Článek

Přestože máme zkušenosti s mnoha netradičními realizacemi, tahle výzva byla opravdu oříšek. Oslovili jsme proto našeho externího dodavatele, společnost MWK s.r.o., která má s podobnými projekty bohaté zkušenosti. I pro ně však byl tento projekt náročný – jednalo se totiž o extrémně malý vzorek (tenký pytlíček o rozměru 6 × 8 cm) a na trhu neexistovalo žádné zařízení, které by splňovalo všechny požadavky. Bylo tedy potřeba vymyslet, vyvinout a otestovat zcela nové řešení na míru této kampani.

Jako nejefektivnější se nakonec ukázal spirálovitý výdejní mechanismus, známý z automatů na nápoje. Do citylightu jsme integrovali vestavbu se zásobníky, výdejním systémem a řídicí jednotkou. Výdej probíhal po stisknutí tlačítka v intervalech každých 30 sekund. Odpočet do dalšího výdeje zobrazovalo barevné LED osvětlení, umístěné pod výdejním tlačítkem.

Tento unikátní automat byl po celý duben umístěn na 3. nástupišti Hlavního nádraží v Praze, kde si cestující mohli zdarma vyzvednout a vyzkoušet sérum Revitalift Laser přímo v terénu. Během kampaně bylo vydáno přes 5 tisíc vzorků.

L'Oréal  kreativní CLV na nádraží
L'Oréal  kreativní CLV na nádraží
L'Oréal  kreativní CLV na nádraží
L'Oréal  kreativní CLV na nádraží

Děkujeme klientovi L'Oréal Česká republika s.r.o. za skvělý nápad a odvahu realizovat něco tak inovativního a netradičního.