Přestože máme zkušenosti s mnoha netradičními realizacemi, tahle výzva byla opravdu oříšek. Oslovili jsme proto našeho externího dodavatele, společnost MWK s.r.o., která má s podobnými projekty bohaté zkušenosti. I pro ně však byl tento projekt náročný – jednalo se totiž o extrémně malý vzorek (tenký pytlíček o rozměru 6 × 8 cm) a na trhu neexistovalo žádné zařízení, které by splňovalo všechny požadavky. Bylo tedy potřeba vymyslet, vyvinout a otestovat zcela nové řešení na míru této kampani.
Jako nejefektivnější se nakonec ukázal spirálovitý výdejní mechanismus, známý z automatů na nápoje. Do citylightu jsme integrovali vestavbu se zásobníky, výdejním systémem a řídicí jednotkou. Výdej probíhal po stisknutí tlačítka v intervalech každých 30 sekund. Odpočet do dalšího výdeje zobrazovalo barevné LED osvětlení, umístěné pod výdejním tlačítkem.
Tento unikátní automat byl po celý duben umístěn na 3. nástupišti Hlavního nádraží v Praze, kde si cestující mohli zdarma vyzvednout a vyzkoušet sérum Revitalift Laser přímo v terénu. Během kampaně bylo vydáno přes 5 tisíc vzorků.




Děkujeme klientovi L'Oréal Česká republika s.r.o. za skvělý nápad a odvahu realizovat něco tak inovativního a netradičního.