Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
Big Media
  • Akční nabídka
  • Poptávka
  • E-shop
  • Formáty
  • Jak na venkovní reklamu
  • Výhody venkovní reklamy
  • Inspirace
  • Měření
  • Udržitelnost
  • Inovace & data
  • O nás
  • Kontakty
Formáty
Jak na venkovní reklamu
Výhody venkovní reklamy
Inspirace
Měření
Udržitelnost
Inovace & data
O nás
Kontakty
  • Blog
  • Kariéra
  • FAQ
  • Specifikace
  • Jak na motiv
  • Vizualizér
  • Pro klienty
  • Úvodní stránka
  • Inspirativní kampaně
  • Mobiliář
  • Digitální CLV na zastávkách
  • Netflix & první kreativní zastávka v ČR

Netflix & první kreativní
zastávka v ČR

První kreativní digitální zastávka v ČR, kterou na hlavních tazích doplnily také prémiové bigboardy s 2D nástavbou a večerním LED podsvícením. Streamovací služba Netflix v rámci své srpnové kampaně na podporu nové řady úspěšného seriálu Wednesday na sebe v Praze strhla pozornost tímto originálním spojením kreativních formátů, které se od začátku staly středem pozornosti statisíců cestujících i řidičů.


1,5 m

vysoká 3D maketa ruky „Thing“ detailně vyvedená do nejmenších švů, kterou jsme instalovali na střechu zastávky.

34 m²

brandingu zastávky, díky němuž se zastávka kompletně převlékla do motivů seriálu Wednesday.

4

digitální CLV, na kterých běžely synchronné spoty.

1.

kreativní digitální zastávka v ČR.

Netflix & první kreativní zastávka v ČR
O kampani
Netflix a jejich kampaň k seriálu Wednesday

Netflix a jejich kampaň k seriálu Wednesday

Netflix v rámci této kampaně jako první využil absolutní novinku v ČR – KREATIVNÍ DIGITÁLNÍ ZASTÁVKU, která klientům poskytuje úplně nové kreativní možnosti komunikace v metropoli. Díky této novince tak Netflix mohl převléknout kompletně celou zastávku do vizuálu nového seriálu a to vše poprvé propojil s efektem maximálně chytlavých digitálních CLV a i zvukem, který synchronně doplňoval přehrávané spoty a ještě více podtrhl zážitek z celé komunikace. Na střeše zastávky se navíc jakoby procházela známá „Thing“ – ikonická samochodící ruka ze seriálu.

2D nástavby na bigboardech

2D nástavby na bigboardech

Kampaň kreativně pokračovala i na hlavních pražských tazích. Celkem na čtyřech bigboardech se objevila 2D nástavba v podobě obří ruky, která se „chytala“ bigboardu a vystupovala tak z rámu klasického obdélníkového formátu této 35 m2 velké reklamní plochy. Celý efekt ještě více vyniknul díky fialovému nočnímu nasvícení, které dodalo vizuálu nezaměnitelnou atmosféru.

Galerie
alt
alt
alt
alt
alt
alt
Kampaň v číslech
Nový standard kvality

Nový standard kvality

Netflix s Wednesday tak odstartoval éru kreativních digitálních zastávek v ČR a ukázal, že venkovní reklama může být doslova každodenním zážitkem. Spojení klasických ploch, nejmodernější digitální komunikace a prostorových instalací otevírá značkám nové možnosti, jak na sebe upozornit a zapůsobit na veřejnost všemi smysly.

Příprava celé této kreativní kampaně vznikla v úzké spolupráci streamovací služby Netflix, agentury Konektor a mediální agentury Wavemaker.

“
Tato kampaň posunula hranice venkovní reklamy. První kreativní digitální zastávka v ČR, ve spojení se synchronizovanými digitálními spoty, zvukem a impozantní 3D maketou ruky „Thing“, vytvořila zážitek, který okamžitě rezonoval se statisíci Pražanů. Ukázali jsme, že venkovní formáty mohou být víc než jen reklama – můžou být každodenním zážitkem.
„

Michal Tichý

Business Development Manager, BigMedia

Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Vyzkoušejte si vlastní motiv
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Jak bude vypadat váš motiv na venkovních plochách?
Vyzkoušet ve vizualizéru Vyzkoušet ve vizualizéru
Doporučujeme

Mohlo by se
vám líbit

Cirque du Soleil & celopolep tramvaje

Cirque du Soleil & celopolep tramvaje


Do pražských ulic nedávno vyjela zcela nově polepená tramvaj typu 15T, která poutá pozornost svým výrazným celopolepem věnovaným světově proslulé show Kurious od Cirque du Soleil. Jedná se o jeden z vizuálně nejvýraznějších reklamních polepů na tramvaji v letošním roce – a rozhodně nepřehlédnutelný.

Více informací Více informací
Slavia & mistrovská jízda metrem

Slavia & mistrovská jízda metrem

Když fotbalová Slavia slaví titul, rozhodně to není potichu. A letos si pro své fanoušky připravila něco opravdu speciálního – mistrovskou jízdu pražským metrem, která spojuje fotbalové emoce s městským prostorem tak, jak to Praha ještě nezažila.

Více informací Více informací
NAPIŠTE NÁM

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

+420 246 085 192 Rádi vám se vším poradíme
info@bigmedia.cz Nejlepší cesta, jak nás co nejrychleji kontaktovat

Ať vám nic neuteče

Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.

Big Media

Jsme součástí skupiny BigBoard

  • BigBoard
  • Metrozoom
  • City zoom
  • Czech outdoor
  • Outdoor akzent
  • Rail reklam
  • Plakátov
© 2023 BigMedia