Článek

PŘÍKLADY ZE ZAHRANIČÍ


1. Wave of waste

U příležitosti Světového dne oceánů v roce 2018 spolupracovala společnost Corona se společností Wieden + Kennedy na této odstrašující billboardové reklamní kampani. Umělec Andy Billett vytvořil 3D „vlnu“ z plastového odpadu sesbíraného ve Velké Británii, která v kombinaci s obrázkem surfujícího Chrise Hemswortha zdůraznila objem plastů končících v našich oceánech.


Wave of waste

2. The Economist

Tento jednoduchý, ale geniální design pochází od britské kreativní reklamní agentury Abbott Mead Vickers BBDO. Myšlenka „méně je více“ představuje obří žárovku, která vystupuje ze středu červeného pozadí, a jediný nápis zní „The Economist“.

Pomocí elektronických senzorů pohybu se žárovka rozsvítila pokaždé, když pod ní někdo prošel, což je skvělý a účinný způsob, jak předat sdělení.

Economist


3. Formula Toothcare

Tento naprosto kreativní návrh billboardu pro společnost Formula Toothcare dotahuje její slogan „buduje silné zuby“ do extrému. Díky „rozbitému“ kovovému rámu vypadá návrh billboardu ještě realističtěji a poutavěji - což zajišťuje jeho silné provedení.

Toothpaste

PŘÍKLADY Z ČR

4. Plavte.cz

Tato kreativní billboardová kampaň pro Plavte.cz se vyznačovala nápaditým využitím reálných prvků, konkrétně instalací vířivky přímo na billboardu. Na billboardu byla umístěna velká vířivka, ve které seděly modelky a užívaly si koupel.

Plavte

5. 3D Pepsi

3D billboardová kampaň je skvělým příkladem využití prostoru a kreativity k upoutání pozornosti. Hlavním prvkem billboardu je zde obří plechovka Pepsi, která je tvořena lesklými, zrcadlovými dlaždicemi, což vytváří dojem záře a odlesků. 3D kampaně jsou oblíbené pro svou schopnost upoutat a zapamatovat si je.

Pepsi

6. Samsung

Tento kreativní billboard Samsung Galaxy Note10+ využívá efektivně osvětlení k přitáhnutí pozornosti. Hlavním prvkem je vystupující telefon a osvícená tužka z billboardu. Tento efekt zvyšuje viditelnost billboardu a efektivně komunikuje technologický pokrok a modernost značky Samsung, především v nočních hodinách.

Samsung
Kreativita bez strategie se nazývá umění. Kreativita se strategií se nazývá reklama.