- Úvodní stránka
- Inspirativní kampaně
- Transport
- Citylighty
- L´Oréal & CLV jako výdejní automat
L´Oréal & CLV jako
výdejní automat
Klient L'Oréal Česká republika s.r.o. nás ve spolupráci s mediální agenturou WAVEMAKER Czech s.r.o. oslovil s nápadem, zda bychom dokázali náš reklamní nosič citylight proměnit ve výdejní automat na vzorky jejich séra proti vráskám Revitalift Laser.
Během kampaně bylo vydáno přes 5 tisíc vzorků.
Výdej probíhal po stisknutí tlačítka v intervalech každých 30 sekund.
Realizace byla výzva. Jednalo se totiž o extrémně malý vzorek (tenký pytlíček o rozměru 6 × 8 cm).


Byla to výzva
Přestože máme zkušenosti s mnoha netradičními realizacemi, tahle výzva byla opravdu oříšek. Oslovili jsme proto našeho externího dodavatele, společnost MWK s.r.o., která má s podobnými projekty bohaté zkušenosti. I pro ně však byl tento projekt náročný – jednalo se totiž o extrémně malý vzorek (tenký pytlíček o rozměru 6 × 8 cm) a na trhu neexistovalo žádné zařízení, které by splňovalo všechny požadavky. Bylo tedy potřeba vymyslet, vyvinout a otestovat zcela nové řešení na míru této kampani.

Ale podařilo se
Jako nejefektivnější se nakonec ukázal spirálovitý výdejní mechanismus, známý z automatů na nápoje. Do citylightu jsme integrovali vestavbu se zásobníky, výdejním systémem a řídicí jednotkou. Výdej probíhal po stisknutí tlačítka v intervalech každých 30 sekund. Odpočet do dalšího výdeje zobrazovalo barevné LED osvětlení, umístěné pod výdejním tlačítkem.
Tento unikátní automat byl po celý duben umístěn na 3. nástupišti Hlavního nádraží v Praze, kde si cestující mohli zdarma vyzvednout a vyzkoušet sérum Revitalift Laser přímo v terénu. Během kampaně bylo vydáno přes 5 tisíc vzorků.




Přes 5 tisíc vzorků
Více než 5 000 vydaných vzorků za jediný měsíc potvrzuje, že spojení citylightu s interaktivitou má pro značky obrovský potenciál.
“Proměnit citylight ve výdejní automat byla výzva, která ukázala, že i tradiční nosič může dostat zcela nový rozměr. Společně s klientem L’Oréal jsme dokázali propojit reklamu s přímým zážitkem zákazníků – a to je podle mě budoucnost outdooru.„Lukáš Horák
Major Account Manager, BigMedia
Mohlo by se
vám líbit
Cirque du Soleil & celopolep tramvaje
Do pražských ulic nedávno vyjela zcela nově polepená tramvaj typu 15T, která poutá pozornost svým výrazným celopolepem věnovaným světově proslulé show Kurious od Cirque du Soleil. Jedná se o jeden z vizuálně nejvýraznějších reklamních polepů na tramvaji v letošním roce – a rozhodně nepřehlédnutelný.
Slavia & mistrovská jízda metrem
Když fotbalová Slavia slaví titul, rozhodně to není potichu. A letos si pro své fanoušky připravila něco opravdu speciálního – mistrovskou jízdu pražským metrem, která spojuje fotbalové emoce s městským prostorem tak, jak to Praha ještě nezažila.

Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.