- VZKAZY FANOUŠKŮ našim hokejistům
- LIVE INFOGRAFIKA k právě vstřelenému gólu – mohli jste hned začít slavit stejně jako na stadionu
- LIVE SKÓRE právě probíhajícího zápasu – mohli jste tak i v metru prožívat real-time celý zápas od začátku až do konce
- FINÁLNÍ ZHODNOCENÍ včetně konečného skóre hned po skončení zápasu
To vše mohli cestující po celou dobu šampionátu sledovat na digitálních CLV v metru v rámci aktuální hokejové komunikace Pilsner Urquell. Ta vznikla díky úzké spolupráci klienta pražské kreativní agentury B&T, která vytvořila celou tuto hokejovou kampaň, mediální agentury Publicis Groupe a společnosti MetroZoom, která je největším poskytovatelem venkovní reklamy v metru.
“„Našich aktuálních 146 digitálních CLV v 52 stanicích metra poskytuje klientům zcela nové možnosti venkovní komunikace. Představte si chytré online digitální nosiče, které díky technologiím a datům umožňují našim klientům nejmodernější prezentaci včetně právě i real-time zobrazení konkrétního obsahu.„Michal Tichý
obchodní ředitel společnosti MetroZoom
Celá příprava od prvotního briefu přes nastavení až po samotnou realizaci vznikla přímo na míru této kampani, která tak umožňuje automaticky a v reálném čase promítat na digitálních CLV naprosto aktuální výsledky probíhajícího zápasu, live reagovat na vstřelený góóóól českých hokejistů a ihned po zápase, podle finálního výsledku, dynamicky nasadit vhodný spot, který již obsahuje konečný stav i zhodnocení utkání.
“Chtěli jsme, jako partner českého hokeje, vtáhnout do hry i cestující, kteří nemohou být zrovna na stadionu nebo u televize. Jsme hokejový národ, jeden tým, a tak bylo naším cílem přenést neopakovatelnou hokejovou atmosféru maximálně i mezi cestující v metru. Proto jsme si zde pro komunikaci vybrali právě digitální CLV, které nám díky svým technologiím a flexibilitě toto kreativně umožnily.„Nicole Pečená
Brand Manager Pilsner Urquell