PŘÍKLADY ZE ZAHRANIČÍ
1. Wave of waste
U příležitosti Světového dne oceánů v roce 2018 spolupracovala společnost Corona se společností Wieden + Kennedy na této odstrašující billboardové reklamní kampani. Umělec Andy Billett vytvořil 3D „vlnu“ z plastového odpadu sesbíraného ve Velké Británii, která v kombinaci s obrázkem surfujícího Chrise Hemswortha zdůraznila objem plastů končících v našich oceánech.![Wave of waste](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_720x550_crop_center-center_none/Navrh-bez-nazvu_2024-05-28-085330_anao.png)
2. The Economist
Tento jednoduchý, ale geniální design pochází od britské kreativní reklamní agentury Abbott Mead Vickers BBDO. Myšlenka „méně je více“ představuje obří žárovku, která vystupuje ze středu červeného pozadí, a jediný nápis zní „The Economist“.
Pomocí elektronických senzorů pohybu se žárovka rozsvítila pokaždé, když pod ní někdo prošel, což je skvělý a účinný způsob, jak předat sdělení.
![Economist](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_720x550_crop_center-center_none/Navrh-bez-nazvu-2.png)
3. Formula Toothcare
Tento naprosto kreativní návrh billboardu pro společnost Formula Toothcare dotahuje její slogan „buduje silné zuby“ do extrému. Díky „rozbitému“ kovovému rámu vypadá návrh billboardu ještě realističtěji a poutavěji - což zajišťuje jeho silné provedení.
![Toothpaste](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_720x550_crop_center-center_none/Navrh-bez-nazvu-3.png)
PŘÍKLADY Z ČR
4. Plavte.cz
Tato kreativní billboardová kampaň pro Plavte.cz se vyznačovala nápaditým využitím reálných prvků, konkrétně instalací vířivky přímo na billboardu. Na billboardu byla umístěna velká vířivka, ve které seděly modelky a užívaly si koupel.
![Plavte](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_720x550_crop_center-center_none/Navrh-bez-nazvu-4.png)
5. 3D Pepsi
3D billboardová kampaň je skvělým příkladem využití prostoru a kreativity k upoutání pozornosti. Hlavním prvkem billboardu je zde obří plechovka Pepsi, která je tvořena lesklými, zrcadlovými dlaždicemi, což vytváří dojem záře a odlesků. 3D kampaně jsou oblíbené pro svou schopnost upoutat a zapamatovat si je.
![Pepsi](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_720x550_crop_center-center_none/Navrh-bez-nazvu-5.png)
6. Samsung
Tento kreativní billboard Samsung Galaxy Note10+ využívá efektivně osvětlení k přitáhnutí pozornosti. Hlavním prvkem je vystupující telefon a osvícená tužka z billboardu. Tento efekt zvyšuje viditelnost billboardu a efektivně komunikuje technologický pokrok a modernost značky Samsung, především v nočních hodinách.
![Samsung](/_ipx/_/cms/assets/uploads/images/_720x550_crop_center-center_none/Navrh-bez-nazvu-6.png)
“Kreativita bez strategie se nazývá umění. Kreativita se strategií se nazývá reklama.„