Kdybyste měli vyjmenovat legendární vozy, bude určitě Volkswagen Bus na předních příčkách žebříčku. A nyní je dvoubarevný oblíbenec éry hippies zpět. V plně elektrické prodloužené přestavbě se ID.Buzz představuje na začátku června americkému trhu nepřehlédnutelnou dvoubarevnou kampaní.
Velkolepé venkovní plochy, autobusové zastávky, tisk a digitální média mají zařídit znovuzrození značky na americkém trhu. Kreativita je minimalistická. Z počátku naprosto: první dva dny zobrazovala jen plochy rozdělené dvěma barvami, bez vozu. Až po odhalení vozu 2. června byla spuštěna hlavní část.
“Toto odhalení je jedním z nejikoničtějších okamžiků v historii značky VW v USA„Rachael Zaluzec
senior vice prezidentka pro zákaznickou zkušenost a marketing | Volkswagen of America
“Chtěli jsme maximalizovat zásah při tak velkém uvedení na trh – malé mobilní obrazovky by to nezvládly. V této fázi kampaně nejde o detaily a RTB, ale o dopad„Jonathan Santana
Výkonný kreativní ředitel | agentura Johannes Leonardo
(článek převzat z Marketing&Media 5. 6. 2022 | Autor: Radana Čechová | Foto: Johannes Leonardo)