.

Google zahrnul DOOH mezi display & video

Digitální venkovní reklama nabírá na popularitě a společnost Google ji zařazuje do služby Display & Video 360. Značky tak mohou kombinovat formáty tradiční OOH reklamy s účinností dalších digitálních kanálů.

Již 130 digitálních CLV v metru

Již rovných 130 nejmodernějších digitálních CLV ve 48 stanicích metra nabízí od začátku června svým klientům společnost MetroZoom. Rozšiřuje tak svoji síť o další nové digitální CLV a reaguje tak na stále rostoucí poptávku ze strany klientů po digitální venkovní reklamě.