Blog ze světa OOH
Vítejte na našem blogu Ze světa OOH, kde pravidelně najdete nové články, rozhovory, informace, novinky, zajímavosti, no prostě vše pro milovníky venkovní reklamy i pro ty, kteří ji teprve poznávají.
Hokejové zápasy live na digitálních CLV v metru
Nestíhali jste sledovat jednotlivé zápasy české hokejové reprezentace a byli jste zrovna v metru? Díky společnosti MetroZoom a Pilsner Urquell, který byl hlavním partnerem českého hokeje, mohli fanoušci sledovat jednotlivé zápasy live i na digitálních CLV v metru.
Kreativní billboardy ve světě a ČR: Umění upoutat pozornost
Billboardová reklama zůstává i v digitální éře jedním z nejúčinnějších způsobů, jak oslovit široké publikum. Její síla spočívá v kombinaci vizuální přitažlivosti a strategického umístění. Kreativní billboardy mají schopnost nejen upoutat pozornost, ale také vyvolat emoce a zanechat trvalý dojem. Zde jsou příklady ze zahraničí a ČR, které ukazují, jak inovace a nápaditost mohou transformovat tradiční reklamní médium.
Studie OUTSMART o udržitelnosti OOH
V posledních dnech proletěla světem britská studie o udržitelnosti OOH, natolik zajímavá, že ji s vámi musíme sdílet také. Tato nová studie vypracovaná společností OUTSMART ve spolupráci se společností KPMG zjistila, že venkovní reklama (OOH) je pro značky nejudržitelnější reklamní platformou, s nejnižší spotřebou energie a s nejnižší produkcí a na jedno zobrazení produkuje nejméně emisí uhlíku.
bigboard superfinále florbalu
Již tuto neděli proběhne v pražské O2 areně florbalová událost roku