Jaké typy kampaní tě nejvíce baví?
Nejvíce mě baví, když se klient snaží vybočit z řady a oživí svou kampaň například 2D nástavbou, efektivním LED osvětlením či dalšími kreativními prvky na billboardu.
Jak si myslíš, že může venkovní reklama pomoci malým a středním podnikům?
Myslím si, že může pomoci opravdu hodně. Zrovna nedávno jsem si koupil novou košili a rozhodl jsem se pro Anthony's, protože jsem na jejich billboardu viděl, že mají košile i pro žirafy (Lukáš Horák - 201 cm).
Jaký je tvůj nejoblíbenější formát, který nabízíme?
Můj nejoblíbenější formát je určitě double bigboard. Tato plocha je nepřehlédnutelná a nabízí možnosti pro mnoho kreativních nápadů.
Máš nějaké tipy pro podnikatele, kteří chtějí využít venkovní reklamu?
Nebát se a zkusit to. Máme klienty, kteří začínali s jedním bigboardem a nyní to jsou jedni z našich největších klientů.
Napadá tě nějaký kreativní nápad, který jste přivedli s klientem do reality ve své práci?
Bylo jich za tu dobu spoustu, ale jeden určitě vyčnívá: když jsme v metru vytvořili CLV přetvořením na krabičku plnou 3D bonbónů Tic Tac.
“Nikdy si před schůzkou nedávejte česnekovou pomázanku, protože ani plato žvýkaček to fakt nezachrání.„Lukáš Horák
Major Account Manager