Přejete si taky miniaturu své kampaně? Neváhejte se na nás obrátit!
- Úvodní stránka
- Blog ze světa OOH
- Přeměna kreativních kampaní na miniatury!
Přeměna kreativních kampaní
na miniatury!
Chcete svoji kreativní kampaň navždy zvěčnit a vystavit si ji například na stůl do kanceláře? Není problém! Vytvoříme z vaší kampaně tuto originální miniaturu, kterou můžete mít stále na očích.
Přečtěte si také
Hokejové zápasy live na digitálních CLV v metru
Nestíhali jste sledovat jednotlivé zápasy české hokejové reprezentace a byli jste zrovna v metru? Díky společnosti MetroZoom a Pilsner Urquell, který byl hlavním partnerem českého hokeje, mohli fanoušci sledovat jednotlivé zápasy live i na digitálních CLV v metru.
Kreativní billboardy ve světě a ČR: Umění upoutat pozornost
Billboardová reklama zůstává i v digitální éře jedním z nejúčinnějších způsobů, jak oslovit široké publikum. Její síla spočívá v kombinaci vizuální přitažlivosti a strategického umístění. Kreativní billboardy mají schopnost nejen upoutat pozornost, ale také vyvolat emoce a zanechat trvalý dojem. Zde jsou příklady ze zahraničí a ČR, které ukazují, jak inovace a nápaditost mohou transformovat tradiční reklamní médium.
Již 130 digitálních CLV v metru
Již rovných 130 nejmodernějších digitálních CLV ve 48 stanicích metra nabízí od začátku června svým klientům společnost MetroZoom. Rozšiřuje tak svoji síť o další nové digitální CLV a reaguje tak na stále rostoucí poptávku ze strany klientů po digitální venkovní reklamě.
Mohlo by se
vám líbit
Tým BigMedia
Jako dalšího vám z našeho BigMedia týmu představujeme Lukáše Horáka - obchodníka se zaměřením na mediální agentury, který je ve firmě již krásných 16 let. Lukáš nám odpověděl na pár zajímavých otázek, podívejte se sami níže.
Studie OUTSMART o udržitelnosti OOH
V posledních dnech proletěla světem britská studie o udržitelnosti OOH, natolik zajímavá, že ji s vámi musíme sdílet také. Tato nová studie vypracovaná společností OUTSMART ve spolupráci se společností KPMG zjistila, že venkovní reklama (OOH) je pro značky nejudržitelnější reklamní platformou, s nejnižší spotřebou energie a s nejnižší produkcí a na jedno zobrazení produkuje nejméně emisí uhlíku.
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit s vaší kampaní, plánujete venkovní komunikaci nebo máte jakýkoliv dotaz k venkovní reklamě? Ať už je to cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Ať vám nic neuteče
Pošlete nám svůj e-mail a neunikne vám žádná naše akční nabídka.