Netflix a jejich kreativní kampaň k seriálu Wednesday

První kreativní digitální zastávka v ČR, kterou na hlavních tazích doplnily také prémiové bigboardy s 2D nástavbou a večerním LED podsvícením. Streamovací služba Netflix v rámci své srpnové kampaně na podporu nové řady úspěšného seriálu Wednesday na sebe v Praze strhla pozornost tímto originálním spojením kreativních formátů, které se od začátku staly středem pozornosti statisíců cestujících i řidičů.

L´Oréal vytvořil z CLV výdejní automat

Klient L'Oréal Česká republika s.r.o. nás ve spolupráci s mediální agenturou WAVEMAKER Czech s.r.o. oslovil s nápadem, zda bychom dokázali náš reklamní nosič citylight proměnit ve výdejní automat na vzorky jejich séra proti vráskám Revitalift Laser.

Historický úspěch pro českou venkovní reklamu!

Když se řekne Cannes, většině z nás se vybaví filmový festival, červený koberec a hvězdy v blyštivých róbách. Ale v červnu se světová pozornost obrací i k reklamnímu průmyslu – a letos tam zazářila i Česká republika. A víte co? My jsme u toho nemohli chybět!

Stovky digitálních ploch v Česku děkují Jiřímu Bartoškovi

V sobotu 5. července večer se v rámci party, kterou každoročně pořádá společnost BigBoard Praha, a.s. v průběhu konání MFF KV, uskutečnil unikátní moment. Po celé České republice se po slovním vzpomínkovém poděkování nestorovi karlovarského festivalu, Jiřímu Bartoškovi, rozzářilo přes 550 digitálních ploch společnosti BigBoard s jediným motivem v textových variantách: „Jiří Bartoška – navždy zůstane v našich srdcích. Za vše, co pro českou společnost udělal, děkujeme“ a „Děkujeme za vše, co Jiří Bartoška dokázal“.